- 
                    Переговорна процедура (скорочена)
 - 
                        Безлотова
 - 
                        КЕП
 - 
                        Без аукціону
 
Яловичина (код ДК 021:2015 - 15111100-0), тушки курей (код ДК 021:2015 - 15112000-6)
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                375 150.00
                UAH без ПДВ
            
                            
        
                    Номер:
                    1731b6071f364a3cb09912bb019bf7d1
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2022-11-16-000108
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    16.11.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    16.11.2022 19:19 - 08.12.2022 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ 
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.11.2022		№	12-з 
			
Херсон
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ: 
1.	Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається..
2.	Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3.	Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4.	Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва  від 15.11.2022.
Начальник управління						Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
16.11.2022 №12-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-17-003197-a 
 Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
 - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Інші порушення законодавства у сфері закупівель
 - Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір встановлено порушення вимог пункту 3  частини 6 статті 40 Закону.
  За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення- порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель,  які неможливо усунути, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2022 року. 
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» (далі Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 17.02.2022, договір від 28.02.2022 № 70.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) не зазначено місця поставки товарів, що свідчить про не повне відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, чим порушено вимоги пункту 3 частини 6 статті 40 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
 З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 18.11.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) щодо дотримання ним вимог частини шостої статті 17 Закону та частини другої статті 41 Закону під час проведення даної процедури. 
Однак, Замовник не надав інформацію з вищезазначеного питання, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    27.11.2022 20:43 - 10.12.2022 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    27.11.2022 20:43
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    5c62d19a2d714f5d900c27bcd1e302ad
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит замовнику на пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    18.11.2022 21:17
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    24.11.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-17-003197-a , яка проводилась КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Також, відповідно до частини третьої статті 40 Закону замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Вказати, яким чином учасником-переможцем переговорної процедури закупівлі виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До інформації обов’язково долучити документальне підтвердження виконання переможцем вимог частини шостої статті 17 Закону.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем переговорної процедури закупівлі при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.