-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція Шацького біолого-географічного стаціонару ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Львівській, 3 в смт. Шацьк Шацького району Волинської області. Коригування. (Характер робіт - реконструкція)» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)»
Завершена
9 960 342.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 801.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 49 801.71 UAH
Номер:
c40c6600d06d4dd390011e1141c09bb2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-06-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2022 00:00
Період моніторингу:
06.06.2022 15:51 - 01.07.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2022 № 182
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.06.2022 №182.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-10-013372-b, 10.02.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Марущака С.Ф., визначення вказаного учасника переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Марущака С.Ф. щодо розірвання договору.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 23 червня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-02-10-011983-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на вказані звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Марущака Святослава Федоровича (далі – ФОП Марущак С.Ф.); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2022 та від 05.04.2022; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи після аукціону; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.04.2022 (продовження строку для укладення договору по закупівлі); договір від 03.06.2022 №03/06-Ш; опубліковані Замовником під час моніторингу (10.06.2022 та 23.06.2022) інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Умовами тендерної документації (частина 6 розділу ІІІ) визначено, що для підтвердження відповідності пропозиції учасника закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати: розрахунок договірної ціни (до складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розрахованих на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, ризиків, що схвалюються Кабінетом Міністрів України, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів; пояснювальну записку; локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.
Також, у вищевказаному розділі тендерної документації визначено, що договірна ціна учасника повинна бути розрахована відповідно до наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова №281).
Так, відповідно до пункту 1.2. розділу І Настанови №281 договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі.
Також, пунктом 5.1. розділу V (Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Настанови №281 визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Крім того, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
Учасником ФОП Марущак С.Ф. у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну на об’єкт будівництва «Реконструкція Шацького біолого-географічного стаціонару ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Львівській, 3 у смт. Шацьк Шацького району Волинської області. Коригування» (файл «Договірна ціна.pdf»), згідно з якою ціна пропозиції сформована на підставі наступних розрахунків: Розрахунок №1 - заробітна плата; Розрахунок №2 - вартість матеріальних ресурсів; Розрахунок №3 - вартість експлуатації будівельних машин i механізмів; Розрахунок №4 - загальновиробничі витрати; Розрахунок №9 - прибуток; Розрахунок №10 - кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації; Розрахунок №11 - кошти на покриття ризиків; Розрахунок №12 - кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами; Розрахунок №13 - податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством i не враховані складовими вартості будівництва; Розрахунок №14 - витрати на придбання та доставку устаткування на будову.
Водночас, моніторингом встановлено, що розрахунків №№9-14, які зазначені у договірній ціні, у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Марущак С.Ф. не надано.
Відповідно до пункту 5.13 розділу V Настанови №281 загальновиробничі витрати (далі – ЗВВ) в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 №573, і переліку ЗВВ, наведених в додатку 10 цієї Настанови.
Згідно з пунктом 5.14 розділу V Настанови №281 при визначенні ЗВВ, у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) учасники процедури закупівлі (підрядні організації) визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: 1) заробітну плату працівників, зазначених у пункті 1.1 додатку 10 цієї Настанови, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримувати на об’єкті замовлення; 2) покриття решти статей загальновиробничих витрат, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання.
За нормами пункту 5.15 розділу V Настанови №281 у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) ЗВВ включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Також, відповідно до пункту 5.17 розділу V Настанови №281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 №573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до наданої учасником ФОП Марущак С.Ф. договірної ціни, пояснювальної записки до неї та відповідних розрахунків до договірної ціни у складі тендерної пропозиції учасником розрахунки ЗВВ та коштів на покриття адміністративних витрат відповідно до вимог пунктів 5.13-5.15 та пункту 5.17 Настанови №281 (виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період за даними бухгалтерського обліку) не надано.
Відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції ФОП Марущак С.Ф. пояснювальної записки до договірної ціни (файл «Договірна ціна.pdf») ЗВВ розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови №281, а показник для визначення розміру адміністративних витрат визначено відповідно до пункту 4.39 Настанови №281.
