-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби медичного призначення, НК 024:2019 10904 - Затискач для хірургічних інструментів, 47904 ложка кіскова, 13730 - Стерилізаційний контейнер, 15800 Препарувальний пінцет, 38727 Хірургічні ножиці загального призначення, 35090 Долото хірургічне жолобувате, 12844 Ортопедичний остеотом, 32357 Голка шовна, багаторазового використання, 13287 Кістковий распатор, 32312 Молоток хірургічний, 34949 Кісткотримач, 46448 Розширювач фасції, одноразового застосування, 10678 Катетер для введення, 14191 трубка, 16798 зонд, 56631 Фіксатор внутрішньовенного катетера, 35212 Голка спінальна, одноразового застосування, 61666 Тримач для хірургічного контейнера, 16156 апарат для вимірювання артеріального тиску, 58168 Система контролю рівня глюкози, 37466 Ручний ланцет для крові, одноразовий, 30221 Реагент швидкого тестування на глюкозу, 47175 Оглядові / процедурні рукавички з синтетичного полімеру, нестерильні, 35339 Простирадло проґумоване, 34873 меблі для лікарень, 37709 Мішок для дихального контура, багаторазового використання, 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування, 58770 Набір для дренування плевральної порожнини, 35899 гігрометр, 35113 Зволожувач дихальний, 17702 Набір з голкою, 63095 Шприц / голка загального призначення, 46248 зігрівальна грілка, 45607 Пульсоксиметр з живленням від батареї, 32089 Катетер уретрографічний, чоловічий, 37362 Сечоприймач, що носиться при краплинному нетриманн, 16754 стрічка діаграмна
Завершена
1 985 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 925.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 925.00 UAH
Номер:
ce9652a1c45d47aa9baa2904b2d2e97b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-29-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2022 00:00
Період моніторингу:
29.09.2022 20:52 - 21.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2022-02-11-004276-c 11.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону розгляд тендерної пропозиції ПП «КОБРА-СЕРВІС», правомірності відхилення тендерної пропозиції ФОП Авдєєв Володимир Сергійович, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляд тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський обласний госпіталь ветеранів війни та репресованих ім. Ю. Липи» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.02.2022 без номера, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.03.2022, тендерну пропозицію ФОП Авдєєв Володимир Сергійович, тендерну пропозицію приватного підприємства «КОБРА-СЕРВІС» (далі – ПП «КОБРА-СЕРВІС»), протокол розкриття від 10.03.2022, повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2022, договір про закупівлю товарів від 24.03.2022 № 10/20Т, пояснення Замовника, отримане через електрону систему закупівель 13 жовтня 2022 року.
Моніторингом питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу, відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, в електронній системі закупівель направлено запит про надання пояснень від 07.10.2022 року.
Разом з тим, вимогами частини п’ятої статті 8 Закону на запит про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, передбачено надання Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) через електрону систему закупівель, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту. Кінцева дата надання відповіді на вищезазначений запит 12.10.2022 року.
Проте відповідь на запит про надання пояснень від 07.10.2022 року в електронній системі закупівель Замовник надав 13.10.2022 року.
Таким чином, Замовником не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
19.10.2022 21:41 - 02.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
19.10.2022 21:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок моніторингу повідомляємо наступне:
Посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, в електронній системі закупівель направлено запит про надання пояснень від 07.10.2022 року.
Разом з тим, вимогами частини п’ятої статті 8 Закону на запит про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/ або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, передбачено надання Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) через електрону систему закупівель, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту. Кінцева дата надання відповіді на вищезазначений запит 12.10.2022 року.
10.10.2022 р, починаючи з 7.30 ранку росія нанесла масові ракетні удари по території Львівської області, внаслідок чого було пошкоджено функціонування критичної інфраструктури міста що понесло за собою відключення електричної енергії, мобільного зв’язку, інтернету протягом цілого дня та наступних днів. Замовник надавав відповідь на запит у терміни встановлені законом, однак електронною в електронній системі закупівель відбувались технічні збої із синхронізацією інформації, що публікувалась замовником спричинені перебоями електричної енергії та інтернет-мережі. Відтак, відповідь на запит про надання пояснень від 07.10.2022 року в електронній системі закупівель надано 13.10.2022 року.
Додатково зазначаємо, про те Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу проведеного Державною аудиторською службою, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Уповноваженою особою вжито заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства
Дата публікації звіту:
26.10.2022 16:42
Запити/Пояснення
Номер:
4b25aee5d43a43028ac9f8269218bc7d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2022 07:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вироби медичного призначення, НК 024:2019 10904 - Затискач для хірургічних інструментів, 47904 ложка кісткова, 13730 - Стерилізаційний контейнер, 15800 Препарувальний пінцет, 38727 Хірургічні ножиці загального призначення, 35090 Долото хірургічне жолобувате, 12844 Ортопедичний остготом, 32357 Голка шовна, багаторазового використання, 13287 Кістковий распатор, 32312 Молоток хірургічний, 34949 Кістко тримач, 46448 Розширювач фасції, одноразового застосування, 10678 Катетер для введення, 14191 трубка, 16798 зонд, 56631 Фіксатор внутрішньовенного катетера, 35212 Голка спінальна, одноразового застосування, 61666 Тримач для хірургічного контейнера, 16156 апарат для вимірювання артеріального тиску, 58168 Система контролю рівня глюкози, 37466 Ручний ланцет для крові, одноразовий, 30221 Реагент швидкого тестування на глюкозу, 47175 Оглядові / процедурні рукавички з синтетичного полімеру, нестерильні, 35339 Простирадло проґумоване, 34873 меблі для лікарень, 37709 Мішок для дихального контура, багаторазового використання, 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування, 58770 Набір для дренування плевральної порожнини, 35899 гігрометр, 35113 Зволожувач дихальний, 17702 Набір з голкою, 63095 Шприц / голка загального призначення, 46248 зігрівальна грілка, 45607 Пульсоксиметр з живленням від батареї, 32089 Катетер уретрографічний, чоловічий, 37362 Сечоприймач, що носиться при краплинному нетриманні, 16754 стрічка діаграмна» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-11-004276-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів приватного підприємства «Кобра-Сервіс» (далі – ПП «Кобра-Сервіс») не відхилена, якщо ним не виконано вимоги підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 1 тендерної документації Замовника, в частині не надання ПП «Кобра-Сервіс» підтвердження про виконання ним аналогічних договорів в кількості не менше одного.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
978c4e6302134ab182f293854d3fbf5c
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
13.10.2022 09:26
Опис:
У відповідь на запит повідомляємо наступне:
Відповідно до ч.3 розділу 1 Додатку №1 на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасникам необхідно надати:
3.1. Довідка в довільній формі про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі або інші медичні матеріали/вироби медичного призначення, подібний за змістом та своєю правовою природою.
3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою.
3.3. Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції лист-відгук співпрацю на виконання вищевказаного договорів від контрагента та/або копії актів приймання товару та/або видаткових накладних на всю суму договору. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити номер та дачу видачі.
У складі пропозиції учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБРА-СЕРВІС" завантажено файл «Аналогічні договори» і «Лист-відгук» (файли додаються). Дані документи підтверджують вимогу про наявність досвіду виконання аналогічних договір, оскільки подані всі необхідні документи, що передбачались замовником згідно з вимогами тендерної документації.