• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні розчини: «Bupivacaine», «Hydroxyethylstarch», «Glucose», «Potassium chloride», «Calcium gluconate», «Levofloxacin», «Magnesium sulphate», «Mannitol», «Metamizole sodium», «Metronidazole», «Sodium hydrogen carbonate», «Sodium chloride», «Electrolytes», «Ofloxacin», «Paracetamol», «Electrolytes in combination with other drugs», «Theophylline», «Tranexamic acid», «Fluconazole», «Ciprofloxacin»

Місцезнаходження: 32300, Хмельницька обл., м.Кам’янець-Подільський, вулиця Пушкінська, будинок 31. Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - товари. Основний код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція. Медико-технічні вимоги зазначено в Додатку 2

Завершена

4 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
Номер: 9da05bec903f474dadaa400b04b1e8d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-15-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.09.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 15.09.2022 16:48 - 07.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.09.2022 № 61-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 15.09.2022 № 61-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2022-02-15-012640-b, 15.02.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, gulia02fa@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору законодавству – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.02.2022; тендерну пропозицію учасника ТОВ « Медичний центр «М.Т.К.» (далі – переможець); протокольне рішення уповноваженої особи Малої Антоніни Олександрівни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель КНП «Кам’янець-Подільська міська лікарня» Кам’янець-Подільської міської ради про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю «код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Медичні розчини: «Bupivacaine», «Hydroxyethylstarch», «Glucose», «Potassium chloride», «Calcium gluconate», «Levofloxacin», «Magnesium sulphate», «Mannitol», «Metamizole sodium», «Metronidazole», «Sodium hydrogen carbonate», «Sodium chloride», «Electrolytes», «Ofloxacin», «Paracetamol», «Electrolytes in combination with other drugs», «Theophylline», «Tranexamic acid», «Fluconazole», «Ciprofloxacin»)» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю від 09.03.2022 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 09.03.2022; договір про закупівлю товарів від 22.03.2022 № 56 на суму 4 196 518,60 грн. (з ПДВ) із Товариством з обмеженою відповідальністю «Медичний центр М.Т.К.». За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем укладено договір про закупівлю товарів від 22.03.2022 № 56 на суму 4 196 518,60 грн. (з ПДВ).
Період усунення порушень: 28.09.2022 10:17 - 04.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2022 10:17