-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали (Медичні вироби) - код за НК 024:2019 – 48125 - Рулон марлевий нестерильний, 58234 - Стрічка ватяна, 34655 - Марля, неткана, 58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний, 14077 - Серветка для операційної , 47172 - Рукавички оглядові/процедурні з латексу гевеї, непудровані, нестерильні, 60951- Рукавички хірургічні з латексу гевеї, непудровані, антибактеріальні, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування)
Завершена
1 354 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Номер:
ededd666d8d44032a3ee3e728a08e0a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-03-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2022 00:00
Період моніторингу:
03.11.2022 21:01 - 25.11.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.11.2022 № 247
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 02.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 03.11.2022 № 247
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2022-02-10-010754-b 10.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 14 Наказу № 1082.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон України), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженою особою від 10 лютого 2022року, реєстр пропозицій від 01.03.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.03.2022, тендерну пропозицію Товариства обмеженої відповідальності «Медичний центр «М.Т.К.» (далі – ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»), протокол рішення уповноваженої особи від 01.03.2022 №32, повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2022, договір про закупівлю робіт від 15.03.2022 №78/22-БТ/ХК (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 11 листопаду 2022 року. (далі – Пояснення).
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ № 1082) під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Водночас, Замовником під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом не зазначено коду товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим недотримано вимоги пункту 3 Наказу № 1082.
Період усунення порушень:
16.11.2022 22:52 - 01.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.11.2022 22:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 16.11.2022 р. за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-10-010754-b КНП «МКЛ№7»ХМР уповноважена особа Мартишко С.В. зобов'язується дотримуватись вимог закону України « Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082
Дата публікації звіту:
22.11.2022 12:17
Запити/Пояснення
Номер:
2afb4027a1d845f7bdc558b88ab93cec
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.11.2022 10:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Медичних матеріалів (Медичні вироби) - код за НК 024:2019 – 48125 - Рулон марлевий нестерильний, 58234 - Стрічка ватяна, 34655 - Марля, неткана, 58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний, 14077 - Серветка для операційної, 47172 - Рукавички оглядові/процедурні з латексу гевеї, непудровані, нестерильні, 60951- Рукавички хірургічні з латексу гевеї, непудровані, антибактеріальні, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування), ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-10-010754-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2.Відповідно до пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом не зазначено коду товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
3. Чому в тендерній документації не містить вимоги про розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях, що є порушенням пункту 11 частини другої статті 21 Закону?
4 Відповідно до пункту 5 Розділ ІІІ. тендерної документації передбачено що для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: копії договору (договорів), зазначені у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії документів на підтвердження виконання договору (договорів), зазначених в наданій Учасником довідці (видаткові накладні та листи-відгуки від замовників).
Проте, ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» у складі тендерної пропозиції по аналогічному договору №351/20- БТ/ХК від 12.10.2020 укладеного з КНП «Міська клінічна дитяча лікарня №16» Харківської міської ради, відсутні видаткові накладні, що що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Таким чином, просимо надати пояснення, чому тендерні пропоціїї вищевказаних участників не було відхилоно?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
d42478312c914f84ba5e51d82d70c723
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі « Медичні матеріали (Медичні вироби) - код за НК 024:2019 – 48125 - Рулон марлевий нестерильний, 58234 - Стрічка ватяна, 34655 - Марля, неткана, 58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний, 14077 - Серветка для операційної, 47172 - Рукавички оглядові/процедурні з латексу гевеї, непудровані, нестерильні, 60951- Рукавички хірургічні з латексу гевеї, непудровані, антибактеріальні, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування)», ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (UA-2022-02-10-010754-b)
Дата опублікування:
11.11.2022 14:00
Опис:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі визначення існуючої річної потреби у медичних виробах, відповідно до службової записки завідувачів відділень підприємства. Очікувана вартість закупівлі медичних матеріалів визначена на підставі наданих комерційних пропозицій (документи додаються).
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки):
-КНП «МКЛ№7» ХМР є отримувачем бюджетних коштів, але не є головним розпорядником бюджетних коштів або розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня ;
-згідно реєстру суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків), станом на 01.07.2022 - КНП «МКЛ№7» ХМР не являється суб’єктом господарювання державного сектору економіки .
Отже, Замовник не зобов’язаний оприлюднювати подібну інформацію шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
2. Під час внесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» зазначений код товару визначений згідно з Єдиним закупівельним словником (згідно порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали.
Відповідно до пунктів 13, 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 в оголошення закупівлі UA-2022-02-10-010754-b була внесена наступна інформація:
-назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
-код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме -ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали;
-код та назва кожного медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, які були зазначені в назві предмета закупівлі, у зв’язку з відсутністю необхідних полів для додаткової класифікації у формі оголошення та чітких вимог де саме потрібно вносити дану інформацію.
3. В пункті 11 частини другої статті 21 Закону зазначається , що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях. Ця інформація була зазначена Замовником у процесі публікації оголошення про закупівлю у розділі «Інформація про процедуру». Законодавство не містить вимоги розміщувати дану інформацію в тендерній документації.
4. Учасник ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію та оприлюднив у складі тендерної пропозиції усі необхідні документи відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, у тому числі видаткові накладні, які розміщені у файлі з назвою «03.Кваліфікаційні, ст.17..pdf» в полі «Документи» розділу «Реєстр пропозицій» на сторінці закупівлі UA-2022-02-10-010754-b електронної системи закупівель Prozorro , тому другий Учасник процедури закупівлі з більшою ціновою пропозицією не розглядався.