-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Остапа Вишні в м. Хмельницькому (перша черга)
Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально.
Завершена
2 235 248.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 176.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 176.24 UAH
Номер:
9eb8add45e3c4439ad44279ba47a5862
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-07-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2022 00:00
Період моніторингу:
07.07.2022 10:55 - 29.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.07.2022 № 26-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 06.07.2022 № 26-з
11. UA-2022-02-17-002621-c, яку проводить Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 22 » липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради (далі – Замовник) (протокол від 17.02.2022 б/н), тендерна пропозиція переможця – ТОВ "Гранд Дорбуд", повідомлення про намір укласти договір; рішення тендерного комітету щодо визначення переможця торгів від 17.04.2022 б/н, укладений договір від 26.04.2022 №86Т.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено невідповідність ТД Замовника вимогам пункту 1 частини першої статті 10 Закону.
Відповідно пункту 1 частини першої статті 10 Закону встановлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.
При цьому, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель проект договору, в якому в пункті 12.10 визначив, що невід’ємною частиною цього Договору є: договірна ціна, кошторисна документація, календарний графік.
Проте, договірна ціна, кошторисна документація, календарний графік, як додатки до проекту договору Замовником в системі prozorro.gov.ua не оприлюднено.
Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 1 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій - порушень не установлено.
Період усунення порушень:
22.07.2022 11:42 - 06.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2022 11:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ
Дата публікації звіту:
29.07.2022 15:48