-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт Будинку культури по вул. Шкільна, 16-Б у с. Комишівка Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області»
Завершена
2 412 408.30
UAH з ПДВ
Номер:
d2d2c1925c6f4029baa832ebdebd49b3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-28-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2022 00:00
Період моніторингу:
28.06.2022 11:25 - 20.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2022
№ 12-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.06.2022 № 12-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2022-02-08-002279-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури встановлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 28.02.2022 року № 11, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, повнота відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - Постанова № 710), наявність умов для застосування переговорної процедури, відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Відділу культури, молоді, туризму та спорту Саф'янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі - Замовник), обґрунтування застосування переговорної процедури закупівель, повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2022 року, договір про закупівлю від 28.02.2022 року № 11, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 04.07.2022 року та 12.07.2022 року.
За результатами аналізу наявності умов для застосування переговорної процедури встановлено, що переговорна процедура закупівлі, Замовником проводилася відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Моніторингом встановлено, що відповідно до наданих Замовником пояснень від 04.07.2022 року та від 12.07.2022 року, Замовником на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 40 Закону встановлено вимоги до учасника ПрАТ «Пересувна механізована колона-15» «Дунайводбуд», що відрізняються від вимог, які були визначені Замовником у тендерній документації при проведенні процедури закупівлі відкритих торгів, інформація про яку опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-28-004937-b.
Так, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником у вищевказаній тендерній документації встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасників наступних документів, зокрема:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації);
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинна складатись з документів, зазначених у пункті 6 розділу ІІІ цієї тендерної документації (згідно Додатку № 3 до цієї тендерної документації);
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- інформації про субпідрядника (субпідрядників) (згідно Додатку № 5 до цієї тендерної документації);
- заповненого та підписаного з боку учасника листа щодо тендерної пропозиції (згідно Додатку № 6 до цієї тендерної документації);
- листів зі згодою на обробку персональних даних (згідно з Додатками № 7 та № 8 до цієї тендерної документації).
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації (у тому числі згідно з Додатками № 1-8 до цієї тендерної документації).
Проте, за результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником не встановлені вимоги, щодо надання вищевказаних документів при проведенні переговорів з учасником переговорної процедури закупівлі ПрАТ «Пересувна механізована колона-15» «Дунайводбуд».
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог пунктів 1 та 2 частини 8 статті 40 Закону встановлено імперативну умову, що у разі якщо замовником допущено порушення, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та/або неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Період усунення порушень:
19.07.2022 14:50 - 03.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.07.2022 14:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв’язку з запровадженням воєнного стану в Україні, який запроваджено Указом Президента України № 64/2022 від 24 лютого 2022 року "Про введення воєнного стану в Україні", а також у зв’язку з неможливістю проведення зазначеної закупівлі, а також через неможливiсть усунення порушень, що виникли через виявленi порушення законодавства у сферi публiчних закупiвель (неможливiсть внесення змiн).
Дата публікації звіту:
20.07.2022 17:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
- useProceduresNotByLaw: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
22.07.2022 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
53ad88e303074edc899890593550d269
Назва:
Запит
Дата опублікування:
30.06.2022 12:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі, відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Номер:
837c0b12eef447ec905702a19766f306
Назва:
Запит
Дата опублікування:
30.06.2022 12:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі , відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Поясніть, чи установлювались Замовником вимоги (перелік документів) до переможця торгів, зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону, тощо, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Номер:
abb44bf5517b4ff5848a81b3e090a34f
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
04.07.2022 15:30
Опис:
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обгрунтування Замовником було оголошено процедури відкритих торгів про закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт Будинку культури по вул. Шкільна, 16-Б у с. Комишівка Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області» (код за ДК 021:2015: код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету за номерами: Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-03-002346-a (від 03.12.2021 року), Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-28-004937-b (від 28.12.2021 року), які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Оскільки потреба в закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт Будинку культури по вул. Шкільна, 16-Б у с. Комишівка Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області» (код за ДК 021:2015: код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету на 2022 рік, для Відділу культури, молоді, туризму та спорту Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області залишилась, то, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Номер:
89749bee4eb44a91986ad533f752395f
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
04.07.2022 17:02
Опис:
Документи, що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам
Номер:
910f129b77704a0fa3029bb8556b7ed1
Назва:
Запит
Дата опублікування:
11.07.2022 14:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі , відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до пояснення замовника від 04.07.2022 року зазначено, що «…При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Враховуючи викладене, прошу зазначити, яким чином встановлювалися вказані вимоги до учасника (з наданням копій таких документів), а також прошу надати копії документів учасника наданих на відповідність встановленим таким вимогам.
Номер:
aa491b134de946beb56246ae3b47a028
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
12.07.2022 15:15
Опис:
З огляду на визначені технічні характеристики предмета закупівлі («Капітальний ремонт Будинку культури по вул. Шкільна, 16-Б у с. Комишівка Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області» № UA-2022-02-08-002279-c) була написана тендерна документація. Враховуючи вимоги, які були висунуті Замовником, учасник надав усі необхідні документи. З огляду на надані документи Учасник (ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд") визначений таким, який відповідає встановленим критеріям.
Встановлені технічні характеристики предмета закупівлі визначені проектною організацією згідно договору № 16-1315/01-21 від 11.11.2021 року, що пройшла експертизу в Філії ДП "Укрдержбудекспертиза" в Одеській області (договір №16-1315/01-21 від 11.11.2021 року). Експертний звіт додається.
Документи учасника надані на відповідність встановленим вимогам розміщені на офіційному сайті ДП "PROZORRO" за посиланням : https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-28-004937-b.