-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Теплова енергія в гарячій воді.
Завершена
2 017 038.50
UAH з ПДВ
Номер:
98552e0e37264ef997b5376f9bb422fe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-07-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.09.2022 00:00
Період моніторингу:
07.09.2022 18:43 - 29.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.09.2022 № 207
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 06.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.09.2022 № 207
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2022-02-10-013810-b 10.02. 2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання повноти своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Південної міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2022 року, договір КЕ-11Т/01/2022 від 22.02.2022, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.09.2022 та документи по процедурі закупівлі, опубліковані в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник під час застосування переговорної процедури опублікував в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2022 (далі – повідомлення) з Комунальним підприємством Харківської районної ради «Комуненерго» (далі – КП Харківської районної ради «Комуненерго»), яке не містить експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушив вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо оґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону, Замовник надав пояснення, що керуючись п.2 ч.2, 3 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин), що виникли на підставі рішення V сесії VIII скликання Харківської районної ради Харківської області від 07.07.2021 року «Про передачу майна зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківського району до комунальної власності територіальної громади міста Південне» та враховуючи те, що станом на 01.01.2022 року у КП «Управління житлово-комунального господарства м. Південне» була відсутня можливість надавати послуги з теплопостачання закладам освіти Південної міської ради (відсутність договору з НАК «Нафтогаз України», виникла відсутність конкуренції з технічних умов, що є підставою для проведення переговорної процедури.
Відповідні документи щодо обґрунтованості застосування переговорної процедури закупівлі Замовник 15.09.2022 завантажив в електронну систему закупівель лише на письмовий запит Північно-східного офісу Держаудитслужби в ході здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Однак, на запит від 09.09.2022 пояснення Замовником надано лише 15.09.2022, тобто з порушенням терміну, визначеного частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
26.09.2022 20:10 - 11.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2022 20:10
Запити/Пояснення
Номер:
888f3245a43a4cc893fc5f6d29e4a930
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.09.2022 17:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Теплова енергія в гарячій воді»
(інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-10-013810-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2) Чому повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2022 не містить експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у галузі
промисловості, енергетики, транспорту
та фінансових послуг Вікторія СТОГНІЙ
Номер:
a00215f68b834e1b8d2a2d62c3f219eb
Назва:
Відповідь на мониторинг
Дата опублікування:
15.09.2022 11:14
Опис:
Керуючись п.2 ч.2, 3 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин), що виникли на підставі рішення V сесії VIII скликання Харківської районної ради Харківської області від 07.07.2021 року «Про передачу майна зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківського району до комунальної власності територіальної громади міста Південне» та враховуючи те, що станом на 01.01.2022 року у КП «Управління житлово-комунального господарства м. Південне» була відсутня можливість надавати послуги з теплопостачання закладам освіти Південної міської ради (відсутність договору з НАК «Нафтогаз України», виникла відсутність конкуренції з технічних умов, що є підставою для проведення переговорної процедури.
У зв’язку з тим, що термін, необхідний КП «Управління житлово-комунального господарства м. Південне» для укладання договору з газопостачання був невідомим та за відсутності альтернативи, враховуючи негайну необхідність постачання теплової енергії до закладів освіти Південної міської ради, як виняток, замовником було застосовано скорочену переговорну процедуру закупівлі КП «КОМУНЕНЕРГО» Харківської районної ради.
Додатки: 1. Рішення V сесії VIII скликання Харківської районної ради Харківської області «Про передачу майна зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківського району до комунальної власності територіальної громади міста Південне» (копія)
2. Рішення виконавчого комітету Південної міської ради від 09.11.2021 № 186 «Про встановлення КП Харківської районної ради «Комуненерго» тарифу на теплову енергію (її виробництво, транспортування та постачання».
3. Форма розрахунку тарифів на виробництво теплової енергії по Південноміській ОТГ.