-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
289 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 896.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 896.00 UAH
Номер:
ad3996bd7d1e4152954ef96dd1413606
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-01-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.05.2022 00:00
Період моніторингу:
01.06.2022 11:57 - 24.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.05.2022 № 10-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.05.2022 № 10-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-02-10-000837-b 10.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 5 та 6 частини 1 та частини 6 статті 17 Закону, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону та Наказу № 710.
За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пунктів 5 та 6 частини 1, частини 6 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Наказу № 710, пункту 4-1 Постанови № 710, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Також, з огляду на встановлені порушення абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону, здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов'язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Єлизаветградківського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи на підставі протоколу від 10.02.2022 № 55, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Мале підприємство «Мрія» (далі – ТОВ «МП «Мрія»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.03.2022
№ 77, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 04.03.2022, договір про закупівлю від 15.03.2022 № 49 (далі - Договір), укладений між Замовником та ТОВ «МП «Мрія», пояснення Замовника, надані в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що в пункті 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих помилок), допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» тендерної документації, наведено приклад формальних помилок, який не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710).
Крім того, установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація містить підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, які не відповідають вимогам пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону.
Так, в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо:
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Однак, пунктами 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі в разі, якщо: фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, або службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення...
Також, за результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив учасника-переможця ТОВ «МП «Мрія», як такого, що не надав у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Так, відповідно Додатку 5 тендерної документації Замовник визначив спосіб документального підтвердження відсутності підстави для відхилення пропозиції учасника, зокрема, надання наступних документів:
- довідка, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше ніж 30 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій також приймаються довідки видані з дати розкриття але не пізніше 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель;
- довідка, складеної учасником у довільній формі, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (згідно п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону);
- Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Проте, учасником-переможцем ТОВ «МП «Мрія» не надано у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, як це передбачено статтею 17 Закону та Додатком 5 тендерної документації Замовника, а саме - не надано протягом 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель
Крім того, відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 01.06.2022 щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 06.06.2022 не повідомив про оприлюднення відповідної інформації на сторінках власного веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
17.06.2022 15:38 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2022 15:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Єлизаветградківським психоневрологічним інтернатом здійсненні заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: прийнято рішення про розірвання Договору № 49 від 15 березня 2022 року згідно предмету закупівлі: «код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15540000-5 – Сирні продукти (сир твердий 50 %, сир кисломолочний 9 %, бринза)», укладений між Єлизаветградківським психоневрологічним інтернатом та Товариством з обмеженою відповідальністю «Мале підприємство «Мрія».
Додаткова угода № 1 від 23 червня 2022 року до Договору № 49 від 15 березня 2022 року та специфікація в новій редакції додається.
Зомовник зобов’язується не допускати виявлені порушення в подальшому та дотримуватись норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
23.06.2022 11:49
Запити/Пояснення
Номер:
88ce08ed3fe34146ba54d128e24c0070
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
01.06.2022 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сирні продукти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-10-000837-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fe3e044005f142439e4e31f290956526
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.06.2022 12:00
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 31 травня 2022 року UA-M-2022-06-01-000013) стосовно процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15540000-5 – Сирні продукти (сир твердий 50 %, сир кисломолочний 9 %, бринза)» з очікуваною вартістю 289 600,00 грн., яка оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-10-000837-b, повідомляємо наступне.
Для визначення очікуваної вартості процедури закупівлі та здійснення обґрунтування розміру витрат згідно розроблених характеристик продуктів харчування було опрацьовано потребу минулих років та вивчено відповідний ринок харчових продуктів, вивчено дані моніторингу цін на продукти харчування по Кіровоградській області . Очікувана вартість предмета закупівлі, була прорахована з урахуванням «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та отриманих комерційних пропозицій від постачальників за результатами попередніх ринкових консультацій. Розмір бюджетного призначення даної закупівлі передбачений та затверджений кошторисом на 2022 рік. Розмір бюджетного (кошторисного) призначення було розраховано згідно «Натуральних норм харчування в інтернатних установах для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю» затверджено Постановою КМУ від 13 березня 2022 року № 324 та Плану розвороту ліжкової мережі інтернатних закладів з 01 січня 2022 року затверджено Наказом директора Департаменту соціального захисту населення Кіровоградської обласної державної адміністрації № 6-од від 19 січня 2022 року. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівля були розміщені в Оголошенні про проведення відкритих торгів. Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі були зазначені виходячи з потреби замовника з урахуванням рекомендацій щодо безпечності та якості харчових продуктів, чинним нормативним документам затвердженим у встановленому законодавством України порядку в тому числі з урахуванням вимог Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами). Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було наведено у складі тендерної документації, а саме у додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному веб-сайті. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу). «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; {Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020} 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів; 3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства; {Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020}
4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”; 5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”; 6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”; 7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”.
