-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
«ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, персики, гарбуз, смородина, полуниця) (03222000-3)» Номенклатура: 03222321-9 –яблуко; 03222334-3 – слива; 03222210-8 – лимон; 03222333-6 вишня; 03222111-4 – банан; 03222220-1 – апельсин; 03222332-9; 03222240-7 – мандарини; 03222331-2 – абрикос; 03222340-8- виноград; 03222300-6 – нетропічні фрукти: гарбуз; 03222311-6 – смородина; 03222313-0 - полуниця
Категорія замовника: органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерні пропозиції учасників та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою.
Завершена
1 298 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 458.40 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 458.40 UAH
Номер:
7df5674a7a3549a49d7ff5867d0879ed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-30-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2022 00:00
Період моніторингу:
30.05.2022 15:35 - 22.06.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.05.2022 № 180
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.05.2022 №180.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-17-002811-a, 17.02.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Занько М.М. по Лоту 1 та визначення вказаного учасника переможцем тендеру встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону при розгляді тендерної пропозиції по Лоту 1 шляхом відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Занько М.М.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможців тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-02-17-002410-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; Лот 1 – протоколи уповноваженої особи №77 від 23.03.2022, №96 від 12.04.2022, №111 від 19.04.2022, №124 від 10.05.2022 та №126 від 18.05.2022, тендерні пропозиції ФОП Дорош Степанії Михайлівни, ФОП Собенка Назара Богдановича та ФОП Занько Марії Михайлівни (далі – ФОП Занько М.М.), опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Дорош Степанії Михайлівни, повідомлення про намір укласти договір від 18.05.2022, опубліковані переможцем торгів документи після аукціону; Лот 2 – протоколи уповноваженої особи №78 від 23.03.2022, №97 від 12.04.2022, №112 від 19.04.2022, №125 від 10.05.2022, №127 від 18.05.2022 та №129 від 23.05.2022, тендерні пропозиції ФОП Дорош Степанії Михайлівни, ФОП Собенка Назара Богдановича та ФОП Штеюка Володимира Романовича, опубліковані повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях ФОП Дорош Степанії Михайлівни та ФОП Штеюка Володимира Романовича та опубліковані вказаними учасниками документи на виконання таких вимог, повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2022, опубліковані переможцем торгів документи після аукціону; опубліковані під час моніторингу Замовником інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Згідно з нормою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
У пункті 1 розділу «Перелік документів для переможця процедури закупівлі, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону», що міститься у Додатку 4 до тендерної документації, визначено перелік документів, які переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен через електронну систему закупівель надати Замовнику.
Зокрема, переможець процедури закупівлі повинен надати документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5 або 6 та 12 частини першої статті 17 Закону, а саме: довідку про відсутність у фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, та яка уповноважена представляти інтереси учасника, не знятої чи не погашеної у встановленому законом порядку судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми), за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом.
При цьому, за вимогою тендерної документації така довідка повинна бути видана не більше 30-ти денної давнини відносно дати подання документа.
Проведеним моніторингом по Лоту 1 встановлено, що переможцем тендеру ФОП Занько М.М. в електроній системі закупівель 25.05.2022 опубліковано довідку департаменту інформатизації МВС України серії ААА №1244917 з відповідними відомостями про Занько М.М. станом на 24.02.2022, а також виданий 22.04.2022 департаментом інформатизації МВС України Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» ВР-000009246 з відповідними відомостями про Занько М.М. станом на 22.04.2022.
Враховуючи вищенаведене, переможцем тендеру ФОП Занько М.М. надано документи щодо підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5 та 12 частини першої статті 17 Закону, видані більше 30-ти денної давнини (24.02.2022 та 22.04.2022) відносно дати подання документа (25.05.2022), чим недотримано вимог пункту 1 розділу «Перелік документів для переможця процедури закупівлі, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону» Додатку 4 до тендерної документації.
Таким чином, переможцем тендеру ФОП Занько М.М. не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5 та 12 частини першої статті 17 Закону, у спосіб, визначений тендерною документацією Замовника.
Згідно з вимогами пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Проте, на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Занько М.М. по Лоту 1, а визначено вказаного учасника переможцем тендеру.
Станом на дату завершення моніторингу договір з переможцем торгів по Лоту 1 ФОП Занько М.М. не укладено, а кінцевий строк для укладення договору не минув.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень:
03.06.2022 15:16 - 21.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2022 15:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок від 03.06.2022 щодо виявленого порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді тендерної пропозиції по Лоту 1 ФОП Занько М.М. та визначення вказаного учасника переможцем тендеру повідомляємо наступне.
Протоколом №130 від 06.06.2022 року відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Занько М.М. щодо процедури «відкриті торги» за предметом: Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, персики, гарбуз, смородина, полуниця) (03222000-3)» Номенклатура: 03222321-9 –яблуко; 03222334-3 – слива; 03222210-8 – лимон; 03222333-6 вишня; 03222111-4 – банан; 03222220-1 – апельсин; 03222332-9; 03222240-7 – мандарини; 03222331-2 – абрикос; 03222340-8- виноград; 03222300-6 – нетропічні фрукти: гарбуз; 03222311-6 – смородина; 03222313-0 - полуниця. Поставка в заклади дошкільної освіти Галицького району м. Львова: ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14 на підставі абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Дата публікації звіту:
08.06.2022 11:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунено порушення шляхом відміни торгів по Лоту 1.
Дата публікації:
27.06.2022 15:20
Запити/Пояснення
Номер:
e5dda64e77914cb28f94b10261bfb30a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.05.2022 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-17-002811-a, яка проводилась Відділом освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, просимо надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
791d675d413e41cbaf30aa2a531bb73a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.06.2022 09:50
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень (до моніторингу UA-M-2022-05-30-000076 до закупівлі – «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, персики, гарбуз, смородина, полуниця) (03222000-3)» Номенклатура: 03222321-9 –яблуко; 03222334-3 – слива; 03222210-8 – лимон; 03222333-6 вишня; 03222111-4 – банан; 03222220-1 – апельсин; 03222332-9; 03222240-7 – мандарини; 03222331-2 – абрикос; 03222340-8- виноград; 03222300-6 – нетропічні фрукти: гарбуз; 03222311-6 – смородина; 03222313-0 - полуниця повідомляємо наступну інформацію.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) відділом освіти Галицького та Франківського районів управління освіти Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті http://gfosvita.lviv.ua/ протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлений статистичними даними про середньомісячне споживання фруктів у закладах дошкільної освіти Галицького та Франківського районів м. Львова та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305. При визначенні цін на фрукти замовником бралась до уваги інформаційна довідка з Львівської Торгово-Промислової палати № 19-09/39 від 26.01.2022 та інформація розміщена в мережі інтернет. Згідно з довідкою Львівської Торгово-Промислової палати № 19-09/39 від 26.01.2022 для отримання інформації щодо цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл.) на товар було проведено пошук інформації на сайтах фірм – продавців (постачальників) товарів, що забезпечують доставку товару до споживача у межах області. При цьому дана довідка передбачає рівень цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл.) на товар з урахуванням доставки, станом на січень 2022р. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2022 рік. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, прописаними у державних стандартах України, розроблені та затверджені відповідно до чинного законодавства України та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305.