• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

289 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 896.00 UAH
Номер: ad3996bd7d1e4152954ef96dd1413606
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-01-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.05.2022 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 01.06.2022 11:57 - 24.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.05.2022 № 10-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 31.05.2022 № 10-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-10-000837-b 10.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 545-63-67, eg1985@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 5 та 6 частини 1 та частини 6 статті 17 Закону, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону та Наказу № 710. За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пунктів 5 та 6 частини 1, частини 6 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Наказу № 710, пункту 4-1 Постанови № 710, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Також, з огляду на встановлені порушення абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону, здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов'язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Єлизаветградківського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи на підставі протоколу від 10.02.2022 № 55, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Мале підприємство «Мрія» (далі – ТОВ «МП «Мрія»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.03.2022 № 77, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 04.03.2022, договір про закупівлю від 15.03.2022 № 49 (далі - Договір), укладений між Замовником та ТОВ «МП «Мрія», пояснення Замовника, надані в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що в пункті 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих помилок), допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» тендерної документації, наведено приклад формальних помилок, який не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710). Крім того, установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація містить підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, які не відповідають вимогам пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону. Так, в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Однак, пунктами 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі в разі, якщо: фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, або службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення... Також, за результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив учасника-переможця ТОВ «МП «Мрія», як такого, що не надав у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Так, відповідно Додатку 5 тендерної документації Замовник визначив спосіб документального підтвердження відсутності підстави для відхилення пропозиції учасника, зокрема, надання наступних документів: - довідка, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше ніж 30 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій також приймаються довідки видані з дати розкриття але не пізніше 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель; - довідка, складеної учасником у довільній формі, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (згідно п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону); - Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону. Проте, учасником-переможцем ТОВ «МП «Мрія» не надано у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, як це передбачено статтею 17 Закону та Додатком 5 тендерної документації Замовника, а саме - не надано протягом 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель Крім того, відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 01.06.2022 щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 06.06.2022 не повідомив про оприлюднення відповідної інформації на сторінках власного веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень: 17.06.2022 15:38 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.06.2022 15:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Єлизаветградківським психоневрологічним інтернатом здійсненні заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: прийнято рішення про розірвання Договору № 49 від 15 березня 2022 року згідно предмету закупівлі: «код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15540000-5 – Сирні продукти (сир твердий 50 %, сир кисломолочний 9 %, бринза)», укладений між Єлизаветградківським психоневрологічним інтернатом та Товариством з обмеженою відповідальністю «Мале підприємство «Мрія». Додаткова угода № 1 від 23 червня 2022 року до Договору № 49 від 15 березня 2022 року та специфікація в новій редакції додається. Зомовник зобов’язується не допускати виявлені порушення в подальшому та дотримуватись норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 23.06.2022 11:49

Запити/Пояснення