• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071220 Лінці – Кибляри км 0+000 – км 3+400 Закарпатської області (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Завершена

19 442 543.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 97 212.72 UAH
Номер: 7ce4d0041f97425c963977f47185c00d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-26-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 26.04.2022 20:12 - 20.05.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 25.04.2022 № 139 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2022 № 139 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 30 UA-2022-02-15-010661-b 15.02.2022 Середнянська селищна рада Ужгородського району Закарпатської області (код ЄДРПОУ 04349923) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupivli.dnipro@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2022 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та Закону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Середнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.03.2022р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол про прийняття рішення завідувачем сектору з питань публічних закупівель – уповноваженою особою з публічних закупівель від 16.03.2022 р., тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ», повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 07.04.2022р. № 1, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі ID: UA-2022-02-15-010661-b встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» відповідає умовам тендерної документації Замовника, умови договору відповідають умовам тендерної пропозиції переможця та Закону.
Період усунення порушень: 12.05.2022 15:30 - 18.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2022 15:30

Запити/Пояснення