-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пoтoчний ремонт доріг: відновлення або нанесення нoвoї вертикальної та горизонтальної розмітки фарбою та скляними кульками
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер:
fdbe9064f23144f89e6ad425f5182206
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-20-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2022 00:00
Період моніторингу:
20.06.2022 16:46 - 14.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.06.2022 № 17-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
20.06.2022 № 17-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2022-02-09-016016-b, 09.02.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону; своєчасності надання відповіді на запитання/вимоги учасника до процедури закупівлі; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності надання відповіді на запитання/вимоги учасника до процедури закупівлі; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Транспортна інфраструктура міста» Дніпровської міської ради (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.02.2022 б/н; тендерні пропозиції учасника ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» та ТОВ «ДОРОЖНІ СИСТЕМИ ДНІПРО»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Транспортна інфраструктура міста» Дніпровської міської ради від 04.03.2022 № 0304/1-Ю; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Транспортна інфраструктура міста» Дніпровської міської ради від 16.03.2022 № 0316/1-Ю; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.03.2022; Договір про надання послуг від 29.03.2022 № 57; Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю UA-2022-02-09-016016-b.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «ДОРОЖНІ СИСТЕМИ ДНІПРО» укладено договір про надання послуг від 29.03.2022 № 57 на суму 1984300,00 грн. (без ПДВ). Також укладено додаткову угоду від 29.03.2022 № 1 та додаткову угоду від 29.03.2022 № 2 до договору від 29.03.2022 № 57.
Період усунення порушень:
08.07.2022 16:50 - 14.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2022 16:50