4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі на сторінці власного веб-сайту, так як по-перше відсутній відповідний функціонал, по-друге для його вдосконалення потрібно залучити відповідних фахівців та оплатити відповідні послуги, проте фінансування на подібні послуги на сьогоднішній день відсутнє. При вдосконалені фунціоналу сторінки власного веб-сайту Замовником в частині доповнення відповідних розділів/тегів будуть враховані рекомендації Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р та розроблені відповідні заходи.
Номер:
2ef13b4bc3c44454bc5f7121b29e1842
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
01.06.2022 14:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Сирні продукти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-10-000837-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому Вами не відхилено переможця ТОВ «»МП Мрія» як такого, що не надав у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, чим недотримано вимоги абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
42411d7c52f64fdc8bd4bcde2ea26ef9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.06.2022 12:16
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 31 травня 2022 року UA-M-2022-06-01-000013) стосовно процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15540000-5 – Сирні продукти (сир твердий 50 %, сир кисломолочний 9 %, бринза)» з очікуваною вартістю 289 600,00 грн., яка оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-10-000837-b, повідомляємо наступне
Відповідно до абз. 2 п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) переможець процедури закупівлі відхиляється у разі якщо він не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Згідно із умовами тендерної документації, а саме з Додатком 5 до тендерної документації «Документи, які переможець повинен надати замовнику для підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону» (далі мовою оригіналу): «Довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше ніж за 30 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій також приймаються довідки видані з дати розкриття але не пізніше 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Довідка, складена учасником у довільній формі, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (згідно п.12 ч.1 ст.17 Закону). Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону. Зазначені документи переможець надає шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати (згідно п.2 ст.41 Закону), належним чином завірені: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та передбачена специфікою товару. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Примітка: У разі якщо переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, то він надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів».
Переможець закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Мале підприємство «МРІЯ» стосовно процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15540000-5 – Сирні продукти (сир твердий 50 %, сир кисломолочний 9 %, бринза)» виконав вимоги встановлені тендерною документацією згідно ст..17 Закону. Переможцем були оприлюдненні вказані довідки в електронній системі, але раніше дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а з технічних причин не мали можливості оприлюднити ці довідки ще раз у строк та спосіб зазначений у тендерній документації, а саме у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Копії довідок додаються. (Довідка МВС про відсутність судимості серія ІІА номер 2621344 станом на 29.01.2022 рік; довідка № 969 від 25.02.2022 року стосовно відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці; лист-підтвердження № 913 від 09.02.2022 року стосовно відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці; довідка № 150 від 09.02.2022 року про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи; довіреність № 679 від 21.12.2021 року на заступника директора ТОВ МП «Мрія»). В лютому місяці 2022 року ТОВ МП «Мрія» подавала заявку на отримання Довідки МВС про відсутність судимості та Довідки про відсутність заборгованості з платежів, але у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення в Україні воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», в подальшому з продовженням воєнного стану відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17.05.2022 № 341/2022, продовжується строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб (тобто до 23 серпня 2022 року), але їх так і не отримали, так як отримання довідок є неможливим через зупинку строків надання адміністративних послуг та видачі документів. Вказані послуги буде поновлено протягом місяця після припинення чи скасування воєнного стану. Відповідно до Постанови КМУ від 28 лютого 2022 року № 165 «Деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб». Також щодо неможливості отримання довідок додатково підтверджується зверненням ДП «Прозорро» до усіх Замовників від 28 лютого 2022 року: «Щодо довідок МВС. Замовники, що проводять відкриті закупівлі наразі не можуть отримувати довідки МВС від Постачальників, через те що Міністерство внутрішніх справ зараз нищить загарбників. Просимо поставитися з розумінням та не відхиляти постачальників за цією підставою». Враховуючи все вищезазначене та специфіку нашого закладу нами не було відхилено переможця процедури закупівлі згідно предмету закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15540000-5 – Сирні продукти (сир твердий 50 %, сир кисломолочний 9 %, бринза)» ТОВ МП «МРІЯ» як такого, що не надав у строк та спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, у зв’язку з тим, що переможець виконав вимоги згідно ст.. 17 Закону та всі ці обставини на пряму не залежали від переможця процедури.