• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Картопля та зернові культури (Сочевиця, горох жовтий колотий та квасоля сушені)

Торги відмінено

873 720.00 UAH з ПДВ
Номер: 640f3572034f4404a784d9dcb166c53c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-24-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.05.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 24.05.2022 14:07 - 16.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.05.2022 № 2 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 24.05.2022 № 2 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2022-02-10-008112-b 10.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_05@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору встановлено, порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Чернівецької міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 10.02.2022, протокол (рішення уповноваженої особи) про проведення переговорів від 10.02.2022 № б/н, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 27.05.2022, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи щодо відміни закупівлі від 24.05.2022. Замовником повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 10.02.2022. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону не відмінено переговорну процедуру закупівлі у зв’язку із непідписанням учасником договору про закупівлю у 35-ти денний термін з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пояснень Замовника, договір з ФОП Медвідь Дмитро Васильович не укладався. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником зазначену процедуру закупівлі відмінено 24.05.2022.
Період усунення порушень: 06.06.2022 16:33 - 22.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.06.2022 16:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 24.05.2022 уповноваженою особою Замовника було відмінено Закупівлю з метою виконання вимоги пункту 5 частини 8 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі". Протокольне рішення (Протокол) уповноваженої особи від 24.05.2022 року про відміну Закупівлі додається.
Дата публікації звіту: 09.06.2022 13:37

Запити/Пояснення