-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Газ скраплений пропан
Торги відмінено
1 110 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
15658c7e02ea4bf788fd9d9ee928d6e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-10-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.05.2022 00:00
Період моніторингу:
10.05.2022 10:40 - 01.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.05.2022 № 7-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 10.05.2022 № 7-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2
UA-2022-02-15-007638-b 15.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік комунального підприємства «Спецкомунтранс» (далі – Замовник), повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2022, пояснення Замовника, отримані через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 13.05.2022, протокол переговорів від 15.02.2022 №72, протокол щодо обрання переможця від 15.02.2022 №73, інформацію про відміну тендеру протокол від 12.05.2022 №90.
Моніторингом встановлено, що Замовник 15.02.2022 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з товариством з обмеженою відповідальністю «АВАНТАЖ-7».
Відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
За результатами проведення моніторингу встановлено, Замовник не відмінив переговорну процедуру закупівлі за номером ID: UA-2022-02-15-007638-b, чим порушив вимоги пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
Згідно інформації (пояснень) та документів, наданих через електронну систему закупівель, станом на дату завершення моніторингу (20.05.2022) Замовником прийнято рішення про відміну переговорної процедури закупівлі згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.05.2022 №90 та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про відміну процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
20.05.2022 11:38 - 04.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2022 11:38
Запити/Пояснення
Номер:
710f7ffa47764cc8944977416ba9ccaa
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
10.05.2022 11:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі газу скрапленого метану (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-15-007638-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, виникла потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Відповідно до пункту п’ятого частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ "АВАНТАЖ-7" та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.02.2022.
Враховуючи викладене, прошу надати інформацію, чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2022-02-15-007638-b з ТОВ "АВАНТАЖ-7"?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
14bc694c44d546fdb691b8a5b41b18dc
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.05.2022 10:24
Опис:
Договір з ТОВ "Авантаж -7" укладено не було. Переговорну процедуру закупівлі товару (Газ скраплений пропан) «код ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо», оголошення UA-2021-09-30-001694-a відмінено.