• Переговорна процедура
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з поводженням з твердими побутовими відходами (2 лоти)

Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).

Завершена

881 601.81 UAH з ПДВ
Номер: 8f9d963c5fa04bd7b3b827d5c002ecb2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-03-000117
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.10.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 04.10.2022 17:32 - 26.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.10.2022 №60-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03.10.2022 №60-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2022-02-10-005018-c 10.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, внесення змін до договорів та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, внесення змін до договорів та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі – Замовник), рішення уповноваженої особи від 09 лютого 2022 року №29, лист Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради від 27 січня 2022 року №7/05/410, повідомлення про намір укласти договір, договори від 21 лютого 2022 року №914/37 (лот 1), №914/38 (лот 2), звіти про результати проведення процедури закупівлі від 23 лютого 2022 року, повідомлення про внесення змін до договорів, додаткові угоди до договорів від 21 лютого 2022 року №914/37 (лот 1) від 12 вересня 2022 року №1, №914/38 (лот 2) від 10 серпня 2022 року №1, від 12 вересня 2022 року №2 та пояснення від 07 жовтня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 25.10.2022 17:03 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 25.10.2022 17:03

Запити/Пояснення