-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи (цибуля, морква, буряк столовий, капуста, лимони, капуста пекінська, апельсини, банани, часник, яблука, полуниця)
Торги відмінено
814 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 070.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 070.00 UAH
Номер:
588525ee125d4b39897cd3576350925a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-06-000132
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2022 00:00
Період моніторингу:
07.06.2022 10:28 - 02.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.06.2022 №11-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 06.06.2022 №11-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9. UA-2022-02-16-015399-b 16.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 16 лютого 2022 року №72), тендерну пропозицію ФОП «Рудь Ольга Сергіївна» та пояснення від 10 червня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, за результатами оцінки найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ФОП «Рудь Ольга Сергіївна» визначено 04 березня 2022 року.
Однак, Замовником станом на дату початку моніторингу тендерна пропозиція учасника ФОП «Рудь Ольга Сергіївна» не була розглянута, чим порушено вимоги частини 10 статті 29 Закону.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником 13 червня 2022 року (протокол уповноваженої особи від 10 червня 2022 року №12) відкриті торги відмінено.
Період усунення порушень:
15.06.2022 09:49 - 02.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.06.2022 09:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В ході проведення моніторингу закупівлі уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради прийнято рішення про відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
22.06.2022 21:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionConsideration: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом відміни відкритих торгів.
Дата публікації:
27.06.2022 10:13
Запити/Пояснення
Номер:
598f945f8e7b411c8022fc01e12bcf84
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.06.2022 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі овочів, фруктів та горіхів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-16-015399-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином дотримано вимог частини 10 статті 29 Закону при розгляді тендерної пропозиції ФОП Рудь Ольга Сергіївна, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9f17b549cd924c94b174fc9a5cc27319
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.06.2022 17:39
Опис:
На Ваш запит від 07 червня 2022 року уповноважена особа Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради повідомляє наступне:
1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та вимог ДСТУ та ТУ.
Розмір бюджетного призначення передбачено кошторисом на 2022 рік.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі.
Посилання на сторінку вебсайту Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://hmilnyk-osvita.gov.ua/news/1654860104/
2) Управлінням освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради не дотримано строків розгляду тендерної пропозиції Учасника, передбачених частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника та Учасника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX.
3) Уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради прийнято рішення про відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.