-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник – 33140000-3 «Медичні матеріали». Рукавиці меди-чні. (НК - 56286- Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; НК - 56286- Рукавички огля-дові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; НК - 56286- Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпу-дровані, нестерильні; НК - 56286- Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; НК - 56286- Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні).
Завершена
2 015 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 075.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 075.00 UAH
Номер:
3d064e0f38b143c08e17e4d234fca5c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-01-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2022 00:00
Період моніторингу:
01.11.2022 17:12 - 23.11.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2022
№ 50-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.11.2022 №50-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2022-02-18-011794-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та не враховує норми частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до вимог Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП Тригуб Ірина Юріївна та ФОП Олійник Іванна Василівна, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та у зв’язку з відсутністю механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня» Івано-Франківської обласної ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерна документація Замовника, тендерна пропозиція учасника ФОП Тригуб Ірина Юріївна та тендерна пропозиція переможця ФОП Олійник Іванна Василівна, протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.03.2022, протокол уповноваженої особи від 05.04.2022 № 05/1, повідомлення про намір укласти договір від 05.04.2022, договір про закупівлю від 18.04.2022 № 283, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 14.11.2022 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до підпункту 6.4.5 пункту 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено: «основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти».
Однак, за нормою частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано вимоги частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаної вище інформації не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень:
18.11.2022 15:04 - 03.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2022 15:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на опублікований 18.11.2022 висновок Державної аудиторської служби України північний офіс Держаудитслужби управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2022-11-01-000036 щодо проведеної процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2022-02-18-011794-b, повідомляю наступне відповідно до абз.2 ч.8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), надаємо шляхом оприлюднення через електронну систему наступну інформацію.
Щодо невідповідності тендерної документації вимогам Закону, а саме: абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та не враховано норми частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону, дане порушення вчинено не навмисне і не мало на меті порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатково зазначаємо, що під час проведення закупівлі було дотримано принципів здійснення публічних закупівель - принципи добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості на усіх стадіях закупівлі та недискримінації. Крім цього, під час проведення закупівлі не було подано учасниками жодних вимог чи скарги.
На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України, для усунення виявлених порушень та з метою недопущення подібних випадків у подальшому, Уповноваженою особою замовника здійснені заходи:
1) більш детально проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель;
2) вирішено в майбутньому чітко дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель в процесі розроблнення тендерної документації відповідно до Закону;
3) проведено генеральним директором КНП «Обласної клінічної лікарні ІФ ОР» роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою;
4) повторно пройти навчання у сфері публічних закупівель для Уповноваженої особи КНП «Обласної клінічної лікарні ІФ ОР».
Дата публікації звіту:
25.11.2022 10:37
Запити/Пояснення
Номер:
ac2f6691ba1f41a781e8587b0aff6b44
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.11.2022 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-18-011794-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.