-
Переговорна процедура
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з поводженням з твердими побутовими відходами (2 лоти)
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Завершена
881 601.81
UAH з ПДВ
Номер:
8f9d963c5fa04bd7b3b827d5c002ecb2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-03-000117
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2022 00:00
Період моніторингу:
04.10.2022 17:32 - 26.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.10.2022 №60-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.10.2022 №60-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2022-02-10-005018-c 10.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, внесення змін до договорів та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, внесення змін до договорів та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі – Замовник), рішення уповноваженої особи від 09 лютого 2022 року №29, лист Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради від 27 січня 2022 року №7/05/410, повідомлення про намір укласти договір, договори від 21 лютого 2022 року №914/37 (лот 1), №914/38 (лот 2), звіти про результати проведення процедури закупівлі від 23 лютого 2022 року, повідомлення про внесення змін до договорів, додаткові угоди до договорів від 21 лютого 2022 року №914/37 (лот 1) від 12 вересня 2022 року №1, №914/38 (лот 2) від 10 серпня 2022 року №1, від 12 вересня 2022 року №2 та пояснення від 07 жовтня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
25.10.2022 17:03 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.10.2022 17:03
Запити/Пояснення
Номер:
24431b9109d040d2beb6c799e49fe665
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.10.2022 16:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг із поводженням з твердими побутовими відходами (2 лоти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-10-005018-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Які умови підтверджують застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону: надайте документальне підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин. Чому послуги із поводженням з твердими побутовими відходами можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно ТОВ «ЕКОСПЕЦТРАНС»?
3. Чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
073181198eec4e4d8d87d1e4c295846c
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
07.10.2022 14:33
Опис:
На запитання органу державного фінансового контролю щодо моніторингу процедури, інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-10-005018-c повідомляємо: 1. Щодо питання про те, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зазначаємо наступне: предметом вищезазначеної закупівлі є Послуги з поводженням з твердими побутовими відходами (2 лоти): 1ЛОТ « Послуги з поводженням з твердими побутовими відходами (збирання, перевезення, захоронення)», 2ЛОТ « Послуги з поводженням з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення)» (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), в обсязі ЛОТ №1 580.733 метри кубічні, та ЛОТ №2 4134.35 метри кубічні. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, захоронення). Якість послуг у сфері поводження з відходами здійснюється у відповідності до Закону України «Про відходи» та спрямована на задоволення потреб споживача у запобіганні утворенню відходів шляхом їх збирання, перевезення, оброблення, утилізація, видалення, знешкодження і захоронення. Кількісні показники предмету закупівлі визначені згідно дислокації підпорядкованих закладів освіти Саксаганського району (файл «Дислокація.pdf»), а очікувану вартість предмета закупівлі визначено з розрахунку до кошторису на 2022 рік, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та тарифу на послуги з поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення та захоронення), затверджених Рішенням виконкому міської ради від 19.01.2022 №27 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення та захоронення) у м. Кривому Розі» (https://kr.gov.ua/ua/nacts/pg/230822482571092_n/). Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо. Відповідно до положень п. 4-1 вищевказаної постанови надаємо посилання на сторінку з інформацією щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншої інформації https://docs.google.com/document/d/1No7D9ZfPndl7aElEL5elt4vZt4EN99MQ/edit
2. Щодо питання умов, які підтверджують застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону, повідомляємо. Згідно інформації офіційного вебсайту Криворізької міської ради та її виконавчого комітету від 15.12.2021 (https://kr.gov.ua/ua/news/pg/151221519374325_n/) ТОВ «Екоспецтранс» на конкурсних засадах визначений виконавцем по наданню послуг з збирання, вивезення та утилізації твердих побутових відходів з території м. Кривому Рогу. Про що Замовнику було надіслано лист від Департаменту розвитку інфраструктури міста Виконкому криворізької міської ради від 27.01.2022 № 7/05/410, в якому зазначено, що виконавцем послуг із збирання, перевезення та утилізації твердих побутових відходів, негабаритних відходів для багатоповерхових будинків, будинків приватної забудови, установ та організацій міста Кривий Ріг є ТОВ «ЕКОСПЕЦТРАНС», визначене на конкурсних засадах (файл «Лист.pdf» - опубліковано під час оголошення переговорної процедури, як підтвердження наявністі умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону).