-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071221 Лінці – Гайдош км 0+000 – км 2+700 Закарпатської області (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Завершена
10 448 923.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 244.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 52 244.62 UAH
Номер:
dada02e163a64bd8a97cf840710b812d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-10-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.05.2022 00:00
Період моніторингу:
10.05.2022 15:52 - 01.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.05.2022 №7-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 11 квітня 2022 року №003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 10.05.2022 №7-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2022-02-18-014791-b 18.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Середнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04 березня 2022 року та перелік змін до тендерної документації, тендерну пропозицію ПП «АРТЕМБУД», протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 22 березня 2022 року, повідомлення про намір укласти договір 22 березня 2022 року, договір підряду від 11 квітня 2022 року №1.11-2022, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 13 квітня 2022 року та пояснення від 16 та 23 травня 2022 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
31.05.2022 14:18 - 04.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2022 14:18
Запити/Пояснення
Номер:
0112e28c841547219e1c69fd90cf35c2
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.05.2022 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071221 Лінці - Гайдош км 0+000 – км 2+700 Закарпатської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-18-014791-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому не дотримано вимог пункту 7 частини першої статті 10 Закону, в частині оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d296bac66057484dac2b2f2b38963a5c
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
16.05.2022 14:27
Опис:
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 13 травня 2022 р. у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071221 Лінці – Гайдош км 0+000 – км 2+700 Закарпатської області (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (Код за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-02-18-014791-b) повідомляємо: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071221 Лінці – Гайдош км 0+000 – км 2+700 Закарпатської області» та Експертного звіту (позитивного) № 07/0240/21 від 14 липня 2021 р., що затверджені Розпорядженням селищного голови від 05.08.2021 №97-о «Про затвердження проєктно-кошторисної документації». Зокрема технічні та якісні характеристики містяться у відомості обсягів робіт, та викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Розмір бюджетного призначення, витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та Пояснювальної записки до нього у поточних цінах станом на 24 червня 2021 року. Замовник не може надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі з причин відсутності такого веб-сайту.
2. Уповноваженою особою була допущена технічна помилка в частині написання дати протоколу розгляду тендерних пропозицій, відповідний протокол про виправлення помилки було зроблено (додається).
Номер:
a70e2f8ef46e49be9098bc16c8fe11ff
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.05.2022 13:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071221 Лінці - Гайдош км 0+000 – км 2+700 Закарпатської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-18-014791-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому у тендерній документації зазначено вимогу для переможця процедури закупівлі про надання Замовнику розрахунку договірної ціни у паперовому вигляді? Яким чином переможцем процедури закупівлі ПП «Артембуд» виконано зазначену вимогу? (пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації).
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
00e2da90700d41aa89dce537794b44d0
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
23.05.2022 16:09
Опис:
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 19.05.2022 р. у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071221 Лінці – Гайдош км 0+000 – км 2+700 Закарпатської області (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-18-014791-b) повідомляємо:
1. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Керуючись вказаним Замовник вказав вимогу щодо надання розрахунку договірної ціни для Переможця у паперовому вигляді з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер) протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Вказана вимога не суперечить Закону, не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників, а зумовлена потребою Замовника ознайомитися з розрахунком договірної ціни, яка приведена Переможцем за результатами аукціону. На виконання вказаної вимоги Переможець процедури закупівлі ПП «Артембуд» надав відповідні розрахунки договірної ціни у паперовому вигляді разом із супроводжувальним листом № 01-03 від 25.03.2022 року (скан-копія листа додається).