-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
код за ДК 021-2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Булочний виріб з цільнозернового борошна 50 гр., хліб пшеничний цільнозерновий)
Завершена
8 087 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
c341621a42b845d581a68a43f767a2b7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-31-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.05.2022 00:00
Період моніторингу:
31.05.2022 16:13 - 23.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.05.2022 № 9-3
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 31.05.2022 № 9-3
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-02-16-006424-b від 16.02.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Управління освіти Кропивницької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення переговорної процедури; повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2022; договір від 01.03.2022 №158, пояснення Замовника від 31.05.2022 та від 02.06.2022.
Період усунення порушень:
09.06.2022 16:33 - 16.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.06.2022 16:33
Запити/Пояснення
Номер:
e4033352fae14910b06c526d318a18c3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.05.2022 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі код за ДК 021-2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Булочний виріб з цільнозернового борошна 50 гр., хліб пшеничний цільнозерновий) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-16-006424-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
59421d0f8a3f4c1db0ef7ea344ed337a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
31.05.2022 17:07
Опис:
Доброго дня!
Обґрунтування розміру бюджетного призначення по закупівлі «код за ДК 021-2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Булочний виріб з цільнозернового борошна 50 гр., хліб пшеничний цільнозерновий)» здійснено відповідно до цін наданих Кіровоградською регіонального торгово-промисловою палатою.
Потреба у закупівлі зумовлена необхідністю забезпечення безперебійного харчування дітей в навчальних та дошкільних закладах Управління освіти Кропивницької міської ради. Придбання «Булочних виробів з цільнозернового борошна 50 гр., хліб пшеничний цільнозерновий», дозволить забезпечити повноцінний розвиток дитячого організму завдяки виконанню норм харчування.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість знаходяться на сайті Управління освіти Кропивницької міської ради http://osvita-mrk.gov.ua/. У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану вся інформація в тому числі щодо публічних закупівель закрита.
Номер:
14e3ad9ef5a9427f9d4b47cc9a8d06e1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.06.2022 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі код за ДК 021-2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Булочний виріб з цільнозернового борошна 50 гр., хліб пшеничний цільнозерновий) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-16-006424-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до частини першої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Згідно пункту 1 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;
Таким чином, просимо надати інформацію, які вимоги до учасника процедури закупівлі були визначені Замовником та яким чином учасником їх підтверджено?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4a54d0a2cd094f8f8d4a04cdff2ad062
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.06.2022 14:26
Опис:
Доброго дня. Дякуємо за запитання!
У відповідь на запит щодо моніторингу закупівлі, ID моніторингу - UA-M-2022-05-31-000019, повідомляю наступне: Згідно п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.», було оголошено переговорну процедуру, номер ID закупівлі UA-2022-02-16-006424-b c4f17323a60d46adba78a50ba03249b6. При проведенні даної процедури нами витримано всі вимоги ст. 17 зазначеної в тендерній документації, застосованої при оголошенні (вперше та вдруге) процедури відкритих торгів. Таким чином під час проведення переговорної процедури закупівлі було дотримано виконання вищевказаного Закону, а саме статей 17 та 40.
В зв’язку з відсутністю можливості зі сторони учасника в переговорній процедурі додавати документи в електронну систему закупівель, постачальником (на даному етапі) надано всі документи передбачені ст. 17 в письмовому друкованому вигляді. Скан копії документів додаємо.