-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071220 Лінці – Кибляри км 0+000 – км 3+400 Закарпатської області (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Завершена
19 442 543.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 97 212.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 97 212.72 UAH
Номер:
7ce4d0041f97425c963977f47185c00d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-26-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2022 00:00
Період моніторингу:
26.04.2022 20:12 - 20.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
25.04.2022 № 139
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.04.2022 № 139
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
30 UA-2022-02-15-010661-b
15.02.2022 Середнянська селищна рада Ужгородського району Закарпатської області
(код ЄДРПОУ 04349923) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2022 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та Закону.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Середнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.03.2022р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол про прийняття рішення завідувачем сектору з питань публічних закупівель – уповноваженою особою з публічних закупівель від 16.03.2022 р., тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ», повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 07.04.2022р. № 1, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі ID: UA-2022-02-15-010661-b встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» відповідає умовам тендерної документації Замовника, умови договору відповідають умовам тендерної пропозиції переможця та Закону.
Період усунення порушень:
12.05.2022 15:30 - 18.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2022 15:30
Запити/Пояснення
Номер:
f525058bf5ef45449d78e0d9ac4ec676
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.04.2022 08:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071220 Лінці – Кибляри км 0+000 – км 3+400 Закарпатської області (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-02-15-010661-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
030ff79413a34840aed3ef7aef83ecf5
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
02.05.2022 14:46
Опис:
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 29 квітня 2022 р. у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071220 Лінці – Кибляри км 0+000 – км 3+400 Закарпатської області (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (Код за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-02-15-010661-b) повідомляємо:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071220 Лінці – Кибляри км 0+000 – км 3+400 Закарпатської област» та Експертного звіту (позитивного) № 00-0551/08-21 від 20 вересня 2021 р., що затверджені Розпорядженням селищного голови від 04.10.2021 №122-о «Про затвердження проєктно-кошторисної документації». Зокрема технічні та якісні характеристики містяться у відомості обсягів робіт, та викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Розмір бюджетного призначення, витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та Пояснювальної записки до нього у поточних цінах станом на 15 липня 2021 року.
Замовник не може надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі з причин відсутності такого веб-сайту.