-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі збирання та вивезення безхазяйних відходів та сміття, за ДК 021:2015 90510000-5 “Утилізація сміття та поводження зі сміттям”
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер:
041d83561f59490d973d5930d0b5bb08
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-13-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.09.2022 00:00
Період моніторингу:
13.09.2022 23:17 - 05.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
13.09.2022 № 210
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 13.09.2022 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2022-02-18-006022-b 18.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення та правильності розміщення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, дотримання вимог Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення та правильності розміщення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Піщанської сільської ради (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.02.2022 № 5, тендерну пропозицію ТОВ «КОМСІТІ» (далі – учасник – переможець) реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 10.03.2022 № 7 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2022 року, Договір від 23.03.2022 року № 2303-1.
Період усунення порушень:
03.10.2022 20:36 - 07.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
03.10.2022 20:36
Запити/Пояснення
Номер:
5a7f7df81b794c7d939e5bfef603eab1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.09.2022 20:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2022 00:00
Опис:
Керівнику
Піщанської сільської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги зі збирання та вивезення безхазяйних відходів та сміття, за ДК 021:2015 90510000-5 “Утилізація сміття та поводження зі сміттям” (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-18-006022-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
cfa651abd6284eb5a6ad964cd780c03e
Назва:
Пояснення на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.09.2022 15:55
Опис:
Рішенням Піщанської сільської ради затверджено кошти у сумі 2000000,00 грн. на збирання та вивезення безхазяйних відходів та сміття. Для визначення вартості послуг було проведено аналіз закупівель за даним предметом закупівлі на сайтах Prozorro та Dozorro, спираючись на тариф на вивіз ТПВ для бюджетних організацій, затверджений рішенням виконавчого комітету Піщанської сільської ради від 27.10.2021 року «Про коригування тарифів ТОВ «КОМСІТІ» на вивезення твердих побутових відходів», зростання цін на паливо-мастильні матеріали більше ніж на 11% за період з 27.10.2021 року по 18.10.2022 року було визначено вартість надання послуги.
Постійно діючою комісією з питань поводження з безхазяйними відходами на території Піщанської сільської об’єднаної територіальної громади було проведено обстеження території громади та виявлено безхазяйні відходи загальним обсягом 9090 м. куб. про що було складено Акт №1 від 07.02.2022 року (с. Піщанка), Акт №2 від 07.02.2022 року (с. Соколове), Акт №3 від 07.02.2022 року (с. Ягідне), Акт №4 від 07.02.2022 року (с. Орлівщина), Акт №5 від 07.02.2022 року (с. Підпільне), Акт №6 від 07.02.2022 року (с. Новотроїцьке), Акт №7 від 07.02.2022 року (с. Новоселівка), Акт №8 від 07.02.2022 року (с. Знаменівка), Акт №9 від 07.02.2022 року (смт. Меліоративне).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Піщанської сільської ради за наступним посиланням https://pishchanska.otg.dp.gov.ua/storage/app/sites/51/uploaded-files/%20%D0%B2%D0%B8%D0%B2%D1%96%D0%B7%20%D0%A2%D0%9F%D0%92.docx або коротке посилання https://cutt.ly/1VsRJBr