-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мастильні засоби (Моторні оливи, трансмісійні оливи, оливи для гідравлічних сиситем)
Мастильні засоби (Моторні оливи, трансмісійні оливи, оливи для гідравлічних сиситем)
Завершена
1 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 000.00 UAH
Номер:
c57856ab30384191b29ee4a69824abd9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-20-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.09.2022 00:00
Період моніторингу:
20.09.2022 15:57 - 12.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.09.2022 № 280
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.09.2022 № 280.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-11-003900-c, 11.02.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності відповідальних осіб, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального унітарного підприємства «ЕкоВін» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-02-11-005392-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КСМ-ТРЕЙД» (щодо правомірності її відхилення Замовником), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОЕРА НОВА» (далі – ТОВ «АВТОЕРА НОВА»); повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи після аукціону; договір про закупівлю (поставку) товару від 25.03.2022 №25/03-22; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998).
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника до переліку формальних помилок віднесено помилку, що не відповідає (не міститься) у переліку формальних помилок, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, а саме: відсутність визначеної Замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції.
Крім того, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
27.09.2022 12:24 - 12.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2022 12:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення виявлених порушень.
Відповідно висновку ДАСУ від 27.09.2022р. щодо процедури UA-P-2022-02-11-005392-с повідомляємо наступне.
З метою виконання зобов’язань по усуненню виявлених порушень законодавства у сфері закупівель викладених у висновку моніторингу вищезазначеної закупівлі, вжиті наступні заходи: повідомлено про дисциплінарну відповідальність уповноваженої особи, проведено роз’яснювальну роботу, запропоновано пройти навчання для підвищення кваліфікації з публічних закупівель для недопущення у подальшому порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації також рекомендовано посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері закупівель з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Директор КУП «ЕкоВін» Петро ГРИНЕВИЧ
Дата публікації звіту:
30.09.2022 14:35
Запити/Пояснення
Номер:
3f1fb7d02ba745829683b6438b9f21fd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.09.2022 11:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2022 00:00
Опис:
Дата: 21.09.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-11-003900-c, яка проводилась комунальним унітарним підприємством «ЕкоВін».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівель, його технічних та якісних характеристик?
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договорів про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності переможця торгів ТОВ "АВТОЕРА НОВА" (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
e4917ed7fa2143aaaadf660a41676b4e
Назва:
UA-2022-02-11-003900-c
Дата опублікування:
26.09.2022 09:56
Опис:
Начальниці
відділу контролю у сфері закупівель
Надії ЯРЕМІ
Надання пояснень на Запит Держаудитслужби України від 21.09.2022 щодо проведення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-11-003900-c, 11.02.2022.
Щодо першого питання:
Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання олив і мастильних матеріалів у попередньому році та обсягу фінансування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей транспортних засобів, що обліковуються на балансі Замовника, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі . Очікувана вартість обрахована на основі цін попередніх закупівель та відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі моніторингу цін за допомогою інтернет-ресурсів та мобільного зв’язку.
Отже, згідно з Закону України «Про здійснення публічних закупівель» Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону та законодавства вцілому.
Щодо другого питання:
Законом не визначено в який саме спосіб Переможець закупівлі має надати документи переможця. Тому Замовник сам визначає, в якій формі вони мають надаватись. При підписанні договору переможець ТОВ «Автоера Нова» надав наступні документи: наказ про призначення директора, пояснення щодо ліцензування, пояснення щодо повноважень на підпис, протокол загальних зборів, рішення про участь в торгах.
Довідки додаються.
Уповноважена особа Юлія ЧЕМЕРИС