-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33140000-3 – «Медичні матеріали» (48126 Бинт марлевий, стерильний, 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, 32192 Кліпса пуповинна, 13472-Скарифікатор, 36125 Уретральний катетер для отримання зразків сечі, 36125 Уретральний катетер для отримання зразків сечі, 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний, 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний, 35212 Голка спінальна, одноразового застосування, 34842 Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів, 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, 31400-Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD, 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка, 36281 Жіночий презерватив, 56631 Фіксатор внутрішньовенного катетера, 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний, 43970- Стерильний чохол для кабеля/провода/датчика/зонда, 35356 Канюля аспі-раційна, одноразового застосування, 35356 Канюля аспі-раційна, одноразового застосування, 43324 Система для переливання рідин загального призначення, 34904 Канюля для порожнистої вени, 43324 Система для переливання рідин загального призначення, 58922 Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, несте-рильний, 34904 Канюля для порожнистої вени, 34904 Канюля для порожнистої вени, 13899 Швовий колаген, 13899 Швовий колаген, 34831 - Лейкопластир гіпоалергенний , НК - 40548 -Хірургічна рукавичка, латексна, НК - 40548 -Хірургічна рукавичка, латексна, НК - 40548 -Хірургічна рукавичка, латексна, НК - 56286- Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні, 47017 Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 Шприц загального призначення, разового застосування, 34917 Внутрішній уретральний дренажний катетер, 34917 Внутрішній уретральний дренажний катетер, 12955 - Набір для взяття мазків за Папаніколау, 62934 - Набор хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадл, 34655 Марля, неткана, 34655 Марля, неткана, 32297 Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна, 16897 - Водонепроникний чохол, 35177 - Маска хірургічна, одноразового застосування, 62934 - Набір хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадл, НК - 56286- Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні)
Завершена
1 799 433.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 997.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 997.17 UAH
Номер:
248c986923f14e709da1e522adea7caf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-13-000153
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.09.2022 00:00
Період моніторингу:
13.09.2022 22:24 - 05.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2022 № 210
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.09.2022 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2022-02-17-014774-b 17.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082.
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП ОЛІЙНИК ІВАННА ВАСИЛІВНА встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови №710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу:04 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства «Міський клінічний перинатальний центр Івано-Франківської міської ради» (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи КНП «МКПЦ ІФМР від 17.02.2022 №2, тендерну пропозицію ФОП ОЛІЙНИК ІВАННА ВАСИЛІВНА (далі учасник-переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи від 09.03.2022 №3, повідомлення про намір укласти договір від 09.03.2022 року, договір про закупівлю товарів від 24.03.2022 року № 143 (далі – Договір), додаткова угода від 21.09.2022 №1 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 29.09.2022 року (далі – Пояснення).
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок №1082) в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено лише код предмета закупівлі ДК 021:2015: 33600000-6 - «Фармацевтична продукція», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступні позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме 33141000-0 «Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування».
Також, за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до абзацу 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання умов договору.
Враховуючи, що за умовами договору головною ціллю Замовника є придбання Фармацевтичної продукції то кваліфікаційні критерії учасників мають відповідати Правилам торгівлі лікарським засобами в аптечних закладах затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 р. № 1570 (далі Правила).
Так, відповідно до абзаців 7 пункту 2 та пунктом 10 Правил, визначено, що оптова торгівля лікарськими засобами — діяльність з придбання лікарських засобів у виробників лікарських засобів або інших суб’єктів господарювання, зберігання та продажу лікарських засобів з аптечних складів (баз) іншим суб’єктам оптової або роздрібної торгівлі лікарськими засобами, які отримали на це відповідні ліцензії, та безпосередньо лікувально-профілактичним закладам і виробникам лікарських засобів, оптова торгівля лікарськими засобами здійснюється через аптечні склади (бази). Окрім того, абзац 3 пункту 11 Правил регламентує, що суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з оптової торгівлі лікарськими засобами, повинен: мати достатню кількість кваліфікованих працівників, але не менше двох спеціалістів з вищою фармацевтичною освітою.
