-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (Джем; Сухофрукти; Томатна паста; Огірки консервовані; Салат консервовані овочі «Лечо»; Зелений горошок консервований; Кукурудза консервована; Ікра кабачкова консервована; Ікра баклажанна консервована; Квасоля консервована)
Завершена
684 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 422.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 422.00 UAH
Номер:
1853df19a49a410b99fb56a141d792c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-14-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.09.2022 00:00
Період моніторингу:
14.09.2022 14:40 - 06.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.09.2022 №55-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.09.2022 №55-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2022-02-21-007319-b 21.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткової угоди – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22
Закону при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського державного університету внутрішніх справ (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД) (зі змінами), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Проект Інвест ХХІ», протокол уповноваженої особи від 10.03.2022 №17, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.03.2022 №70/22, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 14.06.2022 №1 (далі – Договір), пояснення Замовника від 22.09.2022.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону, ТД Замовника містить опис, однак не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
27.09.2022 13:34 - 12.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2022 13:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту:
28.09.2022 17:09
Запити/Пояснення
Номер:
78094844856f4ade844eb031ab304dd8
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
20.09.2022 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (Джем; Сухофрукти; Томатна паста; Огірки консервовані; Салат консервовані овочі «Лечо»; Зелений горошок консервований; Кукурудза консервована; Ікра кабачкова консервована; Ікра баклажанна консервована; Квасоля консервована)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-21-007319-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Якими чином Замовник перевірив інформацію про відсутність заборгованості з податків, зборів (обов’язкових платежів) у переможця процедури закупівлі ТОВ "Проект Інвест ХХІ" ?
Так як, довідка автоматично сформована в електронній системі закупівель в результаті інтеграції системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України відсутня.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.