• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Хліб пшеничний I ґатунку

Завершена

510 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 550.00 UAH
Номер: b53cbfa0ef754747a93989503b8f7514
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-19-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.09.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 19.09.2022 18:50 - 11.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.09.2022 №10-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 19.09.2022 № 10-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2022-02-15-001759-b 15.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 140-96-88, SmirikaV84@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено зазначення в тендерній документації вимог та інформації, що суперечить нормам частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможцем ТОВ «Батьківський хліб» установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері закупівель при наданні пояснень встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог закону при наданні пояснень на запит замовнику. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Обласної психіатричної лікарні № 4» Одеської Обласної Ради» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 14.02.2022 б/н), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Батьківський хліб» (далі – ТОВ «Батьківський хліб»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 11.03.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 30.03.2022 № 30/03-22 (далі - Договір). В ході моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області 19.09.2022 року в електронній системі закупівель було розміщено запит про надання пояснень, проте станом на 23 вересня 2022 року відповіді на цей запит Замовником не надано, чим порушено вимоги частини 5 статті 8 Закону. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в пункті 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Водночас, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що пунктом 2 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Батьківський хліб» надано лист - пояснення від 01.03.2021 року № 01/03/34, щодо ненадання документів у складі пропозиції у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та введенням воєнного стану, що призвело до перебоїв в роботі банків та фінансових установ. Проте, цей лист не є підтвердженням відсутності можливості надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії та не є забезпеченням тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, яке вимагалось Замовником, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу 3 тендерної документації та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Батьківський хліб», визначив переможцем торгів та уклав договір про закупівлю товарів від 30.03.2022 № 30/03-22 на загальну суму 504 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 26.09.2022 16:56 - 11.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2022 16:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення згідно висновку UA-M-2022-09-19-000045 Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 26 вересня 2022 року до процедури закупівлі UA-2022-02-15-001759-b Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2022-09-19-000045 процедури закупівлі Хліб пшеничний I ґатунку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів № 30/03-22 від 30.03.2022р в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору. Замовником на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання договору з Учасником, зокрема було надіслано звернення про розірвання договору за згодою сторін ТОВ "БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ" до додаткової угоди № 2 від «03» жовтня 2022 року до Договору про закупівлю товарів № 30/03-22 від 30.03.2022р, на підставі висновку UA-M-2022-09-19-000045 Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати проведення моніторингу закупівлі Хліб пшеничний I ґатунку, Сторони домовилися розірвати Договір про закупівлю товарів № 30/03-22 від 30.03.2022р за згодою Сторін. З моменту набрання чинності даної додаткової угоди зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, не мають жодних взаємних претензій, що виникли з укладенням та виконанням Договору. Дана угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань, які виникли під час дії цього Договору. Враховуючи необхідність дотримання норм чинного законодавства розірвання Договору за згодою Сторін, між Комунальним некомерційним підприємством "Обласна психіатрична лікарня №4" Одеської Обласної Ради" та ТОВ "БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ" «03» жовтня 2022 року було розірвано Договір про закупівлю товарів № 30/03-22 від 30.03.2022р із дотриманням норм чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 03.10.2022 17:22

Запити/Пояснення