-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прання білизни
Завершена
1 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 250.00 UAH
Номер:
a9203debbb21422ab5f265fe816f4c84
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-03-29-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.03.2022 00:00
Період моніторингу:
29.03.2022 12:15 - 20.04.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.03.2022 №137
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 29.03.2022 № 137
Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3
UA-2022-02-18-004048-b 18.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень частини п’ятої статті 41 Закону, а саме: вжити заходів щодо приведення у відповідність істотних умов Договору згідно з вимогами Закону шляхом внесення змін до Договору та оприлюднити їх у встановлені законом строки, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального підприємства «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.12.2022 №34, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.03.2022, протокол уповноваженої особи про обрання переможця від 10.03.2022 №41, тендерну пропозицію ФОП Дубицька Ніна Федорівна, повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2022, договір про закупівлю послуг від 21.03.2022 №117-Т (далі - Договір).
Відповідно до частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім виключного переліку випадків.
Зокрема, відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Виходячи зі змісту пункту 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості - проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Моніторингом встановлено, що у підпункті 2 пункту 3.4 розділу III «Сума договору» проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) та у підпункті 2 пункту 3.4 розділу III «Сума договору» Договору Замовником вказано підставу для внесення змін до істотних умов договору: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Проте, нормами частини п’ятої статті 41 Закону збільшення ціни за одиницю до 10 відсотків за відповідних умов передбачено лише для такого предмету закупівлі як товар.
Згідно річного плану закупівель, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації предметом закупівлі є послуги, а саме: послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання білизни).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що включення до умов Проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) та Договору такої підстави для внесення змін до істотних умов договору, як збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, не відповідає нормам частини п’ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
08.04.2022 14:51 - 23.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2022 14:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ закупівлі код ДК 021:2015 - 98310000-9 «Послуги з прання і сухого чищення» (послуги з прання білизни) встановлено, що включення до умов Проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) та Договору такої підстави для внесення змін до істотних умов договору, як збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, не відповідає нормам частини п’ятої статті 41 Закону.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень частини п’ятої статті 41 Закону, а саме: вжити заходів щодо приведення у відповідність істотних умов Договору згідно з вимогами Закону шляхом внесення змін до Договору та оприлюднити їх у встановлені законом строки, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.Замовником внесено відповідні зміни до договору про закупівлю послуг з прання білизни №117-Т .
Додаткова угода до договору №117-Т оприлюднена 13.04.2022.
Рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ виконано.
Дата публікації звіту:
13.04.2022 09:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Замовником прийнято рішення щодо приведення у відповідність істотних умов Договору згідно з вимогами Закону шляхом внесення змін до Договору про закупівлю послуг з прання білизни №117-Т від 21.03.2022 (Додаткова угода до договору №117-Т від 12.04.2022).
Дата публікації:
13.04.2022 13:14