• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви

ДК 021:2015 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви

Завершена

365 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 825.00 UAH
Номер: 7b537198c8034228b2a5156f800efab0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-06-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.09.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 06.09.2022 14:55 - 28.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.09.2022 № 40 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 06.09.2022 № 40 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-02-16-007074-b 16.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пунктів 2, 19 частини другої статті 22 Закону, норм частини третьої та п’ятої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Комбінат продуктів харчування» встановлено порушення норм пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Здолбунівський геріатричний пансіонат» Рівненської обласної ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 16.02.2022 № 24), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ПП «Комбінат продуктів харчування», протокол від 10.03.2022 № 39-П, договір від 28.03.2022 № 113, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 09.09.2022. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15 квітня 2020 року № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998 затверджено Перелік формальних помилок. Тендерна документація Замовника не містить перелік формальних помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Також встановлено, що Замовником у додатку № 6 до тендерної документації, в порушення норм частини третьої та п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пунктів 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Комбінат продуктів харчування» встановлено наступне. Згідно частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Також дана вимога передбачена додатком № 6 до тендерної документації Замовника. Відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції учасника-переможця торгів «Комбінат продуктів харчування» відсутні документи, які повинний надати переможець процедури закупівлі у строк визначений законодавством. Згідно пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Пояснення, надане Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі, не обгрунтовує ненадання документів учасником-переможцем торгів в складі тендерної пропозиції, які вимагаются Законом та тендерною документацією.
Період усунення порушень: 26.09.2022 16:46 - 11.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2022 16:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення виявлених порушень: Замовник та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір №113 від 28.03.2022 р.
Дата публікації звіту: 30.09.2022 15:44

Запити/Пояснення