-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Легковий автомобіль типу седан «RENAULT LOGAN» або еквівалент, код ДК 021:2015: 34110000-1 - Легкові автомобілі (3 шт)
Торги не відбулися
1 317 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 585.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 585.00 UAH
Номер:
cb546b9d1140435893e45096596c1c54
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-23-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.08.2022 00:00
Період моніторингу:
23.08.2022 19:57 - 14.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.08.2022 №26-3
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 23.08.2022 №26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2022-02-08-014539-b 08.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання строків розгляду тендерної пропозиції установлено порушення частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 30.08.2022 Замовник на підставі пункту 1 частини п’ятої статті 32 Закону визнав тендер таким, що не відбувся.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання строків розгляду тендерної пропозиції, своєчасність та повнота надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Дороги Сумщини» на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.02.2022 №08.02-У2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.02.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.08.2022 №30.08-У2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.08.2022 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що станом на дату початку проведення моніторингу (23.08.2022) в електронній системі закупівель була відсутня інформація щодо рішення Замовника стосовно розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною (тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛЛІ ПЛЮС»).
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не розглянув тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛЛІ ПЛЮС» у строки, визначені частиною десятою статті 29 Закону, чим порушив її вимоги.
Крім того, Замовник на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 24.08.2022 надав пояснення через електронну систему закупівель 30.08.2022 з порушенням строків, встановлених частиною п’ятою статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
13.09.2022 08:42 - 28.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2022 08:42
Запити/Пояснення
Номер:
dd2dfc7479d2453e9c9b8b143210178d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.08.2022 11:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Легковий автомобіль типу седан «RENAULT LOGAN» або еквівалент, код ДК 021:2015: 34110000-1 - Легкові автомобілі (3 шт)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-08-014539-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) а саме:
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію чи приймалось рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛЛІ ПЛЮС»?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9054bd598338497ba34fef62b9a66a6f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.08.2022 13:43
Опис:
На Ваш запит замовнику про надання пояснень, ДП «Дороги Сумщини» повідомляє, що обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено виходячи з Єдиних вимог до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються, затверджених постановою КМУ від 22 грудня 2010 р. № 1166.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), ДП «Дороги Сумщини» повідомляє, що воно розміщене у визначені законодавством терміни на сайті Сумської обласної державної адміністрації за посиланням http://sm.gov.ua/uk/oda/28319.
Крім того, повідомляємо, що у зв'язку з встановленням на підприємстві простою з 24.02.2022 року (наказ ДП «Дороги Сумщини від 24.02.2022 №18) через військову агресію російської федерації проти України, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛЛІ ПЛЮС» не розглядалася та жодні рішення не приймалися.