-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021-2015 (CPV)- 15320000-7 – Фруктові та овочеві соки (томатний сік, фруктовий сік)»
Завершена
315 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 575.00 UAH
Номер:
9c79bd1a5fba4be48cb1e3aa50e553bf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-21-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.04.2022 00:00
Період моніторингу:
21.04.2022 11:25 - 18.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.04.2022 № 2-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.04.2022 № 2-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-02-14-012787-b 14.02.2022 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення Наказу № 710.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини 9 статті 29, частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 28.04.2022, відповідно до додаткової угоди від 28.04.2022 № 1, Замовником розірвано Договір.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Суботцівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.02.2022 № 46 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Горіної Юлії Володимирівни (далі – ФОП Горіна Ю.В.), фізичної особи-підприємця «Дементьєва Юлія Іванівна» (далі – ФОП «Деметьєва Ю.І.»), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 11.03.2022 № 66 та від 16.03.2022 № 67, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 04.04.2022 № 88, укладений між Замовником та ФОП «Деметьєва Ю.І.» (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткова угода від 28.04.2022 № 1 до договору, пояснення Замовника, надані в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме, перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710).
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог частини 9 статті 29, частини 1 статті 31 Закону Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника
ФОП Горіна Ю.В.
Так, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.03.2022 № 66, прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Горіна Ю.В., як такого що не надав в складі пропозиції «Декларацію про якість продукції» згідно предмету закупівлі ДК 021-2015 (СЗМ)-15320000-7 – Фруктові та овочеві соки, а саме декларацію про якість фруктових соків.
Однак, вимогами тендерної документації не визначено надання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції декларації про якість товару, а лише в пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «кожна партія товару повинна супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку товару, а саме: обов’язково товарно-транспортними накладними (відповідно до п. 7 ст. 37 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також копіями посвідчень про якість або копіями декларації виробника (із зазначеною інформацією про походження товару, безпечність і якість; ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання тощо)». Отже, в тендерній документації Замовником визначено, що при поставці кожна партія товару повинна супроводжуватись вищевказаними документами.
Таким чином, Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ФОП Горіна Ю.В.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 27.04.2022 повідомив про не оприлюднення відповідної інформації на сторінках власного веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
02.05.2022 13:32 - 18.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2022 13:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
-
Дата публікації:
20.05.2022 10:47
Запити/Пояснення
Номер:
c4e5b28bf75a404696c9084a963d632f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.04.2022 13:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Фруктові та овочеві соки (томатний сік, фруктовий сік)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-14-012787-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0acbbfcb4a2c4725943322f1a32d3760
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
27.04.2022 11:24
Опис:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість розраховулось на підставі Висновку № 901 від 03.12.2021 року Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати та на підставі постанови КМУ від 24 березня 2021року №305 " Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та на дитячих закладах оздоровлення та відпочинку" Додатки 1 та 9 до норм .Згідно Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" на власному веб-сайті та офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів не було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. В подальшому будемо дотримуватися Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів"
Номер:
3b8eba8a351047acabe5e0b4baddc307
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.04.2022 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Код ДК 021-2015 (CPV)- 15320000-7 – Фруктові та овочеві соки (томатний сік, фруктовий сік)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-14-012787-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами безпідставно відхилено тендерну пропозицію ФОП Горіна Юрія Володимировича, чим не дотримано вимоги частини 1 статті 31 Закону?
Так, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.03.2022 № 66, відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Горіна Юрія Володимировича, оскільки у складі тендерної пропозиції учасник не надав «Декларація про якість товару» згідно предмета закупівлі.
Однак, вимогами тендерної документації не визначено надання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції декларації про якість товару, а лише зазначено: «кожна партія товару повинна супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку товару, а саме: ОБОВ’ЯЗКОВО товарно-транспортними накладними (відповідно до п. 7 ст. 37 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також копіями посвідчень про якість або копіями декларації виробника (із зазначеною інформацією про походження товару, безпечність і якість; ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання тощо)». Отже, в тендерній документації визначено, що при поставці кожна партія товару повинна супроводжуватись вищевказаними документами.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
93bdc7df76a54adc8b89ef05c8a87a60
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
27.04.2022 11:28
Опис:
Порушення виявлені в ході моніторингу будуть усунені шляхом розірвання договору №88 від 04 квітня 2022 року. Додаткову угоду про розірвання договору надіслано постачальнику для підписання.