• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери (моноблоки )

Завершена

340 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Номер: 62a261724565481b8d3e09629a0cb1da
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-08-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.08.2022 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 08.08.2022 11:12 - 30.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.08.2022 №42-З Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Марія СТОРОЩУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.08.2022 №42-З Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 26 UA-2022-02-17-002460-c 17.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, gamu1967@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ФОП ВАСИЛИШИН ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону, частини сьомої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону, частини сьомої статті 33 Закону в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товару від 05.04.2022 №1 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, а також, здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 18 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Пасічнянська сільська рада (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), роз’яснення до процедури, запитання до процедури, вимоги про усунення порушення, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП ВАСИЛИШИН ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.03.2022 №34, повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2022 року, договір від 05.04.2022 №1. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону в ТД Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. На порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить опису формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, вичерпний перелік яких, відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону, затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Також, в ході моніторингу встановлено, що у частині першій Розділу 3 ТД зазначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Учасником ФОП ВАСИЛИШИН ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ в складі тендерної пропозиції надано файл «Електронний підпис» (sign.p7s) (накладено електронний підпис на пропозицію). За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу (далі – ЦЗО), було встановлено наступне: Підписувач ВАСИЛИШИН ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ П.І.Б. ВАСИЛИШИН Василь Ярославович Країна Україна РНОКПП 3110808719 Організація (установа) ФОП ВАСИЛИШИН ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ Код ЄДРПОУ 3110808719 Посада ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 23:34:59 04.03.2022 Сертифікат виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер 2B6C7DF9A3891DA1040000003AC5570073D76F02 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ФОП ВАСИЛИШИН ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ не містить кваліфікований електронний підпис, оскільки, за результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», а не «кваліфікований», тип носія особистого ключа «незахищений», а не «захищений». Однак, всупереч вищезазначеному, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП ВАСИЛИШИН ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Також, всупереч вимог частини першої Додатку 1 ТД, учасником ФОП ВАСИЛИШИН ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі не надано у складі тендерної пропозиції скан-копію оригіналу договору з усіма додатками до нього та видатковими накладними. При цьому, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП ВАСИЛИШИН ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону, а з порушенням вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема, вимогою надати скан-копію оригіналу договору з усіма додатками до нього та видатковими накладними. Проте, слід відмітити, що зазначена норма Закону стосується саме усунення невідповідностей у наданих учасником документах, а оскільки, ФОП ВАСИЛИШИН ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів, що підтверджують відповідність учасника встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», то Замовником неправомірно застосовано зазначену норму Закону щодо застосування механізму 24 години на усунення невідповідностей. Також, у частині 3 Додатку 1 до ТД Замовник вимагає від переможця надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Однак, переможцем торгів ФОП ВАСИЛИШИН ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ не надано Замовнику документ, що підтверджує відсутність підстав установлених частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Таким чином, на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону та частини сьомої статті 33 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП ВАСИЛИШИН ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Період усунення порушень: 18.08.2022 16:00 - 02.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.08.2022 16:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області для усунення виявлених порушень прийнято рішення припинити зобов’язання за договором про закупівлю №1 від 05.04.2022 року, шляхом підписання додаткової угоди №1 від 26.08.2022 року про розірвання договору №1 від 05.04.2022 року. Станом на 26.08.2022 року поставок згідно договору Продавцем не здійснювалося, заборгованість між сторонами відсутня.
Дата публікації звіту: 26.08.2022 11:13