-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кури патрані 1 категорії (заморожені); М`ясо яловиче в тушках 1 категорії н/к. (телятина охолоджена)
Торги відмінено
662 580.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 312.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 312.90 UAH
Номер:
a84524e0f52e4f57ab86f6fb3f78b579
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-01-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.08.2022 00:00
Період моніторингу:
01.08.2022 19:39 - 23.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.08.2022 Одеса № 199
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.08.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.08.2022 № 199
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
2 UA-2022-02-18-003066-c 18.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного закладу «Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій «Люстдорф» МОЗ України (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.02.2022, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Швець Л.О., протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.03.2022, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 09.03.2022 в електронній системі закупівель, пояснення, отримані 05.08.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
При цьому, рішення про намір укласти договір про закупівлю прийнято Замовником 09.03.2022, про що 09.03.2022 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, кінцевим терміном укладання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону є 07.05.2022 та кінцевим терміном оприлюднення договору про закупівлю – 11.05.2022.
Однак, станом на дату прийняття рішення про початок моніторингу цієї процедури закупівлі (01.08.2022) в електронній системі закупівель була відсутня інформація щодо укладеного договору про закупівлю.
У межах проведення моніторингу Замовнику було надано запит про надання пояснення від 02.08.2022 щодо вищезазначеного питання, на що Замовником 05.08.2022 надано пояснення, в якому зазначено, що у зв’язку з початком збройної агресії потреба у відповідній закупівлі відпала, та уповноваженою особою замовника було прийняте рішення про відміну процедури закупівлі, проте таке рішення не було оприлюднено в електронній системі закупівель.
Отже, на порушення вимог частини шостої статті 33 Закону, Замовником не укладено договір з переможцем процедури закупівлі в двадцятиденний термін (шістдесятиденний - у випадку обґрунтованої необхідності) з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 08.08.2022 зазначено в електронній системі закупівель інформацію про відміну тендеру відповідно до пункту 1 частини першої статті 32 Закону, а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, згідно з рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.08.2022 № 47.
Питання щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 6, 12, 13 частини першої статті 17 Закону в спосіб та строки, що передбачено Законом та ТД, зокрема, довідки, виданої Міністерством внутрішніх справ України не раніше 30-денної давнини від дати подання документа, про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримiнальної вiдповiдальностi не притягується, незнятої чи непогашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває, не досліджувалось з огляду на Указ Президента № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Період усунення порушень:
08.08.2022 16:53 - 23.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.08.2022 16:53
Запити/Пояснення
Номер:
242aeef486494591808abfdcbed2988c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.08.2022 18:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації або документів із наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі у строк, передбачений частиною шостою статті 33 Закону?
Відповідно до частини шостою статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
3. У разі укладення договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі просимо надати такий укладений договір та пояснити, чому Замовником не оприлюднено договір про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня його укладення?
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
4. У разі неукладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі просимо надати пояснення, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Швець Л.О. відповідно до абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону у зв’язку із тим, що переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю?
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
478945b103af4e3c9d7b554ce3a7ad5f
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
05.08.2022 14:03
Опис:
Щодо питання першого моніторінгу - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості. Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі Наказу №275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Очікувана вартість закупівлі розрахована згідно Положенням про уповноважену особу на підставі аналізу ринку та відкритих джерел інформації було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі по тендерній процедурі. Щодо посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо, що наразі реалізувати зазначену виогу технічно неможливе через відсутність власного сайту. Також, неможливе розміщення вказаного обґрунтування на майданчику, оскільки не реалізовані технічні поля для внесення цієї інформації. Проте відповідний документ складається та затверджується уповноваженною особою.
Щодо питання другого моніторінгу, Замоником не укладався договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі.
Щодо питання третього, Замовник не надає в своїх пояcненях договір за результатами процедури закупівлі, в зв`язку з тим, що такий договір не укладався.
Щодо питання четвертого повідомляємо, що переможець процедури закупівлі Швець Л.О. не надавав до Замовника листа з відмовою від укладання договору. Учасником вчасно не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 через що Учасник мав підлягати відхиленню. Протокол відхилення не оприлюднений уповноваженою особою замовника. В зв’язку з початком збройної агресії потреба у відповідній закупівлі відпала, та уповноваженою особою замовника було прийняте рішення про відміну процедури закупівлі, проте таке рішення не було оприлюднено в електронній системі закупівель через стрес, викликаний початком збройної агресії. В подальшому уповноваженою особою замовника не буде здійснюватися відповідні порушення, та у разі прийняття уповноваженою особою рішень про відміну процедури закупівлі такі рішення будуть оприлюднюватись вчасно.