• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:33600000-6 Фармацевтична продукція

Проводиться на очікувану вартість. Обсяги закупівель можуть бути зменшені в залежності від виділених бюджетних асигнувань.

Завершена

2 029 353.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 146.77 UAH
Номер: 10275af7cd1a4ee8815a2186dea269d8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-21-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.06.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 21.06.2022 13:22 - 15.07.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.06.2022 № 11-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.06.2022 № 11-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 13. UA-2022-02-14-014690-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю та повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що Замовник здійснив поділ предмету закупівлі «Фармацевтична продукція» на частини, та уникнув застосування положень частини 3 статті 10 Закону, чим не дотримано вимоги абзацу 2 пункту 1 частини 1, частини 10 статті 3, частини 3 статті 10 Закону. Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини 3 статті 20 Закону, що в подальшому призвело до розгляду тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 3 частини 1 статті 28, та частини 2 та 12 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВЕНТУСФАРМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 14.03.2022 № 184, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об’єднання» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, вимоги про усунення порушень від 15.02.2022, протокольні рішення уповноваженої особи від 17.02.2022 № 75 та від 03.03.2022 № 93, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.02.2022 № 75, тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ТОВ «АВЕНТУСФАРМ», повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2022, договір про закупівлю від 14.03.2022 № 184, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 24.06.2022, 01.07.2022 та 11.07.2022. Відповідно до абзацу 2 частини 10 статті 3 Закону визначено, що замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини 3 статті 10 цього Закону. Частиною 3 статті 10 Закону передбачено, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, у строки встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 000 євро; для робіт – 5 150 000 євро. Поряд з тим, згідно вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 10 та абзацу 2 частини 3 статті 20 Закону, встановлено умову, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини 3 статті 10 цього Закону, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 30 днів з дня його оприлюднення. Разом з тим, відповідно до підпункту 22 частини 1 статті 1 Закону, зокрема визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Слід зазначити, що за період з 05.01.2022 по 14.02.2022 (період, протягом якого здійснено закупівлю лікарських засобів) офіційний курс Національного банку України відповідно до даних офіційного сайту Міністерства фінансів України (https://minfin.com.ua/ua/currency) коливався від 30,7739 грн до 32,4803 грн за 1 євро, тобто вимоги частини 3 статті 10 Закону поширювались на процедури закупівель, оголошення щодо проведення яких оприлюднені в електронній системі закупівель, якщо очікувана вартість закупівлі товарів перевищувала суму еквівалентну 4 092 928,70 грн - 4 319 879,90 гривень. Проведеним моніторингом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником проведено 9 процедур закупівель відкриті торги за одним і тим же предметом закупівлі в розумінні Закону (по предмету закупівлі «Фармацевтична продукція», за кодом 33600000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднені в електронній системі закупівель за номерами ID: UA-2022-01-19-010685-a, UA-2022-01-13-006437-a, UA-2022-01-11-006362-a, UA-2022-02-16-007438-b, UA-2022-02-14-014690-b, UA-2022-02-09-008627-b, UA-2022-01-21-016382-b, UA-2022-01-21-015263-b, UA-2022-01-05-004650-c), загальною очікуваною вартістю 12 557 187,58 грн, що перевищує суму, за якої в обов’язковому випадку інформація про закупівлю оприлюднюється на англійській мові і строк для подання тендерних пропозицій якої не може бути менше ніж 30 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель. Враховуючи вищевикладене, за результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник здійснив поділ предмету закупівлі «Фармацевтична продукція» на частини, та уникнув застосування положень частини 3 статті 10 Закону, чим не дотримано вимоги абзацу 2 пункту 1 частини 1, частини 10 статті 3, частини 3 статті 10 Закону. Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини 3 статті 20 Закону, що в подальшому призвело до розгляду тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 3 частини 1 статті 28, та частини 2 та 12 статті 29 Закону. Також, в ході здійснення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, 06.07.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання копій документів по проведеній процедурі закупівель, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Однак, Замовником не надано через електронну систему закупівель вище вказані документи, чим не дотримано вимоги передбачені частиною 5 статті 8 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 13.07.2022 22:37 - 28.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.07.2022 22:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо моніторингу закупівлі Договір № 184 від 14.03.2022 розірвано.
Дата публікації звіту: 20.07.2022 16:00

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
  • corruptionConsideration: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю № 184 від 14.03.2022.
Дата публікації: 25.07.2022 23:04

Запити/Пояснення