-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Теплова енергія
Завершена
1 792 880.60
UAH з ПДВ
Номер:
d287a33b4e534bb384fa5c44938eb19c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-30-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2022 00:00
Період моніторингу:
30.05.2022 15:11 - 22.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.05.2022 № 2-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 31 березня 2022 року № 003100-18/2584-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
30.05.2022 № 2-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-02-21-007703-b, 21.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому шляхом проведення роз’яснювальної роботи, навчань, тощо, ініціювати перед контрагентом розірвання договору відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» (далі – Замовник) на 2022 рік; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури); пояснення Замовника, отримане 06.06.2022 в електронній системі закупівель; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою б/н та б/д; повідомлення про намір укласти договір; договір від 28.02.2022 № 241; повідомлення про внесення змін до договору; додаткова угода від 07.03.2022 № 1.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю установлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документального підтвердження щодо відсутності конкуренції з технічних причин, враховуючи, що послуги з постачання теплової енергії в місті Черкаси здійснюють Комунальне підприємство теплових мереж «Черкаситеплокомуненерго» Черкаської міської ради та Приватне акціонерне товариство «Черкаське Хімволокно», чим порушено норми пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору від 28.02.2022 № 241 у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону, які внесені додатковою угодою від 07.03.2022 № 1, в електронній системі закупівель оприлюднені 16.03.2022, тобто у строк більший ніж три робочих дні з дня внесення змін, чим порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
17.06.2022 14:03 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2022 14:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На вимогу про усунення порушень укладено додаткову угоду на розірвання договору.
Дата публікації звіту:
24.06.2022 13:09
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуті шляхом розірвання Замовником договору про закупівлю.
Дата публікації:
27.06.2022 11:26
Запити/Пояснення
Номер:
4442a557bd2c4ffc87dacbf3f3b1b66c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.05.2022 13:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-21-007703-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі не містить документального підтвердження щодо відсутності конкуренції з технічних причин, враховуючи, що послуги з постачання теплової енергії в місті Черкаси здійснюють КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» Черкаської міської ради та ПрАТ «Черкаське Хімволокно»?
- з яких підстав повідомлення про внесення додатковою угодою від 07.03.2022 № 1 змін до договору від 28.02.2022 № 241 у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону, оприлюднено в електронній системі закупівель у термін більший, ніж три робочі дні з дня внесення змін?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
1f7d153178904f7d86baa7e60eb265c5
Назва:
Відповіді на запит моніторингу
Дата опублікування:
06.06.2022 15:03
Опис:
Доброго дня!
Надаємо відповіді в рамках запиту на надання пояснень щодо проведення закупівлі.
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Обгрунтування розміру витрат відбувається згідно річного кошторису, потреба якого формується виходячи з обсягу потрібного для забезпечення функціонування підприємства обсягу товарів/послуг відповідно помноженого на тариф, який пропонується суб'єктом надання послуг на момент оголошення торгів.
- з яких підстав обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі не містить документального підтвердження щодо відсутності конкуренції з технічних причин, враховуючи, що послуги з постачання теплової енергії в місті Черкаси здійснюють КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» Черкаської міської ради та ПрАТ «Черкаське Хімволокно»?
Замовником було опубліковано обгрунтування з посиланнями в якості документального підтвердження, а також були долучені самі документи: РЕЄСТР СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ У СФЕРАХ ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ, ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОВІДВЕДЕННЯ, СТАНОМ НА 31.01.2022 НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ та ЗВЕДЕНИЙ ПЕРЕЛІК СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ* станом на 31.01.2021, а також ПОСТАНОВА НКРЕКП № 374 від 30.11.2012 "Про видачу ліцензій з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії Публічному акціонерному товариству "Черкаське хімволокно".
Оскільки немає законодавчо закріпленого переліку документів, які могли б підтвердити ті чи інші обставини щодо відсутності конкуренції з технічних причин в сфері теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і суміжних сфер, Замовник мусить на власний розсуд долучати ті чи інші підтвердження, які він вважає прийнятними, виходячи з досвіду проведення такого виду закупівель минулих років.
- з яких підстав повідомлення про внесення додатковою угодою від 07.03.2022 № 1 змін до договору від 28.02.2022 № 241 у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону, оприлюднено в електронній системі закупівель у термін більший, ніж три робочі дні з дня внесення змін?
Таке порушення було допущено з підстав початку війни, що супроводжувався значними затримками в роботі всіх підприємств, без виключень, тому Додаткова Угода була опублікована підприємством одразу, після того як була оформлена і передана контрагентом.