Отже, учасником ФОП Марущак С.Ф. недотримано вимог частини 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Марущака С.Ф., а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір від 03.06.2022 №03/06-Ш на суму 9 802 700,00 без ПДВ.
Період усунення порушень:
24.06.2022 10:57 - 13.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2022 10:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до рішення уповноваженої особи з публічних закупівель :Безумовно виконати зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель - здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку, а саме: на усунення порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Для вжиття заходів щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору 28 червня 2022 року уповноваженою особою з публічних закупівель скеровано супровідний лист до ФОП Марущака С.Ф. щодо розірвання договору.
29 червня 2022 року укладено додаткову угоду згідно якої договір №03-06-Ш від 03 червня 2022 року розірвано.
Дата публікації звіту:
30.06.2022 19:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
10.04.2023 11:50
Запити/Пояснення
Номер:
80481815a8254f75914d6cb24bcf6256
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.06.2022 13:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2022 00:00
Опис:
Дата: 07.06.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-10-013372-b, яка проводилась Львівським національним університетом імені Івана Франка (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
aeb16315d7524a3fa9b46c6b8f5bb39d
Назва:
Надання відповіді на запит
Дата опублікування:
10.06.2022 21:13
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі «Реконструкція Шацького біолого-географічного стаціонару ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Львівській, 3 в смт. Шацьк Шацького району Волинської області. Коригування. (Характер робіт - реконструкція)» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)» за ID:UA-P-2022-02-10-011983-b, яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне.
Львівським національним університетом імені Івана Франка, уповноваженою особою з публічних закупівель Іваночко І.Б. 10 лютого 2022 року оголошено закупівлю «Реконструкція Шацького біолого-географічного стаціонару ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Львівській, 3 в смт. Шацьк Шацького району Волинської області. Коригування. (Характер робіт - реконструкція)» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)» відповідно до потреби забезпечення проведення практик студентів біологічного, географічного, геологічного та інших факультетів Львівського університету. Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) проведено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Реконструкція Шацького біолого-географічного стаціонару ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Львівській, 3 в смт. Шацьк Шацького району Волинської області. Коригування. (Характер робіт - реконструкція)» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)». Необхідність закупівлі обумовлена потребою забезпечення належних умов проведення практик студентів та здійснення науково-дослідних робіт в рамках держбюджетних тем фінансованих з державного бюджету. Шацький біолого-географічний стаціонар є надзвичайно цінний об’єкт для вивчення під час геологічний маршрутів, біорізноманіття флори та фауни, а також в аспекті глобальних екологічних досліджень унікальних озер. З метою цього розроблено проектно-кошторисну документацію по проекту «Реконструкція Шацького біолого-географічного стаціонару ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Львівській, 3 в смт. Шацьк Шацького району Волинської області. Коригування. (Характер робіт - реконструкція)» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)», який пройшов відповідну експертизу.
Надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Реконструкція Шацького біолого-географічного стаціонару ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Львівській, 3 в смт. Шацьк Шацького району Волинської області. Коригування. (Характер робіт - реконструкція)» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі
«Реконструкція Шацького біолого-географічного стаціонару ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Львівській, 3 в смт. Шацьк Шацького району Волинської області. Коригування. (Характер робіт - реконструкція)».
1 Назва предмету закупівлі «Реконструкція Шацького біолого-географічного стаціонару ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Львівській, 3 в смт. Шацьк Шацького району Волинської області. Коригування. (Характер робіт - реконструкція)».
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Найменування робіт «Реконструкція Шацького біолого-географічного стаціонару ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Львівській, 3 в смт. Шацьк Шацького району Волинської області. Коригування. (Характер робіт - реконструкція)».
Закупівля проводиться для забезпечення реконструкції Шацького біолого-географічного стаціонару ЛНУ ім. Івана Франка згідно проекту. Загальний обсяг, технічні та якісні характеристики робіт визначені проектно-кошторисною документацією з урахуванням коригувань у Додатку № 3 «Технічне завдання» до Тендерної Документації.
