-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Частини для капітального ремонту контактної мережі (ДК 021:2015 - 44210000-5 - Конструкції та їх частини)
Завершена
3 140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 31 400.00 UAH
Номер:
3d5a9c52d56943658b70263252555d69
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-06-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.07.2022 00:00
Період моніторингу:
06.07.2022 13:50 - 28.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.07.2022 № 11-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 06.07.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 06.07.2022 № 11-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2022-02-11-009315-b 11.02.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2022 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї; розгляд тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік комунального підприємства «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2022-02-11-001842-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи б/н зі змінами, оприлюднена 28.02.2022 в електронній системі закупівель; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасника фізичної особи – підприємця КРИМОВА НАТАЛІЯ ВАЛЕРІЇВНА; протокол уповноваженої особи від 18.03.2022 № 106; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 31.03.2022 № 24; пояснення та інформація, надані Замовником 11.07.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, до початкової редакції тендерної документації 28.02.2022 вносилися зміни. Замовник 28.02.2022 оприлюднив перелік змін, що вносилися до тендерної документації на закупівлю за предметом «Послуги з щомісячного цілодобового дистанційного обслуговування бортового обладнання ТЗ (ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)». Разом з тим, предметом закупівлі за номером ID UA-2022-02-11-009315-b є «Частини для капітального ремонту контактної мережі» (ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини)».
Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель перелік змін до тендерної документації на закупівлю частин для капітального ремонту контактної мережі, що є предметом закупівлі.
Період усунення порушень:
27.07.2022 16:40 - 11.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2022 16:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Протокол
Начальник РБУ Ігор ПОГОРЄЛОВ
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Розгляд висновку моніторингу від 27.07.2022 ID UA-M-2022-07-06-000009, предмета закупівлі «Час-тини для капітального ремонту контактної мережі» (ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх час-тини)», розгляд виявлених порушень та здійснення заходів направлених на недопущення встановле-них порушень у подальшому.
Виступили:
Уповноважена особа, начальник ВМОЗ Сергій ДОРОФЄЄВ , який повідомив, присутніх про висно-вок за результатами проведення моніторингу ID UA-M-2022-07-06-000009, предмета закупівлі «Час-тини для капітального ремонту контактної мережі» (ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх час-тини)», та повідомив про:
- Висновок моніторингу: За результатами аналізу питань внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питань дотри-мання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
- методи усунення порушень: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подаль-шому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені пору-шення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електрон-ну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Відповідно до вищевикладеного уповноважена особа, начальник ВМОЗ Сергій ДОРОФЄЄВ відмі-тив, що у зв’язку з початком ворожої агресії, яка призвела до метушні та необхідності приділення уваги великої кількості, активних на той час закупівель в електронній системі, збільшилась ймовір-ність допущення технічних помилок.
ПІСЛЯ ОБГОВОРЕННЯ ВИРІШИЛИ:
Посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинно-го законодавства у сфері закупівель.
Дата публікації звіту:
02.08.2022 15:59
Запити/Пояснення
Номер:
2bfcacef863f4be8a494ee4fb6671d68
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
07.07.2022 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Частини для капітального ремонту контактної мережі)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a903fce3bdf14c48b64273d4ca07ad04
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.07.2022 11:02
Опис:
Запит: Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь: Керуючись Правилами експлуатації трамвая і тролейбуса розділом ІХ, глави 7, п.13 «Під час проведення ремонтів використовують тільки ті матеріали, вироби, запасні частини та агрегати, показники якості яких відповідають затвердженій в установленому порядку технічній документації». СОУ 60.2-33886519-0003:2006 «Контактна мережа трамвайних та тролейбусних ліній. Система технічного обслуговування та ремонту. Загальні положення», затвердженого наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09 січня 2007 року № 1
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації. У відповідності до листа «Про закупівлю» від 11.02.2022 №333 з додатком «Технічні та якісні вимоги»..
Розрахунок очікуваної вартості товарів визначено методом порівняння ринкових цін, комерційні пропозиції додаються.
Запит: Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Відповідь: https://det-dnipro.dp.ua/publichna-informatsiya/