• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція Шацького біолого-географічного стаціонару ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Львівській, 3 в смт. Шацьк Шацького району Волинської області. Коригування. (Характер робіт - реконструкція)» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)»

Завершена

9 960 342.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 801.71 UAH
Номер: c40c6600d06d4dd390011e1141c09bb2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-06-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 06.06.2022 15:51 - 01.07.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.06.2022 № 182 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.06.2022 №182. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-10-013372-b, 10.02.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Марущака С.Ф., визначення вказаного учасника переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Марущака С.Ф. щодо розірвання договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 23 червня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-02-10-011983-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на вказані звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Марущака Святослава Федоровича (далі – ФОП Марущак С.Ф.); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2022 та від 05.04.2022; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи після аукціону; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.04.2022 (продовження строку для укладення договору по закупівлі); договір від 03.06.2022 №03/06-Ш; опубліковані Замовником під час моніторингу (10.06.2022 та 23.06.2022) інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю. Умовами тендерної документації (частина 6 розділу ІІІ) визначено, що для підтвердження відповідності пропозиції учасника закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати: розрахунок договірної ціни (до складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розрахованих на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, ризиків, що схвалюються Кабінетом Міністрів України, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів; пояснювальну записку; локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. Також, у вищевказаному розділі тендерної документації визначено, що договірна ціна учасника повинна бути розрахована відповідно до наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова №281). Так, відповідно до пункту 1.2. розділу І Настанови №281 договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі. Також, пунктом 5.1. розділу V (Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Настанови №281 визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Крім того, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника). Учасником ФОП Марущак С.Ф. у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну на об’єкт будівництва «Реконструкція Шацького біолого-географічного стаціонару ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Львівській, 3 у смт. Шацьк Шацького району Волинської області. Коригування» (файл «Договірна ціна.pdf»), згідно з якою ціна пропозиції сформована на підставі наступних розрахунків: Розрахунок №1 - заробітна плата; Розрахунок №2 - вартість матеріальних ресурсів; Розрахунок №3 - вартість експлуатації будівельних машин i механізмів; Розрахунок №4 - загальновиробничі витрати; Розрахунок №9 - прибуток; Розрахунок №10 - кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації; Розрахунок №11 - кошти на покриття ризиків; Розрахунок №12 - кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами; Розрахунок №13 - податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством i не враховані складовими вартості будівництва; Розрахунок №14 - витрати на придбання та доставку устаткування на будову. Водночас, моніторингом встановлено, що розрахунків №№9-14, які зазначені у договірній ціні, у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Марущак С.Ф. не надано. Відповідно до пункту 5.13 розділу V Настанови №281 загальновиробничі витрати (далі – ЗВВ) в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 №573, і переліку ЗВВ, наведених в додатку 10 цієї Настанови. Згідно з пунктом 5.14 розділу V Настанови №281 при визначенні ЗВВ, у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) учасники процедури закупівлі (підрядні організації) визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: 1) заробітну плату працівників, зазначених у пункті 1.1 додатку 10 цієї Настанови, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримувати на об’єкті замовлення; 2) покриття решти статей загальновиробничих витрат, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання. За нормами пункту 5.15 розділу V Настанови №281 у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) ЗВВ включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Також, відповідно до пункту 5.17 розділу V Настанови №281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 №573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до наданої учасником ФОП Марущак С.Ф. договірної ціни, пояснювальної записки до неї та відповідних розрахунків до договірної ціни у складі тендерної пропозиції учасником розрахунки ЗВВ та коштів на покриття адміністративних витрат відповідно до вимог пунктів 5.13-5.15 та пункту 5.17 Настанови №281 (виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період за даними бухгалтерського обліку) не надано. Відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції ФОП Марущак С.Ф. пояснювальної записки до договірної ціни (файл «Договірна ціна.pdf») ЗВВ розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови №281, а показник для визначення розміру адміністративних витрат визначено відповідно до пункту 4.39 Настанови №281. Отже, учасником ФОП Марущак С.Ф. недотримано вимог частини 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Марущака С.Ф., а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір від 03.06.2022 №03/06-Ш на суму 9 802 700,00 без ПДВ.
Період усунення порушень: 24.06.2022 10:57 - 13.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2022 10:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до рішення уповноваженої особи з публічних закупівель :Безумовно виконати зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель - здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку, а саме: на усунення порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Для вжиття заходів щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору 28 червня 2022 року уповноваженою особою з публічних закупівель скеровано супровідний лист до ФОП Марущака С.Ф. щодо розірвання договору. 29 червня 2022 року укладено додаткову угоду згідно якої договір №03-06-Ш від 03 червня 2022 року розірвано.
Дата публікації звіту: 30.06.2022 19:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 10.04.2023 11:50

Запити/Пояснення