-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Електрична енергія
Завершена
1 644 432.00
UAH з ПДВ
Номер:
7702f9a32bcb48b688e8426d651fd563
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-26-000112
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.09.2022 00:00
Період моніторингу:
26.09.2022 18:05 - 18.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.09.2022 №4-з
Херсон
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається..
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва від 26.09.2022.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
26.09.2022 № 4-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-16-012440-b Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання щодо своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушенням вимог абзацу першого частини пятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
У звязку з виявленими порушеннями Закону та з огляду на відсутність механізму їх усунення, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підприємства комунальної служби «СТАРТ» (далі Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 16.02.2022, договір про закупівлю товарів від 23.02.2022 №21010432/22.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником не надано пояснень протягом трьох робочих днів щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі відповідно до запиту про надання пояснень до Замовника, який був оприлюднений 26.09.2022, чим порушено вимоги абзацу першого частини пятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Період усунення порушень:
30.09.2022 10:03 - 15.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2022 10:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На вимогу Управління Південного офісу Держаутслужби в Херсонській області повідомляємо ,що адміністрацією ПКС "Старт" здійснено заходи,направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому,зокрема шляхом попередження про притягнення до дисциплінарної відповідальності осіб,якими допущено порушення законодавства про публічні закупівлі.Уповноважена особа Ольга САХНОВСЬКА
Дата публікації звіту:
14.10.2022 13:15
Запити/Пояснення
Номер:
7ada9f74cef54462acdb98ad41ee4b7f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.09.2022 21:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2022-02-16-012440-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
c6a1c7dd42ed442e9eaa3312c8fbff48
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
30.09.2022 14:35
Опис:
Підприємство Комунальної Служби «Старт»(код ЄДРПОУ 31389393)розглянув запит про надання пояснень Південного офісу Держаудитслужби,який надійшов у процес проведення моніторінгу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:09310000-5:Електрична енергія(інформацію про закупівлю оприлюднено в інформацфйно-телекомунікаційній системі Prozоrro за номером ID:UA-2022-02-16-012440-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»( далі- Закон),підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року№43.
Проаналізувавши інформацію,наведену у запиті,Замовник надає наступні пояснення,стосовно питань ,зазначених у запиті:
1)Підприємство Комунальної Служби «Старт» здійснює забезпечення водопостачання та водовідведення населення,підприємств на території смт Білики.В даному випадку розрахунок планових витрат електроенергії в кількості 271,807 тис.кВт*год ,в т.ч 176,00 тис.кВт*год заплановано для функціонування артезіанських свердловин і КНС.,відповідно до відомості про обсяги очікування споживання електричної енергії,яка надається до АТ «Полтаваобленерго» і 95,807 тис.кВт*год для забезпечення вуличного освітлення на території Білицької ТГ.
Розмір бюджетного призначення для постачання електричної енергії,визначений відповідно рішення№4 16сесії 8 скликання Білицької селищної Ради від 23.12.2021р,а також відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2022р становив 793036,00грн , з подальшим виділенням додаткових коштів протягом бюджетного року.
Ціни на унуверсальні послуги з 1 лютого 2022року для споживачів унуверсальної послуги ,розподіл електричної енергії для яких здійснюється мережами АТ «Полтаваобленерго»(крім побутових споживачів) розраховано на рівні 6,18781 за 1кВт*год(за офіційними даними веб-сайту «Полтаваенергозбут» https://www.energo.pl.ua від 10.01.2022р)
За очікувану вартість 1кВт*год електричної енергії ,що мала закуповуватися у 2022рбуло обрано 6,05 грн і очікувана вартість предмета закупівлі становила 1644432,00грн (271,807тис.кВт*год х 6,05грн)
Також повідомляємо ,що Замовник не має власного веб-сайту для розміщення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,розміру бюджетного призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до пуекту4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р№710 «Про ефективне використання державних коштів»( зі змінами) через недостатність фінансової спроможності для його розробки та функціонування.
Уповноважена особа О.С. Сахновська