-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охорона об’єктів, сторожова охорона
Завершена
2 616 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 080.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 080.00 UAH
Номер:
b6aa891b237f42b0adfe25afb5fa83bd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-14-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2022 00:00
Період моніторингу:
14.11.2022 15:43 - 06.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.11.2022 №72-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.11.2022 №72-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11.UA-2022-02-09-008957-b 09.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Явір-2000» установлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М. В. Скліфосовського Полтавської обласної ради» (далі - Замовник) на 2022 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09 лютого 2022 року, запитання до процедури закупівлі від 10 лютого 2022 року 15:42 год., 15:58 год., відповіді Замовника від 11 лютого 2022 року 16:06 год., 16:07 год., вимога про усунення порушення UA-2022-02-09-008957-b.c1, рішення Замовника від 16 лютого 2022 року 12:02 год., тендерну пропозицію ПП «Явір-2000», обґрунтування аномально низької ціни до 02 березня 2022 року 00:00 год., рішення уповноваженої особи від 02 березня 2022 року №168, від 16 березня 2022 року №177, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16 березня 2022 року №44/з (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 16 березня 2022 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду до Договору від 05 вересня 2022 року №1 та пояснення від 22 та 29 листопада 2022 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається надати у складі тендерних пропозицій учасників інформаційну довідку, складену в довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо надання послуг, що є предметом закупівлі.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасник ПП «Явір-2000», якого Замовник обрав переможцем, не надав інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим порушив вимогу підпункту 2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ПП «Явір-2000» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
02.12.2022 10:39 - 17.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.12.2022 10:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на висновок від 02.12.2022р. Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про виявлені порушення за результатами моніторингу, повідомляємо про здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором №44/3 від 16.03.2022р.
Дата публікації звіту:
08.12.2022 12:48
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
09.12.2022 11:37
Запити/Пояснення
Номер:
17091293eccd4f36ac9fcf1661b9834e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.11.2022 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з охорони об’єктів, сторожової охорони (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-09-008957-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. На підставі чого уповноваженою особою в рішенні від 16 березня 2022 року №177 ціну договору розділено на два джерела (кошти НСЗУ та відшкодування орендаря) та чому договір про надання послуг від 16 березня 2022 року №44/3 (далі – Договір) оприлюднений в електронній системі закупівель (17 березня 2022 року) в новій редакції замість внесення відповідних змін до його умов?
3. На якій підставі, згідно додаткової угоди від 05 вересня 2022 року №1 внесені зміни до пунктів 1.1, 1.6 розділу 1 Договору щодо переліку охороняємих об’єктів, що передаються під охорону ПП «Явір-2000», а саме: прийняття на постову охорону 5-го посту – Комунального підприємства «Полтавська обласна дитяча клінічна лікарня Полтавської обласної ради» (за адресою: вул. Шевченка, 34 м. Полтава) та що слугувало підставою зміни ціни Договору в бік її зменшення на 11768,64 грн (надайте документальне підтвердження)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2dafa017fc5a44029eee3a323ca12116
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
22.11.2022 14:01
Опис:
На Ваш запит від 18 листопада 2022 року надаємо наступні пояснення:
1. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі ( посилання на сторінку власного веб-сайту http://okl.poltava.ua/).
Метою проведення закупівлі є забезпечення охорони власності, яка знаходиться на території Комунального підприємства «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради» та особистої безпеки осіб, які перебувають на її території.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами) шляхом аналізу ринку, а саме загальнодоступної інформації щодо цін на аналогічні послуги, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідних послуг, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro"
2. У зв’язку з економією бюджетних коштів, Уповноваженою особою в протоколі від 16 березня 2022 року №177 ціну договору було розділено на два джерела (кошти НСЗУ та відшкодування орендаря) .
3. Згідно додаткової угоди від 05 вересня 2022 року №1 внесені зміни до пунктів 1.1, 1.6 розділу 1 Договору щодо переліку охороняємих об’єктів, що передаються під охорону ПП «Явір-2000», а саме: прийняття на постову охорону 5-го посту – Комунального підприємства «Полтавська обласна дитяча клінічна лікарня Полтавської обласної ради» (за адресою: вул. Шевченка, 34 м. Полтава), відповідно до рішення Полтавської обласної ради № 377 від 24.12.2021 р. «Про реорганізацію Комунального підприємства «Полтавська обласна дитяча клінічна лікарня Полтавської обласної ради» шляхом приєднання до Комунального підприємства «Полтавська клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради», яке являється правонаступником майна, прав та обов’язків. Відповідно до п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» було зменшено обсяги закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер:
7a40e0263d9744f582a56a00e90c598b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.11.2022 10:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з охорони об’єктів, сторожової охорони (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-09-008957-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником процедури закупівлі ПП «Явір-2000», виконано умови підпункту 2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо надання послуг, що є предметом закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ec9435e334de4269b1d571bceb0b091d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.11.2022 08:34
Опис:
По суті запиту від 28.11.22р. повідомляємо наступне: замовник вважає, що не зважаючи на відсутність у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП "Явір-2000" довідки, передбаченої підпунктом 2.1 п.5 розділу ІІІ Тендерної документації, учасник підтвердив виконання вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, щодо надання послуг, що є предметом закупівлі, іншими документами на співробітників охорони, а саме гарантуванням виконання Технічних вимог (Додаток 3 ТД) в частині, що стосується персоналу охорони, а також документами згідно вимог пунктів 19.2, 19.12 додатку 3 ТД, щодо кваліфікації, досвіду, придатності до роботи в охороні.