-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Електрична енергія (ЛОТ 1 - Електрична енергія ( в т.ч. вартість передачі та розподілу електричної енергії); ЛОТ 2 - Електрична енергія (для населення, за тарифом універсальна послуга))
Завершена
1 435 350.00
UAH з ПДВ
Номер:
c3cf523860674c20b716e866affe5188
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-30-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2022 00:00
Період моніторингу:
30.09.2022 16:27 - 22.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2022 Одеса № 248
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.09.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 30.09.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.09.2022 № 248
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
9 UA-2022-02-09-003561-a 09.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена), відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю узгодженій ціні пропозиції учасника при застосуванні переговорної процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена), відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю узгодженій ціні пропозиції учасника при застосуванні переговорної процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Коропецького обласного ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури), оприлюднені в електронній системі закупівель 09.02.2022 по лотам 1 та 2, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, протоколи переговорів щодо переговорної процедури закупівлі між Замовником та учасником товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ» від 07.02.2022 б/н по лотам 1 та 2, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.02.2022 б/н про намір укласти договори про закупівлю по лотам 1 та 2, укладені договори про закупівлю від 15.02.2022 № 137000052 (лот 1) та від 15.02.2022 № 137100052 (лот 2), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 16.09.2022 (лот 1), 16.02.2022 (лот 2) та 20.04.2022 (лот 2), додаткові угоди до договорів від 14.09.2022 № 1 (лот 1), від 15.02.2022 № 1 (лот 2) та від 19.04.2022 № 2 (лот 2), пояснення та документи Замовника отримані 10.10.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
13.10.2022 10:58 - 19.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.10.2022 10:58
Запити/Пояснення
Номер:
fd770385eedb46e38b199924d8ec184f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.10.2022 10:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 16.09.2022 оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 15.02.2022 № 137000052 згідно з додатковою угодою від 14.09.2022 № 1 щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Враховуючи зазначене необхідно надати пояснення, інформацію та документи, що підтверджують коливання ціни товару на ринку за предметом закупівлі та які, відповідно, стали підставою для укладання зазначеної додаткової угоди від 14.09.2022 № 1 до договору про закупівлю від 15.02.2022 № 137000052.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слів «з посиланням на». Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b32fd5b332e340d59d717f535316b512
Назва:
Відповідь Замовника на запит на пояснення
Дата опублікування:
10.10.2022 10:45
Опис:
У зв’язку з обставинами (військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та продовженням воєнного стану згідно Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в України» № 133/2022 від 14 березня 2022року, Указу Президента України від 17 травня 2022 року № 341/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", Указу Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", що підтверджується Висновком Торгово-промислової палати України № 2024/02.0-7. від 28.02.2022р. наказом № 34 від 24.02.2022р. Голова Державної аудиторської служби України Геннадій Пліс наказав зупинити розпочаті у плановому порядку заходи державного фінансового контролю, а у разі неможливості їх зупинення — скласти акти про неможливість їх проведення із застосуванням відповідних процедур та нормативно-правових актів. Даним наказом призупинено проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України. Із зазначеного можна зробити висновок, що проведення моніторингу за закупівлею UA-2022-02-09-003561-a є незаконним.
1. Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі відповідно до індексів РДН, середньозважених цін та встановлених тарифів за формулою що викладена в Додатку 2 Договору. Посилання на обґрунтування: URL: http://koropets-lyceum.te.sch.in.ua/pro_shkolu/derzhavni_zakupivli/. (Замовник не може надати інформацію з попереднього сайту оскільки останній не є доступним, у зв’язку зі зміною домену. Замовник надає посилання на сайт куди було перенесено відповідну інформацію).
2. Додаткову угоду від 14.09.2022р. було укладено на підставі коливання ціни, що було підтверджено повідомлення ТОВ «Тернопільенернопостач» та довідкою ДП «ДЕРЖЗОВНІШНФОРМ» (додається).
3. Щодо документального підтвердження застосування переговорної процедури закупівлі – переговорна процедура закупівлі застосовується, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
Відповідно до п. 8 частини 6 статті 40 містить положення: «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію: 6) обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі».
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за закупівлею № UA-2022-02-09-003561-a МІСТИТЬ обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, зокрема, це :
Посилання на нормативно-правову базу: Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року та посилання на закупівлі, що було відмінено.
Якщо Ви вбачаєте недостатність обґрунтування, то вкажіть ЯКІ саме експертні, нормативні, технічні та інші документи замовник повинен оприлюднити для підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі – дві відміни відкритих торгів (за предметом закупівлі – електрична енергія)?
Крім того, власне, файл «Повідомлення про намір укласти договір» формується електронною системою автоматично, і не передбачено функціоналу щодо приєднання окремих файлів у повідомлення про намір укласти договір.
Відповідальним за забезпечення функціонування Електронної системи закупівель (веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель) визначено інформаційно-телекомунікаційну систему PROZORRO за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство «ПРОЗОРРО»(далі – ДП «ПРОЗОРРО»). Тому з питань технічної реалізації суб’єктам слід звертатися до адміністратора системи ДП «ПРОЗОРРО».
Пропонуємо під час здійснення моніторингу також ознайомитися з іншими процедурами закупівлі, щоб переконатись, що посилання на законодавчу базу і документи., що містяться у відкритому доступі І Є тими «ТЕХНІЧНИМ ТА ІНШИМИ ДОКУМЕНТАМИ», що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-10-003852-c - UA-2022-01-10-003852-c - розпочато – 10 січня 2022 року - Закупівля Теплової енергії (Переговорна процедура (скорочена), замовник - Державна аудиторська служба України, підстава - Відсутність конкуренції з технічних причин; приєднані документи – протокол проведення переговорів; обгрунтування : «Наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі підтверджується наступними документами:
Закон України «Про природні монополії»;
Закон України «Про публічні закупівлі»;
Закон України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг»;
Закон України «Про житлово-комунальні послуги»;
Зведений перелік суб`єктів природних монополій розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України www.amc.gov.ua. Реєстр суб’єктів природних монополій, розміщений на офіційному веб-сайті НКРЕКП за адресою: http://www.nerc.gov.ua. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо постачання теплової енергії, закупівлю можливо здійснити тільки у підприємства, яке є єдиним можливим постачальником теплової енергії (природним монополістом) на території його діяльності, а саме у Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО».
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-28-001868-a - UA-2022-01-28-001868-a - розпочато – 28 січня 2022 року - Закупівля Теплової енергії (Переговорна процедура (скорочена), замовник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, підстава - Відсутність конкуренції з технічних причин; приєднані документи – відсутні, обгрунтування: «Відповідно до Ч. 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» зведений перелік суб'єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб'єктів природних монополій у сфері житлово - комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб'єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Пунктом 7 Порядку складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій, затвердженим розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р (далі - Порядок) передбачено, що зведений перелік суб'єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (https://www.amcu.gov.uа). Станом на дату проведення переговорів 26.01.2022 року на веб-сайті Антимонопольного комітету України розміщено зведений перелік суб'єктів природних монополій, до якого включено ПП “Рівнетеплосервіс”, (далі - організації).» (повідомлення про намір додається).
Замовник під час оголошення процедури закупівлі керується Законом, але також проводить аналіз інших процедур закупівель, з метою уникнення непорозумінь, і в цьому випадку, також, проаналізувавши закупівлю UA-2022-01-10-003852-c, яку проводить Державна аудиторська служба України, оголошено майже з аналогічним посиланням на документи.