• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт їдальні Клавдіївського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Олександра Рибалка Немішаївської селищної ради Київської області за адресою: вул. Франка, 9, смт Клавдієво-Тарасове, Бучанського району, Київської області (коригування)»

Завершена

767 881.12 UAH з ПДВ
Номер: 4cb2121aa30a4e9e99999ba6f932bf2a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-13-000111
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.09.2022 22:43 - 05.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.09.2022 № 210 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.09.2022 № 210 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 73 UA-2022-02-09-001953-a 09.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 663-68-36, olgagrebenik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі закупівлю установлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Немішаївської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2022; договір на виконання додаткових робіт від 21.02.2022 № 12 (далі – Договір). За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник під час застосування переговорної процедури опублікував в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2022 (далі – повідомлення) з Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОН ЛЮКС», яке не містить експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушив вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. Відповідно до повідомлення, в якості обґрунтування застосування переговорної процедури Замовник зазначив, що виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.Також Замовник зазначив, що за результатом процедури закупівлі відкритих торгів (UA-2021-09-17-000465-a) із переможцем ТОВ «АСТОН ЛЮКС» укладено договір №44/10 від 23.10.2021 року загальною вартістю 3100002,65 грн. на виконання робіт «Капітальний ремонт їдальні Клавдіївського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Олександра Рибалка Немішаївської селищної ради Київської області за адресою: вул. Франка, 9, смт Клавдієво-Тарасове, Бучанського району, Київської області». В ході виконання робіт за договором 44/10 від 23.10.2021 року підрядником була виявлена необхідність виконання додаткових робіт. У зв’язку з цим виникла необхідність виконати коригування проектної документації. На даний час проєктно-кошторисна документація відкоригована та затверджена експертним звітом (Позитивний) №0002-4438-22УЕГ/В від 06 січня 2022 року виданий ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» на заміну раніше виданого експертного звіту від 02 серпня 2021 року №0196-4438-21/УЕГ/В. Додаткові роботи є аналогічними (тотожними) роботам виконаним за договором 44/10 від 23.10.2021 року, а саме технологічно пов’язані між собою роботи з капітального ремонту їдальні Клавдіївського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Олександра Рибалка. Загальна вартість додаткових аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного договору 44/10 від 23.10.2021 року із загальною вартістю 3100002,65 грн. Отже, відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосовано переговорну процедуру закупівлі, за якою для договору з обраним учасником необхідно провести переговори щодо погодження ціни та істотних умов договору. Однак, на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також надання локального кошторису по виконаним роботам за основним договором про закупівлю (№44/10 від 23.10.2021 року), укладеним за результатами проведення відкритих торгів, локальний кошторис до договору від 21.02.2022 №12, експертого звіту (Позитивний) №0002-4438-22УЕГ/В від 06 січня 2022 року, експертного звіту від 02 серпня 2021 року №0196-4438-21/УЕГ/В. що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, оприлюднений 14.09.2022, Замовник не надав пояснення, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Поряд з тим, Замовник документально не підтвердив обґрунтованість застосування переговорної процедури закупівлі з підстави, передбачені пунктом 5 частини другої статті 40 Закону.
Період усунення порушень: 27.09.2022 12:54 - 12.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2022 12:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надаємо документи відповідно до вашого запиту. Інформація не була надана у встановлені строки через перебування відповідальної особи на лікарняному. У зв'язку з цим прошу вас продовжити термін моніторингу. Прошу також повідомити про розгялд звернення.
Дата публікації звіту: 29.09.2022 11:06

Запити/Пояснення