-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071222 (Середнє – Лінці – Ракошино) – Пацканьово км 0+000 – км 4+000 Закарпатської області. Коригування (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Завершена
18 619 062.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 93 095.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 93 095.31 UAH
Номер:
44cd452a26b2403d85aefeac2228637e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-10-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.05.2022 00:00
Період моніторингу:
10.05.2022 15:48 - 01.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.05.2022 №7-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 11 квітня 2022 року №003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 10.05.2022 №7-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2022-02-18-014822-b 18.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Середнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18 лютого 2022 року, із змінами затвердженими рішенням уповноваженої особи від 04 березня 2022 року, тендерну пропозицію ПП «АРТЕМБУД», рішення уповноваженої особи від 22 березня 2022 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11 квітня 2022 року №2.1-2022, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 13 квітня 2022 року та пояснення від 23 травня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
31.05.2022 14:17 - 04.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2022 14:17
Запити/Пояснення
Номер:
8768ec6e69e443e9a084a82ccaffefb2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.05.2022 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071222 (Середнє – Лінці – Ракошино) – Пацканьово км 0+000 – км 4+000 Закарпатської області. Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-18-014822-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому у тендерній документації зазначено вимогу для переможця процедури закупівлі про надання Замовнику розрахунку договірної ціни у паперовому вигляді? Яким чином переможцем процедури закупівлі ПП «Артембуд» виконано зазначену вимогу? (пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації).
3. Яким чином учасником процедури закупівлі ПП «Артембуд» виконані вимоги Додатку 3 тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції відповідних протоколів випробувань або сертифікатів якості згідно чинного законодавства України на матеріали, що будуть використовуватися під час будівництва, а саме:
- суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернистості, тип Б, марка 2;
- суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернистості, тип А, марка ІІ?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d0b7fcdc2d474d139e8b0968885df3b0
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
23.05.2022 16:05
Опис:
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 18.05.2022 р. у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071222 (Середнє – Лінці – Ракошино) – Пацканьово км 0+000 – км 4+000 Закарпатської області. Коригування (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-18-014822-b) повідомляємо:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071222 (Середнє – Лінці – Ракошино) – Пацканьово км 0+000 – км 4+000 Закарпатської області. Коригування» та Експертного звіту (позитивного) № 07/0476/21 від 01 грудня 2021 року., що затверджені Розпорядженням селищного голови від 29.12.2021 № 164-о «Про затвердження проєктно-кошторисної документації». Зокрема технічні та якісні характеристики містяться у відомості обсягів робіт, та викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Розмір бюджетного призначення, витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та Пояснювальної записки до нього у поточних цінах станом на 26 листопада 2021 року.
Також, Середнянська селищна рада (далі – Замовник) повідомляє, що не може надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі з причин відсутності такого веб-сайту у Замовника.
2. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Керуючись вказаним Замовник вказав вимогу щодо надання розрахунку договірної ціни для Переможця у паперовому вигляді з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер) протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Вказана вимога не суперечить Закону, не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників, а зумовлена потребою Замовника ознайомитися з розрахунком договірної ціни, яка приведена Переможцем за результатами аукціону. На виконання вказаної вимоги Переможець процедури закупівлі ПП «Артембуд» надав відповідні розрахунки договірної ціни у паперовому вигляді разом із супроводжувальним листом № 02-03 від 25.03.2022 року (скан-копія листа додається).
3. На виконання вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції відповідних протоколів випробувань або сертифікатів якості згідно чинного законодавства України на матеріали, що будуть використовуватися під час будівництва, а саме: - суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернистості, тип Б, марка 2; - суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернистості, тип А, марка ІІ, ПП «Артембуд» надається Атестат виробництва № АВ.ВА.334-21 виданий ТОВ «ШЛЯХРЕМБУД», яке згідно Договору №21/01/22-01 від 21 січня 2022 року виконує роботи по приготуванню асфальтобетонної суміші для ПП «Артембуд» (файл: Атестат виробництва; архів rar: Сертифікати), що засвідчує, що стан виробництва асфальтобетонних сумішей на АБЗ «ДС-185» (Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Гранітна, 16) забезпечує відповідність фізико-механічних властивостей асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» (скан-копія Атестату та Договору додаються).