• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

«Капітальний ремонт Будинку культури по вул. Шкільна, 16-Б у с. Комишівка Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області»

Завершена

2 412 408.30 UAH з ПДВ
Номер: d2d2c1925c6f4029baa832ebdebd49b3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-28-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.06.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.06.2022 11:25 - 20.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.06.2022 № 12-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.06.2022 № 12-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2022-02-08-002279-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури встановлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 28.02.2022 року № 11, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, повнота відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - Постанова № 710), наявність умов для застосування переговорної процедури, відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Відділу культури, молоді, туризму та спорту Саф'янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі - Замовник), обґрунтування застосування переговорної процедури закупівель, повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2022 року, договір про закупівлю від 28.02.2022 року № 11, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 04.07.2022 року та 12.07.2022 року. За результатами аналізу наявності умов для застосування переговорної процедури встановлено, що переговорна процедура закупівлі, Замовником проводилася відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Моніторингом встановлено, що відповідно до наданих Замовником пояснень від 04.07.2022 року та від 12.07.2022 року, Замовником на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 40 Закону встановлено вимоги до учасника ПрАТ «Пересувна механізована колона-15» «Дунайводбуд», що відрізняються від вимог, які були визначені Замовником у тендерній документації при проведенні процедури закупівлі відкритих торгів, інформація про яку опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-28-004937-b. Так, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником у вищевказаній тендерній документації встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасників наступних документів, зокрема: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації); - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинна складатись з документів, зазначених у пункті 6 розділу ІІІ цієї тендерної документації (згідно Додатку № 3 до цієї тендерної документації); - документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - інформації про субпідрядника (субпідрядників) (згідно Додатку № 5 до цієї тендерної документації); - заповненого та підписаного з боку учасника листа щодо тендерної пропозиції (згідно Додатку № 6 до цієї тендерної документації); - листів зі згодою на обробку персональних даних (згідно з Додатками № 7 та № 8 до цієї тендерної документації). - інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації (у тому числі згідно з Додатками № 1-8 до цієї тендерної документації). Проте, за результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником не встановлені вимоги, щодо надання вищевказаних документів при проведенні переговорів з учасником переговорної процедури закупівлі ПрАТ «Пересувна механізована колона-15» «Дунайводбуд». Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог пунктів 1 та 2 частини 8 статті 40 Закону встановлено імперативну умову, що у разі якщо замовником допущено порушення, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та/або неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Період усунення порушень: 19.07.2022 14:50 - 03.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 19.07.2022 14:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку з запровадженням воєнного стану в Україні, який запроваджено Указом Президента України № 64/2022 від 24 лютого 2022 року "Про введення воєнного стану в Україні", а також у зв’язку з неможливістю проведення зазначеної закупівлі, а також через неможливiсть усунення порушень, що виникли через виявленi порушення законодавства у сферi публiчних закупiвель (неможливiсть внесення змiн).
Дата публікації звіту: 20.07.2022 17:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionCancelled: Так
  • useProceduresNotByLaw: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 22.07.2022 10:48

Запити/Пояснення