-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі (код ДК 021:2015 - 39160000-1): комплект меблів для шкільної їдальні (стіл 4-місний та лавки 2-місні)
Завершена
270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Номер:
054d197cf53b4e129d81baa04c2ba1df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-19-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.12.2022 00:00
Період моніторингу:
19.12.2022 15:21 - 10.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.12.2022 № 67
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.12.2022 № 67
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-02-11-003299-c 11.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході моніторингу Замовник розірвав договір від 22.03.2022 №70 згідно додаткової угоди №1 від 21.12.2022.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2022-02-11-004225-c на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію учасника ФОП Бігун Володимир Миколайович (в частині правомірності відхилення), тендерну пропозицію переможця ФОП «Петерчук Олександр Володимирович», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2022 №29 та від 02.03.2022, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 22.03.2022 №70, пояснення замовника оприлюднені в електронній системі 20.12.2022.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Відповідно ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до п. 9.5.1. розділу 9 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно з п.4 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно ст. 16 Закону)» Додатку 2 до Тендерної документації учасник документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження такого досвіду Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: не менше одного аналогічного, відносно предмету закупівлі, договору з усіма додатками, що є його невід’ємною частиною (пп. 4.1 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно ст. 16 Закону)» Додатку 2 до Тендерної документації); документ(-ти), який(-і) засвідчує(-ють) факт виконання наданого Договору належним чином щодо обсягів та своєчасності виконання зобов’язань за ним:видаткова(-і) накладна(-і) та позитивний лист-відгук від контрагента по договору (відгук повинен містити інформацію про якість поставленого Товару, своєчасність поставки, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором) (пп. 4.2 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно ст. 16 Закону)» Додатку 2 до Тендерної документації).
Учасником ФОП «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» на підтвердження відповідності встановленому критерію надано два договори, а саме: 1) Договір від 03.08.2021 №89 з Семидубською сільською радою, ціна договору 41190,00 грн; 2) Договір від 01.09.2020 №152 з Повчанською сільською радою, ціна договору 31810,00 грн.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» відсутні видаткові накладні про передачу-отримання товару за вищевказаними договорами.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» не містить всіх підтверджуючих документів, що засвідчують факт виконання належним чином щодо обсягів та своєчасності виконання зобов’язань за вищевказаними аналогічними договорами, чим не дотримано вимоги пп.4.2 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно ст. 16 Закону)» Додатку 2 до Тендерної документації.
Тендерна пропозиція учасника ФОП «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» не містить будь-яких обґрунтувань (листи, пояснення), які б пояснювали причину не подання учасником в складі пропозиції вищевказаних документів, визначених пп.4.2 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно ст. 16 Закону)» Додатку 2 до Тендерної документації.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ФОП «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Додатком 1 до Тендерної документації.
Відповідно частини першої статті 31 Закону, п.11.3.1 розділу 11 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону.
Однак, Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» не зазначено вищевказані невідповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям, встановленим пп.4.2 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно ст. 16 Закону)» Додатку 2 до Тендерної документації.
Згідно з протоколом про прийняття рішення Уповноваженою особою від 02.03.2022 №30 ФОП «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» визначено переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі «Шкільні меблі (код ДК 021:2015 - 39160000-1): комплект меблів для шкільної їдальні (стіл 4-місний та лавки 2-місні)».
Як наслідок в порушення вимог частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ», як таку, що не відповідає не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та визнано переможцем торгів.
На запит Держаудитслужби щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» в поясненні від 20.12.2022 Замовник зазначив, що «В зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень Замовник планує розірвати Договір №70 від 22.03.2022р. укладеним із Постачальником (ФОП Петерчук О.В. )».
Проведеним аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Бігун Володимир Миколайович порушень не встановлено.
В ході моніторингу Замовник розірвав договір від 22.03.2022 №70 згідно додаткової угоди №1 від 21.12.2022.
Період усунення порушень:
29.12.2022 13:51 - 13.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.12.2022 13:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто шляхом розірвання Договору №70 від 22.03.2022 Додатковою угодою №1 від 21.12.2022р.
Дата публікації звіту:
29.12.2022 14:43
Запити/Пояснення
Номер:
9e06f49b180d46a993f197aa2ca943f9
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.12.2022 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Шкільні меблі (код ДК 021:2015 - 39160000-1): комплект меблів для шкільної їдальні (стіл 4-місний та лавки 2-місні)» ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі, очікуваною вартістю 270000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-11-003299-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
Відповідно ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до п. 9.5.1. розділу 9 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно з п.4 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно ст. 16 Закону)» Додатку 2 до Тендерної документації учасник документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження такого досвіду Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: не менше одного аналогічного, відносно предмету закупівлі, договору з усіма додатками, що є його невід’ємною частиною (пп. 4.1); документ(-ти), який(-і) засвідчує(-ють) факт виконання наданого Договору належним чином щодо обсягів та своєчасності виконання зобов’язань за ним:видаткова(-і) накладна(-і) та позитивний лист-відгук від контрагента по договору (відгук повинен містити інформацію про якість поставленого Товару, своєчасність поставки, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором) (пп. 4.2).
Учасником ФОП «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» на підтвердження відповідності встановленому критерію надано два договори, а саме: 1) Договір від 03.08.2021 №89 з Семидубською сільською радою, ціна договору 41190,00 грн; 2) Договір від 01.09.2020 №152 з Повчанською сільською радою, ціна договору 31810,00 грн.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» відсутні видаткові накладні про передачу-отримання товару за вищевказаними договорами.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» не містить всіх підтверджуючих документів, що засвідчують факт виконання належним чином щодо обсягів та своєчасності виконання зобов’язань за вищевказаними аналогічними договорами.
По якій причині вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» на підставі частини першої статті 31 Закону у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.