• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Електрична енергія (Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія)

Проводиться на очікувану вартість. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені в залежності від виділених фактичних бюджетних асигнувань.

Завершена

1 077 995.96 UAH з ПДВ
Номер: 9208dd78cd1b418fb611791c58a204bf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-16-000113
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.11.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 16.11.2022 19:20 - 08.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.11.2022 № 12-з Херсон Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва від 15.11.2022. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 16.11.2022 №12-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-17-009299-b Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір встановлено порушення вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: У зв’язку з виявленими порушеннями Закону та з огляду на відсутність механізму їх усунення, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НОВАГРАД – ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ» (далі Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 17.02.2022, договір про закупівлю товарів від 23.02.2022 №143. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з повідомленням про намір укласти договір від 17.02.2022 (під час застосування переговорної процедури закупівлі) Замовником проведено переговорну процедуру закупівлі електричної енергії на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), зокрема нагальної потреби здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дії чи бездіяльність замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. При цьому, вказане повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, зокрема відсутній номер закупівлі, що оскаржується та на підставі якої здійснено дану переговорну процедуру, що призвело до порушення вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 18.11.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів здійснено обґрунтування існування нагайної потреби у Замовника придбати електричну енергію. Однак, Замовник не надав інформацію з вищезазначеного питання, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 27.11.2022 20:51 - 10.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2022 20:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку UA-M-2022-11-16-000113 Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, та з метою недопущення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» у подальшому, уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівлі, Лобащук Л.В. – притягнено до дисциплінарної відповідальності (оголошено догану).
Дата публікації звіту: 02.12.2022 10:03

Запити/Пояснення