• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пoтoчний ремонт доріг: відновлення або нанесення нoвoї вертикальної та горизонтальної розмітки фарбою та скляними кульками

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер: fdbe9064f23144f89e6ad425f5182206
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-20-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 20.06.2022 16:46 - 14.07.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.06.2022 № 17-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 20.06.2022 № 17-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2022-02-09-016016-b, 09.02.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 183-58-60, natalya2904@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону; своєчасності надання відповіді на запитання/вимоги учасника до процедури закупівлі; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності надання відповіді на запитання/вимоги учасника до процедури закупівлі; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Транспортна інфраструктура міста» Дніпровської міської ради (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.02.2022 б/н; тендерні пропозиції учасника ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» та ТОВ «ДОРОЖНІ СИСТЕМИ ДНІПРО»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Транспортна інфраструктура міста» Дніпровської міської ради від 04.03.2022 № 0304/1-Ю; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Транспортна інфраструктура міста» Дніпровської міської ради від 16.03.2022 № 0316/1-Ю; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.03.2022; Договір про надання послуг від 29.03.2022 № 57; Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю UA-2022-02-09-016016-b. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «ДОРОЖНІ СИСТЕМИ ДНІПРО» укладено договір про надання послуг від 29.03.2022 № 57 на суму 1984300,00 грн. (без ПДВ). Також укладено додаткову угоду від 29.03.2022 № 1 та додаткову угоду від 29.03.2022 № 2 до договору від 29.03.2022 № 57.
Період усунення порушень: 08.07.2022 16:50 - 14.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 08.07.2022 16:50