-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
ДК 021:2015 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Завершена
365 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 825.00 UAH
Номер:
7b537198c8034228b2a5156f800efab0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-06-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.09.2022 00:00
Період моніторингу:
06.09.2022 14:55 - 28.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.09.2022 № 40
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 06.09.2022 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-02-16-007074-b 16.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пунктів 2, 19 частини другої статті 22 Закону, норм частини третьої та п’ятої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Комбінат продуктів харчування» встановлено порушення норм пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Здолбунівський геріатричний пансіонат» Рівненської обласної ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 16.02.2022 № 24), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ПП «Комбінат продуктів харчування», протокол від 10.03.2022 № 39-П, договір від 28.03.2022 № 113, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 09.09.2022.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне.
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15 квітня 2020 року № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998 затверджено Перелік формальних помилок.
Тендерна документація Замовника не містить перелік формальних помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Також встановлено, що Замовником у додатку № 6 до тендерної документації, в порушення норм частини третьої та п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пунктів 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Комбінат продуктів харчування» встановлено наступне.
Згідно частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Також дана вимога передбачена додатком № 6 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції учасника-переможця торгів «Комбінат продуктів харчування» відсутні документи, які повинний надати переможець процедури закупівлі у строк визначений законодавством.
Згідно пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Пояснення, надане Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі, не обгрунтовує ненадання документів учасником-переможцем торгів в складі тендерної пропозиції, які вимагаются Законом та тендерною документацією.
Період усунення порушень:
26.09.2022 16:46 - 11.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2022 16:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення виявлених порушень: Замовник та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір №113 від 28.03.2022 р.
Дата публікації звіту:
30.09.2022 15:44
Запити/Пояснення
Номер:
7c860f8b454b4b999db32d334658394f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.09.2022 16:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом ДК 021:2015: 15240000-2 — «Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2022-02-16-007074-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Згідно частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Також дана вимога передбачена додатком № 6 тендерної документації Замовника.
Відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів - ПП «КОМБІНАТ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ» відсутні документи, які повинний надати переможець торгів протягом строку визначеного законодавством.
Чому вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ПП «КОМБІНАТ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ» на підставі пункту 3 частини першої статті 31 Закону, у зв’язку з ненаданням переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Номер:
56044c6f3ba7447592d7ab1f718370a8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.09.2022 09:39
Опис:
Відповідно до моніторингу закупівлі товару за предметом ДК 0231:2015 15240000-2 «Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви» повідомляю, що в Додатку №6 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника/переможця вимогам визначеним у статті 17 Закону» тендерної документації переможець відкритих торгів ПП «Комбінат продуктів харчування» в електронній системі закупівель документи відсутні, у зв’язку з форж-мажорними обставинами згідно листа вих.№12 від 14.03.2022 р., а саме введення військового стану відповідно до Указу президента України №64/2022 від 24.02.2022 р. підприємство з технічних причин не мав змоги надати Витяг з Єдиного державного реєстру та завантажити листи в паперовому вигляді. Довідки та гарантійні листи (в довільні формі) згідно Додатку №6 тендерної документації надались в паперовому вигляді, а саме:
- Лист №12 від 14.03.2022 р.
- Довідка про відсутність підстав, передбачених п.5,6,12 і 13 ч.1 та ч.2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» вих.№4 від 14.03.2022 р.;
- Інформаційна довідка вих.№3 від 14.03.2022 р.;
- Гарантійний лист вих.№5 від 14.03.2022р.;
- Довідка про відсутність підстав передбачених ч.2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» вих.№6 від 14.03.2022р.;
- Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених п.13 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» вих. №7від 14.03.2022р.;
- Довідка щодо не перебування підприємства у стадії банкрутства вих.№8 від 14.03.2022 р.;
- Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених п.5 та п.6 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» вих.№9 від 14.03.2022 р.;
- Довідка про не вчинення корупційних правопорушень у сфері публічних закупівель вих.№10 від 14.03.2022р.;
- Довідка про не вчинення корупційних правопорушень у сфері публічних закупівель вих.№11 від 14.03.2022р.
Номер:
d19bcdbec2f345c49ac6b4135c14adf6
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.09.2022 13:10
Опис:
Відповідно до моніторингу закупівлі товару за предметом ДК 0231:2015 15240000-2 «Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви» повідомляю, що в Додатку №6 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника/переможця вимогам визначеним у статті 17 Закону» тендерної документації переможець відкритих торгів ПП «Комбінат продуктів харчування» в електронній системі закупівель документи відсутні, у зв’язку з форж-мажорними обставинами згідно листа вих.№12 від 14.03.2022 р., а саме введення військового стану відповідно до Указу президента України №64/2022 від 24.02.2022 р. підприємство з технічних причин не мав змоги надати Витяг з Єдиного державного реєстру та завантажити листи в паперовому вигляді. Довідки та гарантійні листи (в довільні формі) згідно Додатку №6 тендерної документації надались в паперовому вигляді, а саме:
- Лист №12 від 14.03.2022 р.
- Довідка про відсутність підстав, передбачених п.5,6,12 і 13 ч.1 та ч.2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» вих.№4 від 14.03.2022 р.;
- Інформаційна довідка вих.№3 від 14.03.2022 р.;
- Гарантійний лист вих.№5 від 14.03.2022р.;
- Довідка про відсутність підстав передбачених ч.2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» вих.№6 від 14.03.2022р.;
- Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених п.13 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» вих. №7від 14.03.2022р.;
- Довідка щодо не перебування підприємства у стадії банкрутства вих.№8 від 14.03.2022 р.;
- Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених п.5 та п.6 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» вих.№9 від 14.03.2022 р.;
- Довідка про не вчинення корупційних правопорушень у сфері публічних закупівель вих.№10 від 14.03.2022р.;
- Довідка про не вчинення корупційних правопорушень у сфері публічних закупівель вих.№11 від 14.03.2022р.