• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб цільнозерновий)

Завершена

992 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 960.00 UAH
Номер: 639b16774ce9405190e2724ef9fab62d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-03-29-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.03.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 29.03.2022 12:16 - 20.04.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.03.2022 №137 Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 29.03.2022 № 137 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель 1 Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2022-02-11-000865-b 11.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, prozorro.melnik@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу другого пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону та частини сьомої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та відповідно до статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.02.2022 № 22, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.03.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю Український кристал (далі – ТОВ Український кристал), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ Український кристал, документи, завантажені через електронну систему закупівель учасниками ТОВ Український кристал протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.03.2022 № 65, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.03.2022, договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 22.03.2022 № 32 (далі – Договір). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що для документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник, згідно вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації, повинен надати гарантійний лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, засвідченим відбитком печатки (за наявності), про те що транспортний засіб відповідає санітарно-гігієнічним вимогам для транспортування продуктів харчування. Для підтвердження проходження автотранспортом, задіяним до постачання товару санітарної обробки, згідно санітарно-гігієнічних норм, учасник у складі пропозиції повинен надати договір на проведення дезінфекційних робіт на 2022 рік. Моніторингом встановлено, що учасником процедури закупівлі ТОВ Український кристал у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист від 27.02.2022 № 1129 щодо відповідності транспортного засобу санітарно-гігієнічним вимогам для транспортування продуктів харчування. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ Український кристал надав файл «договір на проведення дезінфекційних робіт на 2022 рік. pdf», проте зазначений файл не містить договору на проведення дезінфекційних робіт на 2022 рік. Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВ Український кристал відсутній договір на проведення дезінфекційних робіт на 2022 рік, чим не дотримано вимоги підпункту 1.5 пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема, «для усунення виявлених невідповідностей та підтвердження вимоги п.1.5 ч.1 Розділу 1 Кваліфікаційні вимоги Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону Учасник має завантажити договір на проведення дезінфекційних робіт на 2022 рік для підтвердження проходження автотранспортом задіяним до постачання товару санітарної обробки, згідно санітарно-гігієнічних норм». Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник розміщує вимогу про усунення невідповідностей у документах, що надані учасником у складі тендерних пропозицій. При цьому, Замовник встановив учаснику ТОВ Український кристал вимогу про усунення невідповідностей шляхом надання документу (договір на проведення дезінфекційних робіт на 2022 рік), який не наданий учасником у складі тендерної пропозиції, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Узгоджена позиція щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей викладена в листі Міністерства економіки України від 07.02.2022 № 3304-04/6037-06. Крім того, для документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник, згідно вимог підпункту 2.2 пункту 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації, повинен надати довідку в довільній формі про наявність 2-х водіїв, що будуть здійснювати поставку продукції. Відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінали або належним чином завірені медичні книжки, водіїв експедиторів та/або менеджерів із продажу, які будуть безпосередньо залучені до поставки товару, чинні на дату подання. Учасником надаються медичні книжки на кожного водія, в тому числі на тих, хто залучається відповідно до договорів по наданню послуг із перевезення вантажу. Моніторингом встановлено, що на виконання вищезазначених вимог тендерної документації, учасником ТОВ Український кристал надано у складі тендерної пропозиції Довідку від 29.01.2022 № 1110, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі 2-х водіїв експедиторів, що будуть здійснювати поставку продукції, а саме: Гороховський О.С. та Тимчук В.М.. Однак, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасником ТОВ Український кристал надано у складі тендерної пропозиції медичну книжку на водія Гороховського О.С., яка не є чинною на дату подання (файл «Медичні книги водіїв (2) (1).pdf»: згідно пункту 3 особистої медичної книжки дата наступного медичного огляду 15 лютого 2022 року в той час як дата подання тендерної пропозиції – 27.02.2022), чим не дотримано вимог підпункту 2.3 пункту 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ Український кристал, в зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.03.2022 № 65 визнав його переможцем процедури закупівлі. Окрім того, згідно частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Відповідно до вимог частини третьої статті 17 закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. При цьому, згідно абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Моніторингом встановлено, що відповідно до вимог розділу І Додатку 7 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель наступні документи: оригінал або нотаріально завірена копія документу, за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом, що підтверджує відсутність/наявність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другої статті 17 Закону, а саме: довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону; довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону; оригінал або нотаріально завірена копія документу, що підтверджує відсутність/наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); лист – довідка в довільній формі про відсутність підстав для відхилення згідно частиною другої статті 17 Закону. Однак, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що переможець процедури закупівлі ТОВ Український кристал не надав у спосіб, зазначений в розділі І Додатку 7 до тендерної документації документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону та лист – довідку в довільній формі про відсутність підстав для відхилення згідно частиною другої статті 17 Закону. Враховуючи викладене, в порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону та частини сьомої статті 33 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ Український кристал в зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 20.04.2022 16:19 - 07.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.04.2022 16:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2022-03-29-000002 від 29.03.2022 року закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб цільнозерновий), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені
Дата публікації звіту: 21.04.2022 17:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуті шляхом розірвання договору про закупівлю (додаткова угода від 21.04.2022 № 1).
Дата публікації: 26.04.2022 08:16