-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 98310000-9 – «Послуги з прання і сухого чищен-ня». (послуги з прання медичної білизни)(CPV).
Завершена
1 573 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 865.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 865.00 UAH
Номер:
b1786523c4054e4b9853428cfe123d62
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-19-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.09.2022 00:00
Період моніторингу:
19.09.2022 11:58 - 11.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.09.2022 № 27-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
19.09.2022 № 27-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-02-17-015857-b, 17.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.02.2022 № 17/3 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Григорчака Константина Валентиновича (далі – ФОП Григорчак К.В.); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 15.03.2022 № 15/1; пояснення Замовника, отримане 26.09.2022 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ФОП Григорчак К.В. відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір про закупівлю послуг від 01.04.2022 № 248; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю та з урахуванням пояснення Замовника встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце надання послуг з прання медичної білизни, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 21 Закону.
Період усунення порушень:
28.09.2022 09:55 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2022 09:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту:
17.10.2022 16:30
Запити/Пояснення
Номер:
4ff3b27f9c9549758780c85d64ebecb5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.09.2022 09:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-17-015857-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав в оголошенні не зазначено місце надання послуг з прання медичної білизни?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
fb8aa3c691d543c69aba5ed02fecd91c
Назва:
Пояснення на моніторинг
Дата опублікування:
26.09.2022 11:14
Опис:
Пояснення
1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-17-015857-b
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до потреб КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» та з урахуванням вимог законодавства ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення»
3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості застосовується метод порівняння ринкових цін, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі отриманих комерційних пропозицій, та моніторингу ринкових цін, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «PROZORRO» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Відповідно до Методики для визначення очікуваної вартості була розрахована очікувана ціна як середньоарифметичне значення отриманих даних.
4. Згідно статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. При заповненні оголошення в електронній системі закупівель випадає меню із обов’язковими полями для заповнення, де зазначаються технічні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Враховуючи те що форми документів розроблені відповідно до закону України « Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим замовник шляхом проставляння відмітки заповняє поле в розділі «Реквізити для місця і дати поставки» із зазначенням «Відповідно до документації». В Розділ 1 частина 4 пункт 4.3 тендерній документації вказано місце надання послуг з прання медичної білизни, а саме Місце поставки: 76008, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича буд.91.