• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Metamizole sodium; Tranexamic acid; Hydroxyethylstarch; Acetylcysteine; Paracetamol; Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor; Levofloxacin; Linezolid; Ofloxacin; Fluconazole; Ciprofloxacin; Potassium chloride; Mannitol; Sodium bicarbonate; Sodium chloride; Dextran; Comb drug; Glucose (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 Фармацевтична продукція)

Завершена

2 435 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 200.00 UAH
Номер: 005baa2f722a4785b573b045badba566
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-25-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.07.2022 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 25.07.2022 09:56 - 16.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.07.2022 №37-З Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 25.07.2022 №37-З Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2022-02-09-014234-b 09.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, gamu1967@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Медичний центр "М.Т.К.», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції учасника, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 02 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції учасника. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «КОСІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» КОСІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами (далі – ТД), протокольне рішення уповноваженої особи від 25.02.2022 №66, тендерна пропозиція ТОВ «Медичний центр "М.Т.К.», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 09.03.2022 №77 (далі – Договір). За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 02.08.2022 10:31 - 17.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.08.2022 10:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ВІДПОВІДЬ ЩОДО ВИКОНАННЯ ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ UA-2022-02-09-014234-b На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі - UA-2022-02-09-014234-b Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо встановленого порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, повідомляємо наступне. Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.09.2019 № 114-IX). Тендерна документація Замовника розроблена з дотримання принципів закупівель та вимог передбачених чинним законодавством в сфері публічних закупівель. Встановлена пунктом 19 частини другої статті 22 Закону вимога зазначена Замовником в тендерній документації в пункті 2 розділу V тендерної документації. Додатково повідомляємо, що з Уповноваженою особою проведена роз’яснювальна роботи в частині аналізу нормативно-правових актів діючого законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому здійснювати заходи направлені на недопущення порушень під час складання тендерної документації. Уповноважена особа Боєчко О.І.
Дата публікації звіту: 04.08.2022 16:39