• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

«ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, персики, гарбуз, смородина, полуниця) (03222000-3)» Номенклатура:03222321-9 –яблуко; 03222334-3 – слива; 03222210-8 – лимон; 03222333-6 вишня; 03222111-4 – банан; 03222220-1 – апельсин; 03222332-9; 03222240-7 – мандарини; 03222331-2 – абрикос; 03222340-8- виноград; 03222300-6 – нетропічні фрукти: гарбуз; 03222311-6 – смородина; 03222313-0 - полуниця

3 лоти

Завершена

2 063 985.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 249.23 UAH
Номер: fd9f8f77312b4272bf871142b07b8935
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-09-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.03.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 09.03.2023 15:54 - 31.03.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.03.2023 № 85 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.03.2023 № 85. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-18-003084-a, 18.02.2022. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, yuriyshukatka@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-02-18-009638-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій (за Лотами 1 та 2); протокол розкриття тендерних пропозицій (за Лотами 1 та 2); тендерні пропозиції ФОП Шурмакевича Р. Ю. (за Лотом 1) та ФОП Собенка Н.Б. (за Лотами 1 та 2) щодо правомірності їх відхилення Замовником; опубліковані повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Собенко Н.Б. та опубліковані цим учасником документи на виконання вказаних вимог (за Лотами 1 та 2); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ» (Лот 1, далі – ТОВ «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ»); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Хробака Романа Михайловича (Лот 2, далі - ФОП Хробак Р.М.); протокольні рішення уповноваженої особи від 16.03.2022 №54 та №58, від 05.04.2022 №84 та №85, від 12.04.2022 №95 та №96, від 15.04.2022 № 102, від 22.04.2022 №109 (за Лотами 1 та 2); протоколи уповноваженої особи від 27.04.2022 №113 та №112 (за Лотами 1 та 2); повідомлення про намір укласти договір від 27.04.2022 (за Лотами 1 та 2); опубліковані переможцями тендеру ТОВ «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ» (Лот 1) та ФОП Хробаком Р.М. (Лот 2) документи та інформацію після аукціону; за Лотом 1 – договір від 09.05.2022 № №48/22 та додаткові угоди від 23.09.2022 №1 від 30.12.2022 №2 та №3, від 13.01.2023 №4 до вказаного договору; за Лотом 2 – договір від 09.05.2022 № №49/22 та додаткові угоди від 23.09.2022 №1 від 30.12.2022 №2 та №3, від 13.01.2023 №4 до вказаного договору; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. За нормами пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Також, відповідно до вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються, відомості про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Проведеним моніторингом встановлено, що в тендерній документації Замовника (частина 7 розділу І) зазначено, що тендерні пропозиції учасників та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою*. Разом з тим, відповідно до приміток «*» ця вимога, зокрема, не стосується документів тендерної пропозиції, які безпосередньо не створювалися для участі у цій закупівлі та/або ті, що видані учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями, якщо ті чи інші документи в оригіналі складені російською мовою (до прикладу, трудова книжка, наказ про прийняття на роботу, сертифікат тощо). Однак, в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено, що мова тендерної пропозиції є українська. Таким чином, інформація в оголошені про відкриті торги не відповідає тендерній документації Замовника, чим порушено норму пункту 8 частини другої статті 21 Закону. Слід зазначити, що відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 №1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Також, згідно з пунктом 21 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №166, оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити для замовників на безоплатній основі можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом. З врахуванням наведеного, у разі технічної неможливості заповнити електронне поле щодо оприлюднення інформації, передбаченої Законом, Замовник мав можливість завантажити окремо документ, доступний для друку, із зазначенням всієї необхідної інформації. Разом з цим, моніторингом встановлено, що оприлюднене Замовником оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про іншу мову (російська), якою можуть подаватись у складі тендерної пропозиції документи (обов’язковість зазначення якої в оголошенні визначена пунктом 8 частини другої статті 21 Закону). Необхідно відмітити, що учасником ФОП Хробак Р.М. за Лотом 2 у складі тендерної пропозиції подано посвідчення водія від 04.04.1993 №875484 (файл «прав.pdf»), видане російською мовою.
Період усунення порушень: 30.03.2023 13:19 - 14.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.03.2023 13:19

Запити/Пояснення