Місце та строк поставки товарів: Волинська область смт. Шацьк, вул. Львівська, 3 до 31.12.2022 р.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі*, розміру бюджетного призначення Очікувана вартість закупівлі сформована з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку та експертизи робіт на вказані роботи з урахуванням Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість 9 960 342,40 грн з ПДВ
Розмір бюджетного призначення (визначений у кошторисі Університету на 2022 рік)
9 960 342,40 грн з ПДВ.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту Львівського національного університету імені Івана Франка, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/02/2022-substantiation-06.pdf.
Уповноважена особа з публічних закупівель
Іваночко І.Б.
Номер:
26f8e445659d4fa2a2f5c3fdb96415c3
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
10.06.2022 21:29
Опис:
Надаємо інформацію по запиту у прикріпленому файлі
Номер:
9708328b722b406d9b1d47f8396483e9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.06.2022 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2022 00:00
Опис:
Дата: 20.06.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-10-013372-b, яка проводилась Львівським національним університетом імені Івана Франка (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до умов тендерної документації (частина 8 розділу ІІІ) у разі закупівлі робіт учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та подає наступні відомості: найменування субпідрядника; його місцезнаходження; платіжні реквізити; код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією Довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); види робіт, які передбачається доручити субпiдряднику, орієнтовану вартість послуг/робіт субпiдрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які його заплановано залучити.
Учасником ФОП Марущаком Святославом Федоровичем у складі тендерної пропозиції надано Довідку від 24.02.2022 вих. №24/02/22/01-010, відповідно до якої для виконання робіт «Реконструкція Шацького біолого-географічного стаціонару ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Львівській, 3 в смт. Шацьк Шацького району Волинської області. Коригування. (Характер робіт - реконструкція)» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)», учасником буде залучено субпідрядника – ФОП Грицака Юрія Йосиповича. Орієнтовна вартість послуг/робіт субпідрядника, згідно з інформацією наведеною у довідці – 30%.
За нормами частини сьомої статті 17 Закону у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Крім того, слід зазначити, що у тендерній документації відсутня умова щодо надання субпідрядником інформації на підтвердження відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи перевірялася самостійно Замовником інформація по субпідряднику ФОП Грицак Юрій Йосипович щодо відсутності підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону у встановленому Законом порядку (із обов’язковим документальним підтвердженням такої перевірки) ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
be16b99502f746ef933f2e65ab49e83d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.06.2022 10:37
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі «Реконструкція Шацького біологогеографічного стаціонару ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Львівській, 3 в смт. Шацьк Шацького району Волинської області. Коригування. (Характер робіт - реконструкція)» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)» за ID:UA-P-2022-02-10-011983-b, яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне.
Львівським національним університетом імені Івана Франка, уповноваженою особою з публічних закупівель Іваночко І.Б., для надання оцінки тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРУЩАК СВЯТОСЛАВ ФЕДОРОВИЧ, по закупівлі «Реконструкція Шацького біолого-географічного стаціонару ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Львівській, 3 в смт. Шацьк Шацького району Волинської області. Коригування. (Характер робіт - реконструкція)» ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція» 24 березня 2022 року на ФОП Марущак Святослав Федорович ЄДРПОУ 2748421211 надіслано Запит для отримання листа-гарантії про відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону щодо субпідрядника ФОП Грицак Юрій Йосипович (введення воєнного стану, згідно з Указом Президента Володимира Зеленського № 64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні» обмежило доступ до інформаційних ресурсів). З урахуванням введення воєнного стану на території України, згідно з Указом Президента Володимира Зеленського № 64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні» , відбулось обмеження доступу до відкритих інформаційних ресурсів, зокрема електронних реєстрів. З урахуванням вказаного, за нормами частини сьомої статті 17 Закону у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. Вказана перевірка відбулась шляхом отримання листа-гарантії про відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону у субпідрядника ФОП Грицак Юрій Йосипович.
Так, 28 березня 2022 року отримано відповідь у формі Листа-гарантії від ФОП Грицак Юрій Йосипович «Про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надаємо копію Листа-гарантії про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від ФОП Грицак Юрій Йосипович №ДУ-19 від 28.03.2022р.