-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
м'ясо
Завершена
742 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 712.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 712.50 UAH
Номер:
a503f2820776490eacda6d3b90704f32
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-29-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.08.2022 00:00
Період моніторингу:
29.08.2022 15:53 - 20.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.08.2022 №27-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 29.08.2022 №27-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2022-02-18-001343-c від 18.02.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП Стайоха Т.В., своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель, зокрема в частині складання тендерної документації (пункту 19 частини другої статті 22 Закону), вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Заліщицької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.02.2022, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Стайохи Тетяни Вікторівни (далі – ФОП Стайоха Т.В.), протокольне рішення уповноваженої особи від 14.03.2022, повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2022, договір про закупівлю товару від 25.03.2022 за №96, додаткову угоду від 21.07.2022 за №1, додаткову угоду від 28.07.2022 за №2, пояснення Замовника з документальним підтвердженням від 30.08.2022 отримане через електронну систему закупівель.
Моніторингом тендерної документації встановлено, що в порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998, далі – Наказ Мінекономрозвитку №710) , Замовником у тендерній документації не зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок.
Період усунення порушень:
08.09.2022 15:47 - 23.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2022 15:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти проаналізувавши результати проведеного моніторингу зобов'язується в подальшому зазначати приклад формальних помилок у тендерній документації
Дата публікації звіту:
20.09.2022 12:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
22.09.2022 15:13
Запити/Пояснення
Номер:
22dc9601301646a19e6e1e4ed1a16905
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.08.2022 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі М’ясо, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-18-001343-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
За результатами процедури закупівлі між Замовником та ФОП Стайоха Т.В. укладено договір про закупівлю товару від 25.03.2022 за №96 на суму 620 000,00 гривень.
В подальшому, 21.07.2022 до вказаного договору укладено додаткову угоду за №1 та збільшено ціну за одиницю товару.
Враховуючи вищевикладене, надайте скан-копії документів, на підставі яких укладено додаткову угоду за №1 від 21.07.2022 року?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
333327caf95e4fbb966e2fb1d928758d
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
30.08.2022 16:14
Опис:
Технічні та якісні характеристики визначені на підставі раніше оголошених процедур закупівлі у минулих роках. Закупівля товару саме з такими теххарактеристиками забезпечила потребу Замовника для виконання покладених на нього функцій з харчування закладів освіти. Підтверджуючими документами є тендерні документації про проведення відкритих торгів у минулих роках, що оприлюднені в електронній системі закупівель.
Очікувана вартість визначалася моніторингом цін шляхом телефонних дзвінків до постачальників продукції, що є предметом закупівлі (документальне підтвердження відсутнє).
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднювалось на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів).
Також надаємо довідку торгово-промислової палати на підставі якої укладено додаткову угоду на збільшення ціни.