При цьому, учасником – переможцем надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання умов договору без дати та номеру, відповідно до якої єдиним працівником є Олійник І.В., яка має середню спеціальну освіту кваліфікація медична сестра та стаж роботи 1 рік.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП ОЛІЙНИК ІВАННА ВАСИЛІВНА як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, визначив його переможцем, та уклав з ним Договір
Період усунення порушень:
06.10.2022 20:52 - 21.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.10.2022 20:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення по висновку в межах закупівлі UA-2022-02-17-014774-b
Дата публікації звіту:
11.10.2022 13:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
За результатами моніторингу Замовником розірвано договір
Дата публікації:
17.12.2022 18:05
Запити/Пояснення
Номер:
faa7010a8b8f4293ac0b088f067417b3
Назва:
ПИТАННЯ
Дата опублікування:
26.09.2022 20:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2022 00:00
Опис:
Керівнику
Комунального некомерційного підприємства «Міський клінічний перинатальний центр Івано-Франківської міської ради»
Стефанко Сергію Львовичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Комунального некомерційного підприємства «Міський клінічний перинатальний центр Івано-Франківської міської ради» (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33140000-3 – «Медичні матеріали» (48126 Бинт марлевий, стерильний, 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, 32192 Кліпса пуповинна, 13472-Скарифікатор, 36125 Уретральний катетер для отримання зразків сечі, 36125 Уретральний катетер для отримання зразків сечі, 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний, 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний, 35212 Голка спінальна, одноразового застосування, 34842 Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів, 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, 31400-Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD, 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка, 36281 Жіночий презерватив, 56631 Фіксатор внутрішньовенного катетера, 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний, 43970- Стерильний чохол для кабеля/провода/датчика/зонда, 35356 Канюля аспі-раційна, одноразового застосування, 35356 Канюля аспі-раційна, одноразового застосування, 43324 Система для переливання рідин загального призначення, 34904 Канюля для порожнистої вени, 43324 Система для переливання рідин загального призначення, 58922 Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, несте-рильний, 34904 Канюля для порожнистої вени, 34904 Канюля для порожнистої вени, 13899 Швовий колаген, 13899 Швовий колаген, 34831 - Лейкопластир гіпоалергенний , НК - 40548 -Хірургічна рукавичка, латексна, НК - 40548 -Хірургічна рукавичка, латексна, НК - 40548 -Хірургічна рукавичка, латексна, НК - 56286- Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні, 47017 Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 Шприц загального призначення, разового застосування, 34917 Внутрішній уретральний дренажний катетер, 34917 Внутрішній уретральний дренажний катетер, 12955 - Набір для взяття мазків за Папаніколау, 62934 - Набор хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадл, 34655 Марля, неткана, 34655 Марля, неткана, 32297 Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна, 16897 - Водонепроникний чохол, 35177 - Маска хірургічна, одноразового застосування, 62934 - Набір хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадл, НК - 56286- Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-17-014774-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Номер:
954b73228b0b4cc0b93c6f584b1ba464
Назва:
Відповідь з посиланням
Дата опублікування:
29.09.2022 12:42
Опис:
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, враховуючи примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, проаналізовано інформацію про ціни в наступних джерелах: у відкритих інформаційних джерелах, на сайті уповноваженого органу ( https://prozorro.gov.ua/ProzorroMarket ) та цінових пропозиціях фірм-постачальників. Під час визначення вимог щодо підтвердження якості виробу медичного призначення враховуються вимоги технічного регламенту щодо медичних виробів. Медичні вироби, що відповідають вимогам національних стандартів, включених до переліку національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту, вважаються такими, що відповідають вимогам цього Технічного регламенту. До переліку національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту, включаються монографії (фармакопейні статті) Державної фармакопеї України, зокрема стосовно хірургічного шовного матеріалу та взаємодії між лікарськими засобами і матеріалами, що застосовуються у виробах, які містять такі лікарські засоби. Вироби медичного призначення повинні бути належним чином зареєстровані в Україні, у передбаченому законодавством порядку. Документи, які підтверджують якість та реєстрацію виробів медичного призначення: реєстраційне посвідчення на виріб медичного призначення, сертифікат якості/паспорт якості (для імпортованих виробів медичного призначення – висновок про якість ввезеного в Україну виробу медичного призначення), декларація відповідності. Посилання на сторінку власного веб-сайту: https://mkpc.if.ua/документація/планові-публічні-закупівлі/NQsNSq396XfOWDpn.
Номер:
38c70e4f6c2647dda32c8ce4f1d014a6
Назва:
висновок моніторингу не відповідає дійсним обставинам
Дата опублікування:
12.10.2022 13:06
Опис:
Заперечення на висновок
В оголошенні зазначено код предмета закупівлі ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Правила торгівлі лікарським засобами в аптечних закладах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 р. № 1570, якими обґрунтовано наведену частину висновку моніторингу, втратили чинність від 18.03.2010.
Підставою втрати чинності стала Постанова від 3 лютого 2010 р. N 259 «Деякі питання діяльності, пов'язаної з торгівлею лікарськими засобами», яка в свою чергу втратила чинність 06.09.2016р.