-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
код ДК 021:2015 - 3314000-3 «Медичні матеріали» (код НК 024:2019 47173 Припудрені, оглядові/процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 47173 Припудрені, оглядові/процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 47173 Припудрені, оглядові/процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 56286- Рукавички оглядові/ процедурні нітрилові, необпудровані; 56286- Рукавички оглядові/ процедурні нітрилові, необпудровані; 56286- Рукавички оглядові/ процедурні нітрилові, необпудровані; 56286- Рукавички оглядові/ процедурні нітрилові, необпудровані; 40548 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, неопудрені; 40548 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, неопудрені; 40548 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, неопудрені; 40548 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, неопудрені; 40548 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, неопудрені; 40548 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, неопудрені; 60857- Рукавички ортопедичні стерильні; 60857- Рукавички ортопедичні стерильні; 60857- Рукавички ортопедичні стерильні; 56286- Рукавички оглядові/ процедурні нітрилові, необпудровані, довгі; 56286- Рукавички оглядові/ процедурні нітрилові, необпудровані, довгі; 56286- Рукавички оглядові/ процедурні нітрилові, необпудровані, довгі; 56286- Рукавички оглядові/ процедурні нітрилові, необпудровані, довгі; 47178 Непудровані, оглядові/процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні; 40548 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, неопудрені; 40548 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, неопудрені)
Завершена
2 944 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 720.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 720.00 UAH
Номер:
ea07056977ea487390dae864755d832d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-28-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2022 00:00
Період моніторингу:
28.11.2022 11:52 - 20.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2022
№ 54-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.11.2022 №54-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2022-02-10-002219-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕТАФАРМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади» (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника від 14.01.2022 року, тендерна пропозиція переможця ТОВ «ТЕТАФАРМ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.02.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою та повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2022, договір про закупівлю від 14.03.2022 № 166, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 05.12.2022.
Період усунення порушень:
13.12.2022 23:01 - 17.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2022 23:01
Запити/Пояснення
Номер:
5059d8dcd69544029cf99fff6b08ddd9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.12.2022 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-10-002219-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b97ba9196d524b83b6f7955539f6fb45
Назва:
Відповідь Замовника
Дата опублікування:
05.12.2022 16:38
Опис:
Замовником було здійснено закупівлю медичних матеріалів відповідно до вимог чинного законодавства України та підготовленого нашими фахівцями відповідного напрямку медико-технічного завдання на закупівлю, що формується на основі потреби підприємства. До складу робочих груп входять представники структурних підрозділів лікарні, які відповідають за лікувальний процес, закупівлі, юридичний супровід. Очікувану вартість предмету закупівлі вирахувано на основі моніторингу закупівель в системі PROZORRO, попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку.