• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Частини для капітального ремонту контактної мережі (ДК 021:2015 - 44210000-5 - Конструкції та їх частини)

Завершена

3 140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 400.00 UAH
Номер: 3d5a9c52d56943658b70263252555d69
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-06-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.07.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 06.07.2022 13:50 - 28.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.07.2022 № 11-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 06.07.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 06.07.2022 № 11-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 5 UA-2022-02-11-009315-b 11.02.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svitlana.ch293@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2022 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї; розгляд тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік комунального підприємства «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2022-02-11-001842-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи б/н зі змінами, оприлюднена 28.02.2022 в електронній системі закупівель; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасника фізичної особи – підприємця КРИМОВА НАТАЛІЯ ВАЛЕРІЇВНА; протокол уповноваженої особи від 18.03.2022 № 106; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 31.03.2022 № 24; пояснення та інформація, надані Замовником 11.07.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, до початкової редакції тендерної документації 28.02.2022 вносилися зміни. Замовник 28.02.2022 оприлюднив перелік змін, що вносилися до тендерної документації на закупівлю за предметом «Послуги з щомісячного цілодобового дистанційного обслуговування бортового обладнання ТЗ (ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)». Разом з тим, предметом закупівлі за номером ID UA-2022-02-11-009315-b є «Частини для капітального ремонту контактної мережі» (ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини)». Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель перелік змін до тендерної документації на закупівлю частин для капітального ремонту контактної мережі, що є предметом закупівлі.
Період усунення порушень: 27.07.2022 16:40 - 11.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.07.2022 16:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Протокол Начальник РБУ Ігор ПОГОРЄЛОВ ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд висновку моніторингу від 27.07.2022 ID UA-M-2022-07-06-000009, предмета закупівлі «Час-тини для капітального ремонту контактної мережі» (ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх час-тини)», розгляд виявлених порушень та здійснення заходів направлених на недопущення встановле-них порушень у подальшому. Виступили: Уповноважена особа, начальник ВМОЗ Сергій ДОРОФЄЄВ , який повідомив, присутніх про висно-вок за результатами проведення моніторингу ID UA-M-2022-07-06-000009, предмета закупівлі «Час-тини для капітального ремонту контактної мережі» (ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх час-тини)», та повідомив про: - Висновок моніторингу: За результатами аналізу питань внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питань дотри-мання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. - методи усунення порушень: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подаль-шому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені пору-шення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електрон-ну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до вищевикладеного уповноважена особа, начальник ВМОЗ Сергій ДОРОФЄЄВ відмі-тив, що у зв’язку з початком ворожої агресії, яка призвела до метушні та необхідності приділення уваги великої кількості, активних на той час закупівель в електронній системі, збільшилась ймовір-ність допущення технічних помилок. ПІСЛЯ ОБГОВОРЕННЯ ВИРІШИЛИ: Посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинно-го законодавства у сфері закупівель.
Дата публікації звіту: 02.08.2022 15:59

Запити/Пояснення