-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно пшеничне вищого сорту, вівсяні пластівці, рис шліфований, рис пропарений, крупа гречана, крупа пшенична «Артек», пшоно, крупа кукурудзяна, крупа перлова, булгур – код ДК 021:2015 – 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості.
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно пшеничне вищого сорту, вівсяні пластівці, рис шліфований, рис пропарений, крупа гречана, крупа пшенична «Артек», пшоно, крупа кукурудзяна, крупа перлова, булгур - для закладів освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради
Завершена
257 112.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 285.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 285.56 UAH
Номер:
adb04e2fd8a0472890de839f43e9a091
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-14-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2022 00:00
Період моніторингу:
14.06.2022 15:34 - 08.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.06.2022 № 9-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.06.2022 № 9-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2022-02-18-015124-b від 18.02.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини п’ятої статті 17, пунктів 2,14,19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710.
За результатами аналізу відповідності пропозиції ФОП Токарський Ю.В. умовам тендерної документації встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору постачання про закупівлю від 05.04.2022 №05/04/22 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.02.2022 №1802, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Токарського Юрія Володимировича (далі - ФОП Токарський Ю.В.) , протокол уповноваженої особи від 16.03.2022 №П15/22 щодо визначення переможцем торгів ФОП Токарський, повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2022, договір постачання від 05.04.2022 №05/04/22, відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 17.06.2022.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону, а саме:
- на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 1 розділу IV) не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, визначений Замовником (пункт 2 розділу V) в тендерної документації перелік формальних помилок, не відповідає переліку, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998, (далі – Наказ № 710);
- на порушення частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник в додатку 4 тендерної документації вимагає надання інформації (листа-гарантії) яка міститься у відкритих реєстрах доступ до яких є вільним, а саме на підтвердження відсутності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції передбаченої пунктом 11 частини першої статті 17 Закону та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу не повинна перевищувати 30 днів до дати подання документу).
Окрім цього, ФОП Токарський Ю.В. як переможець процедури закупівлі, відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації не надав у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Однак, Замовник в порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив пропозицію ФОП Токарський Ю.В., у зв’язку з не наданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Період усунення порушень:
27.06.2022 13:14 - 13.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2022 13:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В ході проведення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, (ID моніторингу: UA-M-2022-06-14-000032) щодо відкритих торгів за предметом закупівлі: «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно пшеничне вищого сорту, вівсяні пластівці, рис шліфований, рис пропарений, крупа гречана, крупа пшенична «Артек», пшоно, крупа кукурудзяна, крупа перлова, булгур – код ДК 021:2015 – 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості.» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-02-18-015124-b від 18.02.2022 (далі Закупівля) встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, а саме невідповідність тендерної документації вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) в частині:
- порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 1 розділу IV) не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, визначений Замовником (пункт 2 розділу V) в тендерної документації перелік формальних помилок, не відповідає переліку, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998, (далі – Наказ № 710);
- порушення частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник в додатку 4 тендерної документації вимагає надання інформації (листа-гарантії) яка міститься у відкритих реєстрах доступ до яких є вільним, а саме на підтвердження відсутності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції передбаченої пунктом 11 частини першої статті 17 Закону та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу не повинна перевищувати 30 днів до дати подання документу).
Окрім цього, ФОП Токарський Ю.В. як переможець процедури закупівлі, відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації не надав у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
За результатом аналізу висновку моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області та для виконання зобов’язання вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору постачання від 5.04.2022 №5/04/22 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів, Замовник припиняє дію Договору постачання №5/04/22 від 14.03.2022р, шляхом розірвання за згодою Сторін через оформлення додаткової угоди.(Додаткова угода додається)
Замовник погоджується з висновком Держаудитслужби та повідомляє, що виявлені порушення законодавства у сфері закупівель розглянуто та буде вжито заходів спрямованих на їх недопущення при підготовці тендерних документацій та проведенні закупівель у майбутньому.
Дата публікації звіту:
28.06.2022 12:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
30.06.2022 11:19
Запити/Пояснення
Номер:
ef7c4ce7807e4e26ab43578ba0f9d997
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.06.2022 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно пшеничне вищого сорту, вівсяні пластівці, рис шліфований, рис пропарений, крупа гречана, крупа пшенична «Артек», пшоно, крупа кукурудзяна, крупа перлова, булгур – код ДК 021:2015 – 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості.», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-18-015124-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d8b2c85e8f0f4ce59f04db5df8ddc43f
Назва:
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби (Тернопільської обл.) від 14 червня 2022р. Надання пояснення
Дата опублікування:
17.06.2022 15:25
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно пшеничне вищого сорту, вівсяні пластівці, рис шліфований, рис пропарений, крупа гречана, крупа пшенична «Артек», пшоно, крупа кукурудзяна, крупа перлова, булгур – код ДК 021:2015 – 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості.», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-18-015124-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Повідомляємо про те, що відповідно до Положення про уповноважену особу та Порядку організації планування та проведення закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради (далі Порядок), що затверджені наказом Відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради від 9.12.2021р № 189 ОД, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення затверджене протоколом уповноваженої особи від 16.01.2022р №16/01/РП, що додається. Через відсутність сайту Замовника та відсутність в посадовій інструкції відповідального працівника Вишнівецької селищної ради обов’язку оприлюднювати інформацію відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради, дане обгрунтування не опубліковане.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Предмет закупівлі та його технічні і якісні характеристики обумовлені необхідністю забезпечення потреб закладів освіти, що підпорядковані Відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради у продуктах харчування, відповідно до Наказу Відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради від 30 серпня 2021р №117-од «Про організацію харчування у закладах загальної середньої освіти Вишнівецької селищної ради з 01 вересня 2021 року»
Якісні та технічні характеристики товару розроблені на підставі нормативно-правових документів та вимог санітарного законодавства щодо організації харчування у навчальних закладах; а саме:
Наказу Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти від 25.09.2020 № 2205 {Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 1984 від 20.09.2021}
Закону України від 23.12.1997 року № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
Закону України від 06.12.2018 року № 2639-VIII «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів»;
Закону України від 12.05.1991 року № 1023-XII «Про захист прав споживачів»;
Закону України від 15.01.2015 року № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»,
Закону України зі змінами від 14.01.2021р «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення»,
Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил.
Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», методом порівняння ринкових цін.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до потреб закладів освіти на 2022 рік.