• Переговорна процедура (скорочена)
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Код ДК 021-2015 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов'язана продукція" (виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення)

Торги відмінено

441 787.33 UAH з ПДВ
Номер: 6fe1a0bdd070453598a6966b64cb39ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-09-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.05.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 09.05.2023 16:58 - 31.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.05.2023 № 29 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2022-02-09-002311-c 09.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_10@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, чинній на момент проведення переговорної процедури закупівлі (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління Державної міграційної служби України в Чернігівській області (далі – Замовник) на 2022 рік, протокол розкриття тендерних пропозицій по п’яти лотах, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) оприлюднене в електронній системі закупівель 21.02.2022 з Акціонерним товариством «ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» по першому та другому лотах, з Товариством з обмеженою відповідальністю «НіжинТеплоМережі» по третьому лоту, з Комунальним підприємством «Прилукитепловодопостачання» Прилуцької міської ради по четвертому лоту, з Товариством з обмеженою відповідальністю Фірма «ТЕХНОВА» по п’ятому лоту, протоколи проведення переговорів від 21.02.2022 № 10 (по першому та другому лотах), № 11 (по третьому лоту), № 12 (по четвертому лоту), № 13 (по п’ятому лоту), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2023 № 16 по п’яти лотах, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.05.2023. Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, в порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі по п’яти лотах. Відповідно до вимог пункту п’ятого частини восьмої статті 40 Закону, Замовником відміняється переговорна процедура закупівлі в разі непідписання договору про закупівлю у строк 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, у разі закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення. У ході моніторингу встановлено, що повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель 21.02.2022 по п’яти лотах. За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено, що в електронній системі закупівель станом на день публікації рішення про проведення моніторингу (09.05.2023), а саме на 442-й день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договори про закупівлю в електронній системі відсутні. Таким чином, переговорну процедуру закупівлі Замовником не було відмінено у зв’язку з непідписанням договорів про закупівлю у строк 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, у разі закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, чим порушено вимогу пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель у ході моніторингу Замовником 15.05.2023 відмінено переговорну процедуру закупівлі.
Період усунення порушень: 17.05.2023 16:08 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 17.05.2023 16:08

Запити/Пояснення