• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33140000- 3 Медичні матеріали (CPV) (48128-стрічка марлева-Бинт н/с 5м*10см, 48128-стрічка марлева - Бинт н/с 7м*14см, 33172-інфузійний катетер - Інфузійна канюля Венопорт плюс 18G, 33172-інфузійний катетер-Інфузійна канюля Венопорт плюс 20G, 33172-інфузійний катетер-Інфузійна канюля Венопорт плюс 22G, 33172-інфузійний катетер-Інфузійна канюля Венопорт плюс 24G, 34655-Марля,неткана-Відріз 1000*90 см марлевий не стерильний (10м ), 58986-лейкопластир хірургічний універсальний,нестерильний-Пластир котушковий Ю-Фікс нетканна основа 1.25 х 500, 58986-лейкопластир хірургічний універсальний,нестерильний-Пластир раневий Ю-ФІКС, на тканинній основі, 7,2 см х2,5 см, 47173-рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, опудренні-Рукавички огляд латекс нестерильні припудрені, розмір M, 40548-хірургічна рукавичка,латекс-Рукавички хірургічні латексні стерильні неприпудрені, розмір в асортименті (7,7.5,8,8.5), 16631-набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань-Система ПР (без фталатів), 63095-шприц /голки загального призначення-Шприц трьохкомпонентні з однією голкою 2мл, 63095-шприц /голки загального призначення - Шприц трьохкомпонентні з однією голкою 5мл, 63095-шприц /голки загального призначення -Шприц трьохкомпонентні з однією голкою 10мл , 63095-шприц /голки загального призначення-Шприц трьохкомпонентний 2голки 20мл, 61494-Порт/ катетер судинний- Імплантована система для тривалих інфузій Ю-ПОРТ гібрид силікон F6,6 плюс (з тунелером), 18066-Внутрішньовенний з'юднувач лінії, безголковий-Безпечна голка Ю-ПОРТ 20G 0,9х20 мм, 45158-набір для черезшкірних ін’єкцій,який не містить лікарські засоби,одноразового використання-Комплект ін'єкційний, шприци 2 ml з серветками спиртовими, 45158-набір для черезшкірних ін’єкцій,який не містить лікарські засоби,одноразового використання- Комплект ін'єкційний, шприци 5 ml з серветками спиртовими)

Завершена

2 055 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 275.00 UAH
Номер: 6b4482aff49d499f92e4cd44e00d61ac
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-18-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 18.11.2022 13:40 - 10.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.11.2022 № 42-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 18.11.2022 № 42-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-11-014209-b, 11.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Договір розірвано.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер» Тернопільської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи б/д, б/н (далі – тендерна документація) та оприлюднену в електронній системі закупівель 11.02.2022; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «М.Т.К.» (далі – ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»); протокол розкриття тендерних пропозицій; пояснення Замовника, отримані 24.11.2022 та 29.11.2022 в електронній системі закупівель; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.03.2022 № 196; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 21.03.2022 № 75; додаткові угоди до нього від 01.04.2022 № 1, від 20.09.2022 № 2 та від 25.11.2022 № 3; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про виконання договору про закупівлю; звіт про результати проведення процедури закупівлі. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 додаткової угоди від 25.11.2022 № 3 до договору від 21.03.2022 № 75 Замовник та Постачальник дійшли згоди внести зміни до договору та зменшити його на 330 000,00 гривень. На порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону, Замовник не оприлюднив протягом трьох робочих днів з дня внесення змін повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 02.12.2022 11:45 - 17.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.12.2022 11:45

Запити/Пояснення