-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Хліб цільнозерновий
Завершена
430 040.00
UAH з ПДВ
Номер:
1f8e332150e44e37915e4bca7d5fa9c5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-12-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.04.2022 00:00
Період моніторингу:
12.04.2022 14:07 - 06.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.04.2022 № 2-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
12.04.2022 № 2-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2022-02-19-000162-b, 19.02.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону встановлено порушення пунктів 5, 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; своєчасності та правомірності укладення договору та додаткових угод - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на усунення встановлених порушень, зокрема, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності та правомірності укладення договору та додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Виконавчого комітету Градизької селищної ради (далі – замовник) на 2022 рік; протокол переговорів між Відділом освіти, культури, молоді та спорту Виконавчого комітету Градизької селищної ради та ТОВ «Кременчуцький хлібокомбінат» від 19.02.2022 № б/н; договір від 02.03.2022 № 74, укладений з ТОВ «Кременчуцький хлібокомбінат» на суму 430040,00 грн (в тому числі ПДВ); додаткові угоди до вищевказаного договору від 18.03.2022 № 1, від 22.03.2022 № 2, від 22.03.2022 № 3, від 07.04.2022 № 4, протокол від 04.03.2022 № 67 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Відділу освіти, культури, молоді та спорту Виконавчого комітету Градизької селищної ради.
Моніторингом питання відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону установлено, що у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю замовником у розділі «Місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори» вищевказаного повідомлення зазначено лише мізцезнаходження учасника, з яким проведено переговори, при цьому, контактні номери телефонів учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори замовником не вказано. Натомість, зазначено лише «+380».
Поряд з цим, відповідно до пункту 5 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори. Таким чином, замовником при складанні повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) порушено пункт 5 частини шостої статті 40 Закону.
Моніторингом також установлено, що у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю замовником у розділі «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі» вищевказаного повідомлення зазначено: «Пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону встановлено: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».».
Поряд з цим, відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, а саме обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Слід вказати, що стаття 35 Закону не містить інформації щодо умов застосування переговорної процедури закупівлі. Натомість, вичерпна інформація щодо умов застосування переговорної процедури закупівлі міститься у частині другій статті 40 Закону.
Таким чином, замовником при здійсненні обґрунтування проведення переговорної процедури закупівлі порушено пункт 8 частини шостої статті 40 Закону.
У ході моніторингу встановлено, що замовник 04.03.2022 оприлюднив в електронній системі закупівель протокол № 67 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Відділу освіти, культури, молоді та спорту Виконавчого комітету Градизької селищної ради, яким ухвалив виправити технічну помилку в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі щодо умов застосування переговорної процедури закупівлі, яка міститься у частині другій статті 40 Закону.
Моніторингом установлено, що за результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «Кременчуцький хлібокомбінат» укладено договір про закупівлю робіт від 02.03.2022 № 74 на суму 430040,00 грн (в тому числі ПДВ) та в подальшому укладено додаткові угоди до вищевказаного договору від 18.03.2022 №1, від 22.03.2022 № 2, від 22.03.2022 № 3, від 07.04.2022 № 4.
Період усунення порушень:
21.04.2022 20:15 - 11.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2022 20:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про розгляд висновку про результати моніторингу (далі — Висновок) закупівлі Хліб цільнозерновий (далі — Закупівля) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби та зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
Про оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів про виконання зобов’язань щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2022-02-19-000162-b.
Дата публікації звіту:
25.04.2022 13:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Відсутній механізм
Опис:
Замовником проінформовано в електронній системі закупівель: "Вирішили: Виконати зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сефрі публічних закупівель, викладених у висновку."
Дата публікації:
29.04.2022 12:57